Rabu, 8 Julai 2009

SELAMAT JALAN MICHAEL



SELAMAT JALAN MIKAEEL


Au revoir
Adios
Ciao
Gʊdˈbaɪ
じゃあね
Saudações
Do widzenia
안녕
La revedere
Nashle
再见
Hoşçakalın
وداعًأ

AMIN MICHAEL



11 ulasan:

pekakbutabisudungu berkata...

salut.


ull always remember that one day in ur life


salaam

Tanpa Nama berkata...

Elloo... Hahaha... sorry, aku bukan gelakkan Mikael Jackson yg mati tuh (InnaliLlahi wainna ilaihi raji'uun)... orang mati meninggalkan nama... tapi beruk mati sbb depression Ali Rustam pulak yg sedih... (nak gelak ker nak turut sedih haa?...kihkihkih)... Dato' Shah Rukh Khan ape kabar?.... Apa2 pon, pengajaran utamanya ialah semua benda hidup akan mati... Bertaubatlah kita sebelum mati... apatah lagi kalau buat dosa besar spt rasuah ker... sebelum pintu taubat tertutup...

-Duan PM-

Mek wok mati kerana tekanan perasaan - Utusan

MELAKA 7 Julai - Seekor beruk betina yang sepatutnya menjadi 'murid' sekolah beruk pertama di negeri ini mati dipercayai akibat mengalami tekanan perasaan awal pagi Ahad lalu.

Ketua Menteri, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam berkata, beliau sedih dengan kematian beruk berusia hampir tiga tahun yang diberi nama Mek Wok itu.

Tanpa Nama berkata...

AMIN...AMIN....

SETAN PUKIMAK BILA PULA NAK MAMPOS????...kihkihkihkih

LAGI TUA LAGI TAMAK....LAGI TUA LAGI MERAPU...kah kah kah

[TERER]

Tanpa Nama berkata...

Berjuta peminat Michael telah terisak-isak kerana dia telah pergi pada usia yang terlalu awal. Arwah Michael memang hebat, malah mega hebat dari segi tarian lincah, bertenaga dan aestetik (berseni)dan musik 'contrapuntal'yang mengiringinya, tiada siapa yang dapat menyangkalnya.Michael bertambah lebih hebat kerana berasal dari keluarga miskin dapat mencapai kepada status mega bintang merentasi seluruh antero dunia. Namun ada segi tidak enak didengar bahawa Michael juga terpengaruh dengan ubat-ubatan terlarang bagi mendukung gengsi kehidupan dan ketenangan seorang selibriti. Bagaimanapun Michael tetap hebat, aku turut meratapi ketiadaan Michael seperti perginya Bob Marley, John Lennon, P.Ramlee, Charlie Caplin dan banyak lagi.

Tanpa Nama berkata...

Berjuta peminat Michael telah terisak-isak kerana dia telah pergi pada usia yang terlalu awal. Arwah Michael memang hebat,malah mega hebat dari segi tarian lincah, bertenaga dan aestetik (berseni)dan musik 'contrapuntal'yang mengiringinya, tiada siapa yang dapat menyangkalnya.Michael bertambah lebih hebat kerana berasal dari keluarga miskin dapat mencapai kepada status mega bintang merentasi seluruh antero dunia.Namun ada segi tidak enak didengar bahawa Michael juga terpengaruh dengan ubatan terlarang bagi mendukung gengsi kehidupan seorang selibriti. Bagaimanapun Michael tetap hebat, aku turut meratapi ketiadaan Michael seperti perginya Bob Marley, John Lennon, P.Ramlee, Charlie Caplin dan banyak lagi.

Tanpa Nama berkata...

Brader sham,

tolong gua.....pastikan

mikaeel ni kebumi cara apa?

TQ

Tanpa Nama berkata...

Selamat jalan juga kepada umat islam yg byk terkorban sejak kebelaknagn ni...di Palestin..di Iran..Iraq..dan terbaru di Xinjiang.

Tanpa Nama berkata...

(sambung)
Di Selatan Thailand.. di Filipina..Afrika selatan dan rata2 lagi lah..

Tanpa Nama berkata...

betul k MJ akan dikebumikan di kg cubadak????
TT...sila lalu dan perhatikan kain rentang hitam putih tepi jalan sekitar kg cubadak....

ada jg bungkusan putih menyerupai mayat tergantung di pagar...

Cob Nobbler berkata...

gua teringat youtube Gelimat beb..
michael jackson versi bollywood..

nanti nko try la tengok kat youtube..nko search gelimat..

Johan berkata...

John Lennon,Jimi Hendrix,Bob Marley,Jim Morrison,Sid Vicious,Kurt Cobain,Tupac Shakur dan kini Michael Jackson..mereka sume pnh mberi kesan dlm khidupan kita,sama ade kita minat dorg atau pun tidak..