Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 21 Julai 2009

TER KINI !!! GEMPAQ !!! HADIAH 10,000 RINGGIT




DATUK OFFERS RM10K FOR INFO ON TEOH’S ‘KILLER’
- malaysiakini

Seorang ahli perniagaan dari Perak akan memberi hadiah 10,000 Ringgit kepada sesiapa sahaja yang dapat memberi maklumat sehingga dapat ditangkap ‘pembunuh’ Teoh Beng Hock.

Berita ini telah di hebohkan oleh Setiausaha DAP Perak Nga Kor Ming pagi ini.

Nga Kor Meng tidak memberitahu siapakah insan yang mengeluarkan dana ini. Apa yang diberitahu hanyalah insan ini seorang ‘ datuk’.



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

10,000 mana cukup bro... kalo datuk tu letak 1,000,000 konfem musa hasan akan dedahkan sape yang bunuh teoh...
-sPaNaR^iDuP-

Tanpa Nama berkata...

datuk!!! saya tau! SPRM! ~ BAK RM 10 000~

Tanpa Nama berkata...

ada ke mamat dlm SPeRM tu yg nk pecah lobang?? rm10,000 tu..
cepat, cepat.. ghegegegeh

tp aku rasa kalo stakat rm10,000 ni celah gigi je tarafnya utk pegawai2 SPeRM ni..
diowng main juta2 je beb..

Tanpa Nama berkata...

10,000 ribu?? RM1,000,000 la bai! baru terbeliak biji mata musa hassan.

lebaikudin berkata...

baikl la rm10,000 tu kasi kat keluarga atau kekasih si mati yang akan melahirkan anak..tu lagi berfaedah..tentang pembunuh tu,kebenaran akan muncul jugak akhirnya..

Tanpa Nama berkata...

rosmah..

sang kegelapan berkata...

sikitnye beb..mainla juta..baru bukak mulut..

mudz berkata...

$$$$$$$$ umpan mesti mau besar beb....setakat $10,000 lebih baik makan rasuah....juta-juta boleh masuuuukkkkkkkk.

Tanpa Nama berkata...

mane cukup.mase abis terbuang nak cari maklumat.nyawa hujung tanduk.kasi up lg la.1 juta ka.2juta ka baru ok.silap2 pegawai sprm pun nak jg klu besar habuanya

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

nanti ada ka orang sprm cakap macam mana teoh terjun ke?

or dia cakap ada orang tolak

tapi kena tangkap ke orang tolak tu

misal ada...

Ahmad Norman berkata...

kalu aku pergi ke mana2 bangunan tinggi mesti bawak parachute..mana la tau takut2 ada org tolak aku ke bawah....

Tanpa Nama berkata...

Dia terjatuh sebab nak ambil angin lepas kena torture, lalu makan angin. Tak caya tanya CSI New York. Atau Miami atau Las Vegas. CSI KL wa kurang caya. Ganti orang baru, baru ok.