Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 21 Julai 2009

MAT GELAP MINTA FATWA




ULAMA PAS PATUT KELUAR FATWA MENGENAI NYALAAN LILIN


IPOH: Ulama dalam PAS patut mengeluarkan satu fatwa berhubung tindakan Mohammad Nizar Jamaluddin menyertai majlis nyalaan lilin bagi memperingati kematian setiausaha politik kepada Exco Selangor, Teoh Beng Hock di Ipoh, Jumaat lepas.

Zambry Abdul Kadir berkata sebagai parti yang mempunyai ramai ulama besar yang arif tentang hukum agama maka adalah wajar untuk golongan ulama PAS memberi penjelasan mengenai tindakan Menteri Besar Perak itu menyertai majlis sedemikian.

KAH KAH KAH…


Woit… KALAU NAK FATWA MINTA PADA AL-MALIKUL SEMBAB…kah kah kah…

Kah kah kah… SI SEMBAB PAKAR PENGELUAR FATWA…kah kah kah…

Kah kah kah….LEPAS INI MINTA FATWA UNTUK HARAMKAN PILIHANRAYA DI PERAK HINGGA HARI KIAMAT…kah kah kah..

Kah kah kah…KEMUDIAN MINTA FATAWA… BAGAIMANA NAK TERJUN DARI TINGAKAT 14 DENGAN BONTOT DULU….kah kah kah…



14 ulasan:

Johan berkata...

adoi bodo siot munkee zombie ni..nk beri pghormatan trakhir pd yg da mati pon salah ke??..ni nak carik point murahan tok tembak PR le ni..mangkok!kahkahkah..
fatwa yg patut dibuat adalah jgn menyamar jd bangsa lain utk tipu n songlap duit rakyat..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Tambah skit ...nanti mintak Fatwa pakai Camry PKR makruh ker haram ...kena samak ker tak seat kereta tuh sebab ADUN CINA pakai

mosabit berkata...

Takkan nak bacakan yassin lak kat mendiang tu oiii.......
zomby ni pandai lak pasang pelita pada hari raya...cisss....

Tanpa Nama berkata...

Bodoh punya MB, kasi fatwa dulu pasal rampas kerajaan rakyat macam mana? Bagi fatwa dulu dengan rasuah politik macam mana? Bagi fatwa dulu bunuh orang tak berdosa macam mana? Sialan...

KrisLamPir berkata...

Gitu lah ahli politik yang tak tau malu... tak sedar diri akan kedudukannya. Memang tiada langsung "jiwa rakyat" di hatinya. Yang ada ialah "jiwang laknat"... ade ke patut, nak memperingati @ beri penghormatan terakhir pun nak keluar fatwa? Angkara "Biro Neo-krasi" betui lah pemikiran die ni...

mudz berkata...

Mat Gelap Gelita nak tunjuk bodoh pekena Ir Nizar.


Anon 04:10
Camry....maintenance murah...jangan kalentong rakyat Perak...harga satu bearing Vios kat market halal $ 700 kat kedai biasa $ 490 siap pasang....klau cambry satu bearing harga mungkin $70 ....maintenance murah pala hatuk hangpa.

Tanpa Nama berkata...

laa.... mat gelap aper..

ini mat gandhi-dela laa....

dlm islam, fatwa hanya dikeluarkan oleh mufti ajer (walaupun ia mufti di haruskan sana-sini, ia tetap dikatakan fatwa)....

aper la mat gandhi ni.
ulama mana boleh kuar fatwa..
dei!! tambey gundu.... guiniss stouk wokge, le-kin lanne landek!!

Tanpa Nama berkata...

Zambry, getik benor aku mendengor cakap kamu.

Ya Allah ampunkanlah hamba mu kerana persaan benci pada manusia ini.Hamba tak sepatutnya berbuat demikian, tetapi hamba tak terdaya menlunturkan perasaan ini dari hati hamba

Tanpa Nama berkata...

ZAMBRY ABDUL KADIR YANG BANGANG!

ahmad berkata...

apa jadi ek ngan rayuan dato nizar x bleh jalan ker kalau PR wat rayuan ?

Tanpa Nama berkata...

dei zambry..
- fatwa mandi minyak ko tak nak tau ke?
- fatwa x ngaku bangsa sendiri camner?
- fatwa jd pemimpin haram yg ditolak rakyat tp masih buat ngok ada tak?

ko sruh je ulamak makan gaji tu jawablah.. amacam??

Tanpa Nama berkata...

kalau jmpe mamak ngan ular,katok mamak dulu bg mampus sebab memang hidup mamak keling ni menyusahkan orang je...yg bangsa melayu gerombolan pn bodoh ikut ckp mamak

ho liao berkata...

dr zaman mamak mundeliar lg kaum mamak ni x habis habis menyusahkan orang melayu islam..nak fatwa la konon,..cakap pn berbelit macam keling

SL Chan berkata...

!@#$%^*&...bangang