Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 21 Julai 2009

BERITA TERGEMPAR - BARU MASUK - MAT GELAP SAKIT JANTUNG BACA BERITA INI




PEGAWAI PERTANIAN DILARANG HADARI MESYUARAT LIMA NEGERI PEMBANGKANG
– berita hairan

KUALA LUMPUR: Berkuat kuasa serta-merta semua kakitangan dan pegawai agensi Kementerian Pertanian dilarang menghadiri mesyuarat pembangunan yang dianjurkan di lima negeri pembangkang.

Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Noh Omar, berkata ini kerana kerajaan negeri terbabit tidak memberi kerjasama dan peruntukan untuk projek membabitkan kepentingan petani, peladang dan nelayan.

KAH KAH KAH..

Kah kah kah… MENTERI NOH OMAR SENDORI MENGAKUI BAHAWA ADA 5 KERAJAAN DI BAWAH PAKATAN RAKYAT…. kah kah kah…

Kah kah kah… APA NAK SURUK LAGI… kah kah kah..

Kah kah kah… MAT GELAP BILA BACA INI… PASTI REBAH PENGSAN….kah kah kah

Kah kah kah… TAK CAYA BACA BERITA HAIRAN SEBELUM WARTAWAN INI KENA BERHENTIKAN KERJA…. kah kah kah

Woit… BACA SEKARANG…NANTI BERITA INI AKAN DI UBAH…kah kah kah….



23 ulasan:

Tok Uban berkata...

Ini seorang lagi menteri standard Darjah 6....yang merasakan diri besar...boleh fikir tak...yang semua negeri tu dalam Malaysia...dalam negeri tu pun ada orang BN...apalah punya bongok...kalau macam ni...KPI tentu out....eh...lupa lak...menteri macam ni mana tahu KPI....yang dia tahu....lu fikirlah sendiri..

UMNgOk BaNgang berkata...

noh omar akan mengatakan kenyataan beliau telah diputar belit...percayalah...

ha ha ha berkata...

Bro Isham...

Poltik Bodoh UMNO...Mana Keikhlasan UMNO...Mana Ketermadunan UMNO...Macam Orang Zaman Batu aje .....macam budak kecik...Dah lengit mula nak pulaukan orang lain...

Macam lagu masa kecik kecik ..

Ngit-ngit Ngok...pintal Tali gasing..

Bila sudah lengit mula Noh Omar Bising.. heh e he hehe...

Wassalammmm

mudz berkata...

Konfim...wartawan berita hairan kena buang kerja....padan muka nko...

Mat Gelap akan saman Mat Noh ....saman malu.

cool man berkata...

Beita sudah hilang

PaS for DAP berkata...

ko ulas sekali knp si menteri besar selangor cakap pegawai selangor tak payah g sprm??

ahmad berkata...

1 MALAYSIA konon...

Piirah!!!!!

Cmna ntah slogan dia ?

Tanpa Nama berkata...

5 ke 6 bro?
hahahahahaha
aku telah diputarbelitkan
hahahaha
aku igt 7 la

sEmut berkata...

kes dadah adik dia itu hari ape cerita?

gelong gajah berkata...

Mat noh oiiii...ajar adik ko tu tanam ganja , ketum lagi baik..boleh dia berdengung siang malam..

jadi menteri pertanian ...kankong sepokok pun tak pernah tanam ..nak ajar kami ...piraaaah

cicitHJHASSANu berkata...

hahaha..memang jenis samdol
baka perompak siang hari

corongkita berkata...

alamak......

ada rakaman cctv yg bocor dari sebuah bilik di tingkat 14....

http://corongkita.blogspot.com/2009/07/1malaysia-cctv-dari-bilik-di-tingkat-14.html

kluangman berkata...

Elok sangat tu - nanti kerajaan pembangkang kata peruntukan tu dia yang bagi ehsan dia...BN punya susu tapi Lembu Khalid nak dapat nama...

kehkehkehkehkeh

Johan berkata...

munkee ni ckp tahun lps surcharge 30% hrga tiket bas ekspres hny smntara tp last2 klentong je..muke dia pon iras2 berahim ali,patut la bodo kahkahkah

azani berkata...

one malaysia utk sape2 yg sokong BN saje.HARAP PAHAM SEMUA.klu x paham tanya pm kita.

Tanpa Nama berkata...

Bodoh Punya Menteri.

Malaysia tu kerajaan persekutuan?. Apa maksud persekutuan?

Ini nak jaga bangsa Melayu?...Kerajaan Perpaduan?..One Malaysia.

Dah jelas UMNO ni jenis tak pakai otak. Mementingkan diri depa je.

Rakyat didahulukan konon.

Pirahhhhh.....Pirahhhh....

Kalau macam tu agensi persekutuan tak payah la duk bertenggek kat dalam negeri yang 5 ni.

Pi semua duk Putrajaya.

chekamala berkata...

bile lembu jadi menteri, ginilah jadinya....

8199 berkata...

Gampang punya menteri... boleh dikatakan majoriti petani adalah melayu... ni la melayu nak bagi melayu mampus...BODOH

Tanpa Nama berkata...

biasa la bos ni seme geng lidah pendek...hishamudin sama ni Noh mmg otak singkat...sama la juga mat tempe x sedar diri tu...asyik pikir nak korek duit rakyat je...konon kate bekerja utk rakyat...poodah...
ni seme modus operandi yg sama...time kempen nnt ckp la kerjaan PR ni x buat pembangunan...kerajaan persekutuan ni mmg camni...sebab tu name pun KERAjaan...seme munkee ni kompang lebey...tanah rakyat habis depa jual...pastu gerbar gembur pasal org lain main perkauman sedangkan depa sendiri yg dah berulat dgn perkauman...konon nak tolong org Melayu katenye...tp melebong, membongak bg anak bini depa mkn...duit rakyat...1 Malaysia seme mengayakan kroni mcm biasa...

R.HAREEZ berkata...

Kenapalah PM pilih dia ni jadi menteri?

Kucing Parsi berkata...

celaka

cakap 1 malaysia

rakyat diutamakan pencapaian di dahulukan

mana2 lah!!!

ha ha ha

bila masa kedah merdeka dari malaysia

sekarang masuk kelantan kena pakai passport

orang kelantan masuk terengganu pakai passport,

passport antarabangsa kerajaan kelantan!!!

ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

pm pilih sbb kroni...mamat ni ble taici seme kesalahan dkt org lain dgn erti kate lain kerjaan persekutuan x kan salah dan x kan pernah salah...walaupun mmg byk perkara yg merugikan rakyat...
mcm semalam si Noh ni ckp kerjaan Selangor ble tuduh kerajaan persekutuan x salur duit utk pembangunan Islam, dan kerjaan negeri terpaksa korek duit baitulmal...pastu si Noh dgn terer nye taici balik salahkan kerjaan selangor...pastu tunjuk kat media konon KERAjaan perseKUTUan bg mock up check...
seme ni dah biasa aa cara2nye...jd kita sebagai rakyat kene pikir dan kene la bertindak kalo mende tu x betul...

anakmelayu berkata...

ok sape kata pr bnyak tolong kaum lain.petani kan paling ramai melayu termasuk 5 negeri ni PERAK pun ada tu( bila lak perak jadi anak tiri bn ni.cian mat gelap.mcm cite ratapan anak tiri.)kesian melayu kena tindas dengan UMNO.sifat dengki bn/UMNO perdaya kaum sendiri.wahai melayu buka la mata ..jangan hidup untuk mengampu..jangan jual bangsa sendiri.hapuskan umno.