Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 21 Julai 2009

TUGAS PALING SESUAI UNTUK SEMBAB



PENJAGAAN TANDAS AWAM MASIH GAGAL : MUHYIDDIN
- melayau

Muhyiddin Yassin menyifatkan penjagaan terhadap tandas awam di negara ini gagal apabila 30 peratus daripada 16,990 tandas awam milik Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) dan swasta masih di tahap gred C dan D.

Timbalan Perdana Menteri berkata demikian ketika merasmikan Kempen Kebersihan Awam Bagi Menangani Influenza peringkat kebangsaan di sini, pagi ini.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah…INI LAH TUGAS TERBAIK AL-MALIKUL SEMBAB…kah kah kah..

Kah kah kah ..INI LAH CONTOH KEBOLEHAN AL-MALIKUL SEMBAB…kah kah kah..

Kah kah kah.. INILAH TUGAS YANG SESUAI DI JALANKAN OLEH AL-MALIKUL SEMBAB… kah kah kah..

Kah kah kah… BILA NAK KELUARKAN FATWA ? ...LAGI BEST… kah kah kah…



6 ulasan:

Johan berkata...

kasi flush muke tu dlm jamban,baru ilang sembab dia kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Tapi bab tandas awam nie aku rasa tak patut salahkan kerajaan ....
mmg sifat rakyat Mesia pengotor kalau bukan harta dia lantak pi lah tandas tu nak muntah keluar tahi pun tak per ..pergilah mana2 restoran mamak ker melayu ker cina ka ...tengok tandas saja mmg potong stim ...semuar tahap najis mughallazah, busuk tu jgn cakaplah mcm bau cipap keliwon ...
Jgn tuding sapa2 tapi masalahnya KITA ! Problem sampah tandas kotor nie takkan selesai sampai bila2 kalau kita tak berubah...

Nota - aku penyokong kuat PKR hehe

Tanpa Nama berkata...

Awang Luku cakap...
setakat ni 2 kerja aje wak sembab ni pegang. di MU tukang bagi Jambantan & diseluruh Malaysia sebagai Penyelia Jamban. Hee hee hei.. ni lah taraf tpm m'sia... kelakor kelakor aahh.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Agak nya wang 20 sen bayaran masok jamban , Mat sembab pon mau songlap.

Ini musti ada makna nya kalau Mat sembab tertiba nak jaga hal jamban.
Mungkin kontrek buat jamban yang harga bermiliyon - miliyon.
Manek Urai dah dapat Jamban baru?

Cerita Kita berkata...

Nanti semua tandas awam akan diswastakan kepada kroni-kroni. Mula-mula bayar 30 sen kalau nak guna. Sedikit masa lagi naik 50 sen. Lepas tu RM1. Bila dah mahal, al-Malikul Sembab akan sibuk dengan subsidi untuk towkey tandas awam. Kroni jugak yang kaya atas air kencing dan taik awam! ah..ah..ah!

Tanpa Nama berkata...

kih kih kih hi hii...
tak tahan beb baik punye pekena kat mat 'sem' hahaha...