Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 Ogos 2009

COUNT DOWN



SALAHUDDIN CABAR ZAHID BERDEBAT ISU ROHAIZAT
– berita hairan


BUKIT MERTAJAM: Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub, mencabar Naib Presiden Umno, Ahmad Zahid Hamidi, untuk berdebat mengenai isu pembatalan lesen guaman sivil calon Barisan Nasional pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri Permatang Pasir, Rohaizat Othman.

Salahuddin memberi tempoh 24 jam kepada Naib Presiden Umno itu untuk memberikan jawapan sama ada beliau bersedia menyahut cabaran itu.

"Malam ini saya cabar untuk berdebat satu lawan satu dengan Zahid. Saya nak dedahkan mengenai calon BN yang bertanding pada pilihan raya itu," katanya pada ceramah di Permatang Tok Kandu di sini, malam tadi.

KAH KAH KAH…


Kah kah kah… BERMULA DARI SEKARANG ….kah kah kah..

Kah kah kah… JAM 12.00 TENGAH HARI INI…. kah kah kah…



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana ada berani mamat tu.... telur mana ada mamat tu. cakap je pong pang... habuk pun tarak... aku cuci satu rumah aku kalau dia sahut cabaran ni... JAHIT pengecut

Tanpa Nama berkata...

Kami tunggu samada Zamidi berani atau pengecut macam anjing berlari dengan ikurnya dianatara kaki belakang!

Kami tidak sabar menunggu. Mungkin Zamidi akan jelaskan kepada pengundi saje. Mcm KJ juga yang kecut apabila dipelawa untuk berdebat dengan Pemuda PAS.

Kami tunggu.

Tanpa Nama berkata...

Tuan Salahuddin janganlah buang masa dengan penyamun2 UMNO ....semua orang tahu mereka ni 'takut', takut kerana salah !!

Presidentnya (Najib) pun takut nak berdebat dengan TGNA baru2 ni, apalagi dengan Naib President Ahmad Zahid, telor2 mereka sudah kecut ataupun sudah jatuh ke lantai !!

Hidup Rakyat.


Dakis.

tajudin berkata...

letih jugak nak debat ni, nak tegakkan benang basah...

pekanpahang berkata...

saya suka baca TT,sebab ulasan dan bahasanya tepat mengenai batang hidung gerombolan,dan saya juga cukup terhibur dgn libasan yg bernas tapi cukup melucukan itu.