Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 Ogos 2009

PENYAMUN SUDAH SAMPAI !!!



SATU MALAYSIA BERJAGA-JAGA - PENYAMUN SUDAH MARI !!!




PROPOSAL SUBMITTED TO TAKE OVER PLUS EXPRESSWAYS – business times singapore

KUALA LUMPUR, Aug 19 — A proposal to take over Plus Expressways from the state by former executives of the listed highway concessionaire has been submitted for consideration to the country's powerful Economic Planning Unit which oversees privatisations.

According to executives familiar with the matter, the senior executives include Ibrahim Bidin who used to be chief executive of Plus over five years ago.

Ibrahim was also a key lieutenant of Halim Saad, the former owner of the Renong conglomerate, the previous owner of Plus until the government took over all the assets in late 2001.

Halim's name, however, does not surface in the proposal although the market speculation is that he could be linked to the offer. But the tycoon has told some analysts that he isn't involved.

NOTA:
Awas ! Berjaga-jaga. Perompak dan lanun telah datang.

Berita macam ini tak keluar di Malaysia. Mansuhkan
DEB dilapor dari Singapura. Nak swasta jalan raya
Lapor dari Singapura.

Wartawan Utusan dan RTM mungkin sibuk pergi kursus.
Ada yang pergi ke Athens belajar bahasa Latin – nak tahu
makna ultra vires. Ada yang pergi Havard School of Politics –
nak tahu siapa Karpal Singh.

Yang lain merebus telor sambil menonton vcd:
Mat Sekodeng Dari Sintok.




14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lagu 1Malaysia (Umno)

Bersatu kita bersatu,
dengan setia berganding bahu,
tipu terus menipu,
kita tipu melayu..

bersama kita bersama,
menjunjung hasrat semua,
berjasa pada kroni,
anak,isteri dan bini,

lambang kita yg lemah,
di pandang keji dan haprak,
bersatu dan bersedia,
khianat cogankatanya,

Umno terus lara,
rompak rakyat Malaysia...

Tanpa Nama berkata...

terpelajar sungguh mereka itu!
tinggi pengajian & ilmu mereka!
bijak pilih nama: 'plus'
arakian sepanjang masa 'plus'
untuk mereka :
plus gaji plus bonus plus profit

untuk rakyat:
plus harga tol plus harga tol
plus tol plus tolol plus toyol

Tanpa Nama berkata...

memang 'Penyamun Sudah Samapi' !!

celaka betul UMNO/BN...sampai bila rakyat nak habis bayar toll !!

Gaji tak naik tapi toll semua dinaikkan tiap2 tahun !!!

Seluruh rakyat Malaysia harus bangkit dan tumbangkan UMNO/BN dalam PRU12...UMNO/BN sudah gagal menjaga kebajikkan rakyat dan mereka hanya tahu songlap wang rakyat saje !!! Penyamun, Penyamun,Penyamun UMNO/BN !!


Hidup Rakyat !!


Dakis.

Jebat Musibat berkata...

ini kalau lulus nih...
patut2 itulah sang pengkhianat negara!

Keylee Daud berkata...

hahahaa..ramas telur hahaha...sambil cabut bulu..hahaha..

hahahha....jalan pub nak jual...hahhaa...tanah liat pun nak jual jugak hahahha...

Tanpa Nama berkata...

1Malaysia(jahane)......

Penyamun didulukan,...
Kroni diutamakan...

pi mampuih 1malaysia!!!




_________________
[republik malaya]

Tanpa Nama berkata...

Lagi bukti UMNO pro-rakyat kerana dgn mengswastakan PLUS Expressway bermakna rakyat menerima hasil...

HIDUP UMNO...parti utk rakyat

professor berkata...

bang isham, len kali kalau ade article2, berite2, laporan2, tulisan2 yg dlm bahase inggeris, tolongla translatekan.. aku ni bahasa omputih yg tinggi ni susah nak paham sket.

x siar cadangan aku ni pon xpe
tq bang sham

Tanpa Nama berkata...

Ini lah benar benar penyamun; perampo; pengkhianat rakyat. ARMNO/BE END merampas hak rakyat. PRU13 rakyat bangun bersama hapuskan BE END dan install PR sebagai Kerajaan!!!

51 tahun rakyat diperdayakan!

zarm berkata...

Dah tau 2 bulan lepas lagi.Melayu tu jadi proksi jer,the real funder org Israel yang "baik hati".

Tanpa Nama berkata...

Ini semua bahana dari Tok Malaysia boleh.
Bapak koruksi no 1 Malaysia. Tuduh menantu PM rasuah,
habis tu anak dia dpt projek Petronas tak rasuah.
Anak pompuan dia dapat projek kedai KLIA bukan rasuah?
Anak dia jadi Timb Menteri bukan rasuah?
Bini dia jadi Canselor Universiti bukan rasuah?
INilah bahan ambik anak mamak tongkan jadi pemimpin parti yg konon perjuang hak orang Melayu
Setau aku ni persatuan buncitkan perut dan penuhkan tengkolok jerlah...
hancusssssssssssss

hafiz berkata...

selagi umno masih berkuasa. harapan untuk negara bangsa akan dikuca-kuca oleh mereka! ini umno=sial!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Israel ada zionist
Malaysia ada umno

Tanpa Nama berkata...

BErita2 mcm nie yg aku naik darah rasa nak bunuh org nie esp org2 UMNO jahanam