Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 18 Ogos 2009

PROJEK ANAK EMAS




BERI PELUANG BN BAGUN PERMATANG PASIR
- melayau

Pengundi-pengundi di Dewan Undangan Negeri Permatang Pasir diminta menimbangkan sebaik-baiknya tawaran Kerajaan Pusat untuk menjadikan kawasan berkenaan sebagai 'anak emas' jika calon Barisan Nasional , Rohaizat Othman memenangi pilihan raya kecil pada 25 Ogos ini.

Ketua Penerangan UMNO, Ahmad Maslan berkata, tawaran Muhyiddin Yassin pada Jumaat lalu perlu difikirkan semasak-masaknya oleh para pengundi di Permatang Pasir kerana ia dibuat sekali sahaja tanpa ada peluang kedua.

Kah kah kah…. JADI ANAK EMAS ?… kah kah kah….

1 – Permatang Pauh anak emas
2 – Bukit Gantang anak emas
3 - Kuala Terengganu anak emas
4 - Manik Urai anak emas


INI BUKTINYA PROJEK MENGELUARKAN EMAS SEDANG GIAT DIATUR


MEMBANTING TENAGA UNTUK MENGELUARKAN EMAS

ANAK KECIL DALAM PROSES PENGELUARAN EMAS

SEMUA MENEKAN KUAT UNTUK PENGELUARAN EMAS

KUCING JUGA MEMBANTU SAMA





32 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wa tiap2 pagi menbanting tulang kuarkan emas...wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah...gambar yg last cute tak hengat punya...

-nan-

tukar emas berkata...

emas ada macam2 kaler yer .. kenkadang yg dh cair pon ada .. hahaha

Tanpa Nama berkata...

Ini pelik sekali.Pembohongan!!
Jamban-tan diManik Urai ta' kujung tiba..apa lagi "enak emas"?

Kali ada PRKecil Mat Sembab berfatwa "anak emas". Sudak 50 tahun tak ada kawasan jadi "anak emas"..untuk pemimpin gerombolan adalah "anak emas" untuk mereka kebas!

Tuhan akan balasih yand membuat janji bohong!

Allahuakhbar Allahuakhbar>

Jebat Musibat berkata...

siannye...

sampai merayu rayu...


kah kah kah!

*dah tuh.. nak bangun, bangunkan aje la.. ape yang susohnye? korang kan kerajaan pusat? Sedangkan Kampung Buah Pala pun korang boleh 'bangunkan' sampai kerajaan negeri jadi susah... Ape la sangat setakat nak bangunkan Permatang pasir.

Cakap je la.. Mintak bagi can menang.

Merayu tuh..

kah kah kahaaaaaakkk! tui!

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

nak keluarkan emas aku tak perlu cakap dan bagitahu kat orang lain

aku pegi toilet dan nyalakan rokok

ha ha ha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Tapi kalau calon umno menang, apa macam nak jawab, kalau dia curi semua emas, tolong jawab mat sembab! Macam kg buah Pala pulak nanti di perkemaskan.

Tanpa Nama berkata...

Rohancit eat shit!
Malay Power = Aryan Power!
Stupid racist shithead!
Muh'shit'din ni siapa agaknya team-team politishit nya?

Tanpa Nama berkata...

Lawyer makan duit pekebun kecil?
buduh punya manusia!

Tanpa Nama berkata...

Ya setuju bah bodoh punya manusia!! Pekebun kecil pun di tipu. Sekarang Mat Sembab akan jelaskan kepada rakyat "bagaimana Rozinat menipu Pekebun Kecil"..."pabila Rozinat menang lebih banyak lagi rakyat ia akan tipu. Hart benda rakyat miskin ia akan kebas.. Pura pura ia but rakyat "anak emas" kemudian dia kebas semua hartabenda rakyat di Permatang Pasir. Orang yang sudah biasa menipu akan selalu menipu..bak pepatah orang tua "anjing mana lupakan makan ta'ii".
Kur semangat..saya meminta pengundi diPermatang Pasir jangan undi Rozinat Osman.

Allahuakhbar Allahuakbhar.

Tanpa Nama berkata...

kenapa baru sekarang nak jadikan permatang pasir anak emas/ lima puluh tahun memerintah habuk pun tarak...bila dah jadi milik orang lain, baru nak janji macam macam. Macam orang gila talak.

sri hartamas

Saiful berkata...

keh2222222..salut senor...emas pala otak umno..si kj tu ada lagi..kalu saya ada sana ..gua konform..gua mesti balik dia dgn teluq busuk..blah la kj ..tarak ada org suka aaah kat hang..

Saiful berkata...

satu lagi senor tt..kalu dah pi kat pmtg pasir tu jgn lupa pi pekena cendoi kat simpang penaga..gerenti 2 mangkuk//kena sekali bihun sup...ni buat saya tak sabaq2 nak balik..

weber berkata...

saya menentang sekeras-kerasnya perbuatan 'rasuah' undi.. 'rasuah' undi muhyiddin adalah satu perbuatan yang hina... ini menafikan kebijakan pengundi permatang pasir dalam menentukan calon yang terbaik berdasarkan prestasi dan kredibiliti..

Tanpa Nama berkata...

Fatwa fatwa,,,,,, siapa mau beli?

satu kilo 2 ringgit,

selonggok seringgit,

fatwa-fatwa,,,,,,


al-malikul sembab mau berfatwa lagi...


fatwa boleh diminta dan ditolak,

fatwa-fatwa, , , ,

siapa ada duit lebih sila bayar lebih.....

kah kah kah . . . kah kah kah . . .




Majlis Fatwa diminta keluar kenyataan - Mkini

Majlis Fatwa Kebangsaan dan ulama diminta mengeluarkan kenyataan berhubung dakwaan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat kononnya
ajaran Islam yang dibawa oleh Umno tidak boleh membawa seseorang Muslim masuk syurga.

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata adalah wajar jika ulama meneliti apa yang telah diungkapkan oleh Nik Aziz dan memberikan pandangan sama ada kenyataan Mursyidul Am PAS itu benar dari segi Islam, atau jika bercanggah, apakah pula hukumnya.

"Saya dah cakap akan keluarlah fatwa-fatwa baru (daripada pembangkang). Jadi, jangkaan saya betul kerana kita menghadapi pilihan raya kecil di Permatang Pasir.

"Walaupun saya faham agama, tetapi kenyataan saya berbaur politik. Dalam soal ini, saya tidak mahu guna politik. Ini soal hukum, soal akidah dan soal agama.

"Lebih baik para alim ulama dan Majlis Fatwa Kebangsaan buat keputusan sebenarnya. Kalau lebih cepat, lebih bagus," katanya selepas melancarkan siri Buku Evolusi Kepimpinan karya Prof Khairil Annas Jusoh di Putrajaya hari ini, lapor Bernama.

Muhyiddin juga berkata sebagai seorang yang beriman dan faham tentang agama Islam adalah tidak wajar Nik Aziz mengeluarkan kenyataan sedemikian.

"Jadi, saya tak tahulah. Banyak yang beliau buat kenyataan yang bagi saya bercanggah dengan Islam itu sebenarnya," katanya.

Beliau berkata jika benar PAS mendakwa ia mengamalkan politik berlandaskan Islam yang sebenar, ahli dan pemimpin lain dalam parti itu perlu menasihati Nik Aziz agar tidak keterlaluan membuat tuduhan.

"Ini bahaya bagi Islam. Memang sebelum ini kita telah menunjukkan hasrat kita untuk bekerjasama untuk membangunkan negara, untuk tujuan umat Islam dan semangat perpaduan.

"Itu perdana menteri dan Umno dah sebutkan tetapi dalam keadaan sebegini, tuduhan politik yang menggunakan agama agak menyulitkan. Jadi, saya serahkan kepada beliau (Nik Aziz) untuk fikir apa yang patut," katanya.

AnginSepoi berkata...

APA KHABAR PERMATANG EMAS. KWAK KWAK KWAK KWAK....

Tanpa Nama berkata...

Bro E-Champ,

Bila nak kuarkan suatu artikel mengenai konspiracy ayam-bersalut ajinomoto dan capitalism serta effectnya terhadap ekonomi orang2 timur bro ???

Tanpa Nama berkata...

Puak-puak setan ni pakai taktik dajal plak...dajal cakap ko sokong aku, aku kasi syurga, kau bangkang aku, aku kasi neraka...sah-sah parti sesat...!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Woit ! projek ini Bahaya
Awas ! projek macham kampong buah pahala
satu kampong kena jual
Tak caya?
Tanya perkebun getah ...kakaka
Songlap 140000 pergi Songkla...kakaka

cerek itam berkata...

aku ketawa tak mau berenti...ha..ha..standard umno.pembohong punya sembab...

Irama berkata...

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

lawak sialll

amalhaj berkata...

manik urai jadi emas urai
permatang pasir jasi permatang emas
kaye-kaye mengkome seme
teman dulu lagi kaye sebab dok kat teluk intan

Danial Raid Ballan berkata...

hahaha emas pekat hahaha

kage bunshin no jutsu berkata...

emas gua kadang2 ade biji cili & jagung tak hancur...

Prof berkata...

Projek anak emas ni datangnya bermusim. Beruntunglah orang kampung ngan pengundi yang tinggal di kawasan berhampiran.

Lagi banyak PRK, lagi banyak kawasan anak emas akan ditemui.

Woit! apasal wak sembab yang banyak kuar paper semenjak dua menjak nih?

Aku nak pg jamban-tan pun dah x selera

sifu pakar berdengung berkata...

Muka Mat Sembab tu pun mcm muka dok tengah meneghan ketoi emas yg solid molid - keraih kedekiang lah tu .... muka dia memanjang muka mcm dok tengah meneghan taik .....mcm mana Hussain Abu Hassan yg jadi Menteri Pasola @ Jason King yg dok tengah melepas dlm cerita Laksamana Do Re Mi bila masing2 pakat dok meneropong dgn teropong ajaib menghala kat negara Pasir Dua Butir ke Pasir Berdengung? Kena dah dgn PRKecil Permatang Pasir - pasir dua butir jugak ka?

Pasir dua butir ???.... jawabnya DALAM SELUAQ laaaaa ..... dua butir betoi la ... nak habaq bagi.

Tanpa Nama berkata...

kerana emas ni lah gua tak fasal-fasal kena bayar kpd IWK sebanyak RM6.00 tiap2 bulan.

semuanya diujudkan dalam temadun mahafiraun untuk memperkayakan anak-anak emas dan kroni-kroninya

renung-renungkan bagaimana seronoknya syarikat itu dapat hasil tanpa berpeluh

Tanpa Nama berkata...

UMNgOk cakap pakai pungkoq, macam ni la yang dok keluaq...busuk dan membusukkan...

tenken berkata...

haha...gelak guling-guling aku...ko memang best la...

MOHAMED NOOR OTHMAN berkata...

"Projek Anak Emas" yang Tuan tulis itu sekali lagi menyebabkan saya ketawa. Sebab gambar-gambar itu menguatkan lagi daya penariknya, terutama gambar kucing sedang melepas. Bestlah, kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah..solid gold bro..solid gold!!Tabik!!

Tanpa Nama berkata...

Haahahaaa..
Kucing tu, bulunya macam kaler kucing aku kat umah...