Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 Ogos 2009

JENG JENG JENG




INKUES TEOH : DARAH DI RUANG TANGGA?
- malaysiakini

Lawatan Koroner Azmil Muntapha Abas dan pegawai inkues ke pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Shah Alam telah menimbulkan lebih banyak persoalan mengenai kematian Teoh Beng Hock.

Ini kerana kesan, yang mungkin darah, ditemui di ruang tangga dari tingkat 14 - pintu masuk utama ke pejabat SPRM - ke tingkat 15 pejabat tersebut.

Lebih banyak kesan terdapat dalam sebuah bilik di tingkat 15. Yang memeranjatkan ialah koroner dimaklumkan bahawa polis tidak mengambil sampel dari kesan tersebut.

JENG JENG JENG… JENG JENG JENG

Kah kah kah…. POLIS TAK AMBIL SAMPEL ?... kah kah kah..

Kah kah kah… TAK AMBIL ?.... kah kah kah…

JENG JENG JENG…. JAWAPAN JELAS … JENG JENG JENG…



6 ulasan:

Johan berkata...

kahkahkah kantoi..jgn pulak bagi alasan bodo mcm "sbb mayat Teoh bukan dijumpai di lokasi2 trsebut,sbb tu xpyh amik sampel"..kakahkah

Tanpa Nama berkata...

Darah period sesiapa kot? Terbocor.Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

polis penjahat.

Sudin berkata...

Hisham !!!!!
tengoklah nanti kes ditutup......tiada bukti kukuh......macam kes lingam,correct,korek,korek......

Pegawai SPeRM yang membunuh lepas bebas

Contoh telah ada

Polis lagi boleh belasah,bunuh orang

PM lagi boleh arah letupkan dengan c4...

Siapa-siapa yang ungkit kes Altantuya,bala,lingam,TBH.....akan di ISA kan..........senang.....habis cerita.......

Inkues,lengkuas ni hanya sandiwara,lakonan Najis,SPerm,PDRM,mahkamah dan barisan taik gerombolan lanun Umno/bn....

Jangan kita di tipu hidup-hidup !!!!

Apa lagi yang boleh kita harap dari seorang Menteri perdana apabila beliau sendiri dan baginda razak entot-entot altantuya....???
Anak buah pun boleh ikut perangai PM pembunuh dan pengentot ini.....kah,kah,kah,......ketuanan melayu islam konon......pooooodah maire..watara kudi.......!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

kalau dah hanjing BN tu,memang bodo & bebal...kalo nk tutup bukti pun,bersihkan la kesan darah tu...kahkahkah...jgn lps ni diorg bagi alasan sbb silap sangka tu sos cili...nanti dah la bodo,upgrade lagi jadi tolol + bebal + bengap...

Tanpa Nama berkata...

hinanya polis yg x ambil sample tu..
hina lg pegawai sprm yg siasat sampai berdarah2 camtu..
pasni mahkamah plak buat keje hina

pm ngok jgn cakaplah.. punca paling hina