Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Ogos 2009

PERTANDINGAN MENJELIR LIDAH




PERTANDING MENJELIR LIDAH - PESERTA TERAKHIR




DEMONSTRASI JEJAS PERPADUAN : HISHAM
- melayau

Demonstrasi jalanan bukan sahaja mampu menyebabkan ketegangan di kalangan penduduk setempat, malah berpotensi merosakkan perpaduan masyarakat berbilang kaum di negara ini.

Hishammuddin Hussein berkata apa yang berlaku kebelakangan ini amat menyedihkan dan orang ramai sebenarnya sudah muak dan tidak boleh menerima cara seperti itu kerana ia bukan nilai agama dan budaya penduduk negara ini.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah…. SATU KENYATAAN YANG PALING NGOOOK… kah kah kah..

Kah kah kah…. MACAM MANA DEMONSTRASI SANGKUT PAUT DENGAN PERPADUAN KAUM…. kah kah kah…

Kah kah kah... DEMO ITU NAK HAPUSKAN ISA... kah kah kah..

Woit... TAK BACA SURAT KHABAR KE ?... kah kah kah...

Kah kah kah... KERANA DEMONSTRASI MAKA PAS DAN GEROMBOLAN TAK DAPAT BERSATU….. kah kah kah…..

Kah kah kah…. LIDAH KONTOT…. AKAL PUN KONTOT…kah kah kah…



13 ulasan:

joe_ringgo berkata...

kote pun kontot!

Tanpa Nama berkata...

Kkkkah...kah...satu tu je yang panjang. Asal bercakap merapu meraban....akai ada ka?

jawa peranakan berkata...

bukan lidah dan akalnya sahaja yang kontot..

Tanpa Nama berkata...

skrg ada 2 ekor menteri dari johor yg pemikirannya mcm org tak abis sekolah... selalu sangat membuat kenyataan bodoh..aku sbg warga johor amat malu mempunyai 2 menteri mcm ni... suka bercakap besar dan angkuh.. kau tunggu laa PRU akan dtg..

Tanpa Nama berkata...

Makin taat agama makin siksa..
beban kepala boleh buat gila..
kenapa nak paksa apa yang kau percaya?
ini kubur bapakku, sana tu kubur bapak kau!

kuasamalaya berkata...

memang bangang mamat ni..suh dia pegi panjangkan lidah dia dulu..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Agaknya jawatan menteri hanya sesuai untuk manusia-manusia bedebah yang bodoh, bongok, bongkak, angkuh, berhati kering, suka dikipas, tyranny, inilah jelmaan firaun moden masa kini..
jangan kau cerita semangat melayu, sedangkan carrefour, tesco dan giant kau bagi masuk bertalu-talu, industri kecil yang kau kata kau tolong, sebenarnya komisyen yang kau pentingkan!

Tanpa Nama berkata...

lidah kontot...kesian bini dia...kahkahkah

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

akal takder

macam haiwan je

ha ha ha

haiwan pun tahu bahaya

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Orang ini memang bodoh!
Duduk aje lah kat johor tu!
Campur dgn masyarakat yang sama bodoh level kau hishammuddin onn oii!! ada hati nak pimpin negara konon..ilmu di dada pun kurang...

Tanpa Nama berkata...

Hishammuddin...Hishamuddin..
Sejak bila entah aku lantik kau jadi ketua aku agaknya...tak pernah nya aku setuju pun...tapi kau war-war kan satu dunia kaulah pemimpin pemuda sejati negara ini..sedangkan anak-anak muda pun kau langsung tak ada 'skill' untuk ambil hati mereka..mengenali mereka secara dekat..yang kau tahu cuma menggunakan kekerasan sahaja..inilah manusia kalau dah diberi 'kuasa'..
aku rasa kalau manusia seperti kau di letakkan dalam barisan hadapan untuk pergi berperang.. aku percaya kaulah yang pertama cabut lari..macam Saddam Hussin menyorok di bawah lubang tanah di kejar Amerika..kau tahu cuma jelir lidah dan cakap banyak sahaja! kepala butoh lah lu politician! Kau ingat anak-anak muda sekarang dungu macam generasi kau kah??

Tanpa Nama berkata...

jawa peranakan berkata...
bukan lidah dan akalnya sahaja yang kontot..

errr...
politikus...
lidah kontot...
akal kontot...
keris kontot...
pungkok kentot...
rakyat bijak berilmu takkan hidu kentot politikus kontot macam ni

Tanpa Nama berkata...

(jawatan kosung)

menteri dalam negeri
graduan menganggur
bermotivasi tinggi
pandai mengampu
pakar budek
lurus bodoh
kaki kelintung
temuduga jam 3pagi tarikh 34 ogos.