Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Ogos 2009

SOALAN DARI SEORANG PERASUAH




APA BEZA DAP DENGAN SALMAN RUSHDIE, PELUKIS KARIKATUR NABI?
–melayau

"Apa bezanya DAP dengan Salman Rushdie dan pelukis karikatur Nabi Muhammad S.A.W sehingga ahli parti tersebut dibenarkan menghina agama Islam?"

Demikian soal bekas Naib Presiden UMNO, Mohd. Isa Abdul Samad yang berang dengan sikap 'semua boleh' Mursyidul Am Pas, Nik Abdul Aziz Nik Mat termasuk dalam aspek menghina kesucian Islam oleh penganut agama lain.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah… INI BETUL BETUL DESPRATE… kah kah kah..

Kah kah kah….SALMAN RUSHDIE … PENULIS… DIA BUKAN PERASUAH…kah kah kah…

Kah kah kah…. PELUKIS KARIKATUR… ORANG DENMARK… DIA BUKAN PERASUAH… kah kah kah…

Kah kah kah… DAP PARTI POLITIK YANG ANTI RASUAH… kah kah kah…

Kah kah kah… NIZ AZIZ MENTERI BESAR KELANTAN…. DIA TIDAK KENA BUANG DARI PARTI KERANA RASUAH… kah kah kah…

Woit… KALAU BODOH … PERGI TANGKAP CACING...JUAL PASAR DAGING….kah kah kah…



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Malas nak ngomel lagi..
dah namanya UMNO pun dalam bahasa inggeris.. hissh...buduh!
marah agaknya nabi isa kalau dia tau nama dia sekarang ini telah di manipulasikan oleh isa yang buduh ini! langsung tak intellect cuma bernasib baik dpt pegang kuasa! di sokong oleh penyokong2 yang buduh juga!
kah kah kah (ketawa jahat tapi bijak!)

hahahahaha

kuasamalaya berkata...

pendek yang akalnya memang pendek..

Sudin berkata...

aik....!!!
Tak kan taukey BABI marah pada yang makan BABI........

Kah,kah,kah.......lakonan aje....
Gerombolan lanun bajingan Umno/Bn ni macam mengkarung atau sesumpah....boleh tukar warna dan rupa.......

Tanpa Nama berkata...

orang melayu memang me'layu'..
malas membaca malas mencari..
tiada identiti..jiwanya kosong,
mudah di noda dengan harta benda..
isa ini tak putus asa..
akalnya pendek, mindanya ditutup,

-tidak pernah menilai insani dari paras rupa, bangsa, pangkat, harta dan agama..

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

beza nya banyak

nasib baik hisham bagi tahu

ha ha ha

dia nak tipu sapa sebenarnya

dia ingat suma orang bodoh macam dia

ha ha ha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Johan berkata...

ek eleh tba2 je munkee ni hidup balik kahkahkah..tamby chik xde brsuara ke?kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Ini sahaja kah pengetahuan seorang menteri yang makan rasuah bernama Isa itu? (dah nama menteri kalau di Malaysia ini pasti kuat makan rasuah...hahaha)
Hmm...ini belum lagi baca buku Lee Strobel dan Carl Zimmer.. mmm..tapi dia tahu kah? Kah Kah Kah menteri bodo lah dia ni! Tapi hidup mewah kan? Orang bijak dan celik juga yang hidup dengan penuh kesederhanaan dan mesra dengan golongan bawahan...sendiri mahu ingat lah bro..