Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Ogos 2009

ADA LAGI LEBIH BANGANG DARI INI ?




RTM REPORTER CLAIMS SHE DOES NOT KNOW WHICH PARTY KARPAL BELONGS TO
– malaysian insideri

KUALA LUMPUR, Aug 14 — RTM reporter Eliana Mazlan admitted that she does not know which party Karpal Singh belongs to during his sedition trial in the High Court today.

She also does not know who Anwar Ibrahim is and only described him as the president of Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Eliana, the prosecution’s second witness, was subjected to a rigorous cross-examination by defence counsel Jagdeep Singh, and appeared rattled by the lawyer’s questions on the third day of Karpal‘s sedition trial.

KAH KAH KAH … KAH KAH KAH…


Kah kah kah…. INI LAGI BANGANG…. Kah kah kah…

Woit….MANGKOK … CAWAN… PERIOK… JAMBAN… DAN SELIPAR JEPUN …..LAGI BIJAK DARI WARTAWAN RTM….. kah kah kah…

Woit…. INI PENYAKIT… SATU MALAYSIA TAK BOLERH UBAT… kah kah kah…

Kah kah kah… PENYAKIT TAK ADA VIRUS… TAK ADA KUMAN…kah kah kah..

Kah kah kah… KALAU MUNKEE NI BEROK BETINA… BEROK JANTAN TAK NAK DEKAT…. Kah kah kah..

Kah kah kah… KALAU MUNKEE INI TAIK BASAH… LALAT PUN TAK NAK DEKAT…kah kah kah..

Woit… PERGI MAIN TENGAH JALAN LEBUH RAYA….kah kah kah…

Kah kah kah… KALAU TIDAK MAIN DALAM PERIGI…kah kah kah…

Kah kah kah…. TAK ADA VAKSIN BOLEH UBATKAN ORANG BODOH…kah kah kah…

p/s: Suruh Bik Mama himpit munkee ni kah kah kah.



29 ulasan:

tak nak jadi BoNgok berkata...

ingatkan reporter melayau ja yang bangang...ada lagi lebih bangang rupenyer...kalau tanya budak tadika ok la jugak tak kenal karpal singh tu...sorry to say la but this is just taik lembu punya reporter...

tukar lawyer berkata...

rasa mcm derang nih dipaksa buat rehearsal jawab soklan jer ... ke mmg bangang tahap dewa ..

Tanpa Nama berkata...

Kasihan ohh kasihan..
Bodohnya penjawat jawatan kerajaan ini..kenapalah aku duduk dan dilahirkan dalam negara yang mempunyai penduduk tak berakal...
Mengapa dan kenapa? Malang sungguh nasib rakyat negara ini dipimpin oleh manusia berotak keldai..
Mereka sangka kita berotak udang agaknya..kesian oh kesian...
Sedangkan Bush dah hilang jawatan.. si bodoh kita masih memegang.. kasian oo kasian...

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..keke..kakaka..kukuku..kikiki..sakan minah ni kena..kakaka..graduate sintok agaknye..kakaka..berdarah hidung mcm ni..
~dewamegat~

Tanpa Nama berkata...

Tink-tank team BN sudah cemas..
Reporter mereka sanggup digadai..

tupingera berkata...

ini lah contoh dunggu2 yg berada di media arus perdana.

mereka terlampau bodoh sebab itu mereka tidak prihatin dgn amanah dan tanggungjawab sebagai seorang wartawan.

yg mereka tahu hanya ampusana bodeksini dan terima ganjaran.

yg muda2 ini hanya mengikut contoh drpd pengamal media veteran spt johan jaafar, anuar zaini, ahmad taib, rocky bru, etc.

naim berkata...

lAWAK ANTARABANGSA APA NI?

Kut nya itu orang asli?

Tanpa Nama berkata...

asal cam kimak bodoh je perempuan neh! , utusan tu mmg la kimak, owh lupe la syah die keje RTM kah kah kah . . . kah kah kah , , , ,

Tanpa Nama berkata...

kebodohan tanpa batasan!

Tanpa Nama berkata...

Jangan terpedaya permainan mereka...
Nampak gaya mereka nak putarbelit..
macam lah tak biasa!

Orang Lama berkata...

Adduuuzzzzzz!!!! semua org kerja gomen buduuzz tahap gaban ker? Kalau macam ni lingkup..lingkup..lingkup
Padanlah menteri-menteri semuanya nampak bangang. matilah rakyat dipimpin oleh kerajaan pak pandir

Kucing Parsi berkata...

bodoh gila macam mana dia jadi wartawan

ha ha ha

ikut bontot munkee je ke

ha ha ha

bodoh tahap dewa la wartawan malaysia ni

ha ha ha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

memang dah rancang nak jawab 'tidak tahu' kot !
jalan pintas yg mudah, bila di tanya hanya jawab "saya tidak tahu"

kah..kah..kah
apa punya nasib lar !

Tanpa Nama berkata...

Inilah yang dikatakan "Kerbau dicucuk Hidung". Ikut saje apa yang pemimpin atasan cakap. filem, sebagai bahan saman, diedit sebelum disampai kepada mahkamah. RTM mungkin berpendapat peguam pehak Karpal Singh bodoh? Eliana ni bodoh sekali. Degree dapat dari yunibesiti mana?

ARMNO memang buang masa. pura pura tidak tau. Akhirnya Karpal Singh kena denda walau pun kenyataan saksi semuanya karut dan bongoh!!!

Ayoooh.. membazir wang rakyat saje!

Moga moga Allah tunjukkan Jagdeep Singh, jalan yang baik. Moga moga Karpal Singh menang.

Tuhan mahakuasa akan menyebelahi yang suci dan tidak berdosa.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

Penyederhanaan ulasan telah diupayakan. Semua ulasan perlu diluluskan oleh pengarang blog...

termasuk reporter..KAH kah KAH...

Johan berkata...

kahkahkah ni bekas wartawan Mangga ke?urtv?kahkahkah

kucingsiam berkata...

meow~

ada ke orang malaysia yang tak tahu siapa di Karpal Singh dan Pak Anwar , inikan wartawan lagi ... memang menampakkan kebodohan yang melampau.

Minah Asli Tapah berkata...

Bro Naim,
Tolong jangan hina orang asli tau. Kita terasa hati jika bro samakan minah tu dengan orang kita. Orang kitapun sekarang dah celik tak macam dulu. Boleh umpan dengan gula dan tembakau je.
Orang kita sekarang dah ade yang lulus U tapi taklah sebodoh minah tu. Orang kitapun ramai yang dah celik internet. Yang tak celik internet RY je.
KAH KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

betina tu bukan warga papua new guinea.. pasti dia bukan tak kenal siapa karpal siapa anwar.. betina tu bukan beauty school dropout.. pasti dia bukan bodoh...
sebenarnya dia cerdik ada kelulusan kolej atau universiti, dia wartawan, dia kenal lebih ramai org2 dalam malaysia ni berbanding aku dan ramai lagi pembaca blog ni...
tapi malang sejuta kali malang..
kepandaian kecerdikan dirinya itu cuma sangkaan akal kontot dia sahaja..

hakikatnya dia bodohbangang kerana membiarkan dirinya ditunggang membenarkan mindanya dirantai
menadah hidungnya untuk ditarik
mengangkang jiwanya untuk diperlaku sesukahati master-nya
hakikatnya perbuatannya yang disangkakan bijakpandai itu
menjerat dan merendahkan martabat sendiri
lantaran dia dicemuh dan ditertawa 1 malaysia
sebagai seorang bangangbahlol!

isilah dada dengan ilmu
penuhkan minda dengan pengetahuan
dari minda berilmu lahir jiwa bebas

-average joe-

Master Yoda berkata...

Kah kah kah

Mujur tak dijadikan bini....

Kah kah kah

Malu siot sape jadi suami/tunang dia

Tanpa Nama berkata...

aku susah nak panggil seseorang tu bodoh, tapi minah ni, dia sendiri isytihar diri dia bodoh..bangang apa shial?? macam mana lu boleh jadi wartawan ni?? Ini mesti cun ni, sebab yang cun2 ni memang selalu bangang kahkahkah Eliana Mazlan..gua kena cari minah ni, bodoh2 cun ni senang bawak main kahkahkah

Nahum.

dewamuzik berkata...

ini apa ni... mangkuk ke dia ni?

daaksaytunk berkata...

karpal singh gua tak knl..kapal selam gua taula..dia dari bukit gelugor..slalu merancau dalam Parlimen..slalu gaks gua tgk dia kena halau klua dewan..hua2..

Tanpa Nama berkata...

Sah. bodoh tahap tertinggi. Tahap keldai.

mamai berkata...

patut la tak ada orang nak tengok berita RTM nie pasal semuanya bagang termasuk menterinya sekali

Tanpa Nama berkata...

Ini macam kes masuk kerja dengan modal mengangkang jer....
Aku dgn ada satu anak keling roti jadi menteri dan kerja dia dok usyar anak dara dan bini orang yang comel.
Sipa boleh tanya lagi u ni putih ker?? Dia sedar ker diri dia.
Mungkin nilah yang ramai masuk kerja modal macam ni jer.
Dan akan ikut jer apa bos bangkai dia suruh jawab asal dpt duduk kondo dan bergaya dgn makeup Estee ke atau nama binatang lain tu???

Tanpa Nama berkata...

another boring rant fest from Hishammudin rais. Fucking boring shit. Write something that cultivates the community rather than be the hate instigator. Wow, how old are you? 5? Stop wasting my oxygen and just off yourself in a fire. pls, do us all a favor.

Tanpa Nama berkata...

It's really to bitch...fuck dude, off yourself in a fire.

I'm embarrassed that hishammudin rais is a malaysian. You are nothing but another mouth breathing cave nerd who likes to act tough on the net. OFF YOURSELF! YOU ARE WASTING OXYGEN FOR OTHERS!

Tanpa Nama berkata...

Salam bro, u jangan tak tahu "UMNO" tu adalah " U Must Not Object". Sebab tu minah ni jadi bodoh sebab ikut boss dia suruhcakap. Tapi.... memang minah ni bodoh sebab izinkan diri dia jadi lembu yang boleh dicucuk hidungnya. kah, kah, kah, kah, kahak aku terkeluarlah banyak sagt gelak besar.