Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 10 November 2009

KALAU MUNKEE INI BOLEH JADI MENTERI - CICAK BOLEH JADI RAJA GOPAL

ESOK JAM 12.00 - TUKANG BELI TIKET TRIP KE NEW ZEALAND
INI AKAN BUAT SIDANG AKHBAR DI PARLIMEN




LINGGAM TAK LANGGAR UNDANG-UNDANG : NAZRI- berita hairan

Tiada sebarang tindakan diambil terhadap peguam VK Lingam sehingga kini kerana beliau didapati tidak melanggar sebarang undang-undang kerana melobi pelantikan hakim walaupun beliau dipaparkan cuba berbuat demikian dalam satu klip video, Dewan Rakyat diberitahu hari ini.

Nazri Abdul Aziz, berkata kerajaan telah melihat kes berkenaan daripada pelbagai segi termasuk Akta Hasutan 1948, tetapi mendapati tiada mana-mana akta di negara ini yang boleh mensabitkan beliau melakukan salah guna kuasa dalam isu pelantikan hakim.

"Kita tidak nafi yang bercakap (dalam klip video) itu sebenarnya Lingam. Tetapi saya juga kata dalam dunia ini mungkin juga banyak 'conman'. Memang Lingam yang bercakap tetapi mungkin dia berlagak...saja hendak menunjuk.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…APA PUNYA TUUUR… PUNYA MUNKEEE… kah kah ka…

kah kah kah… APA PUNYA LAWYER… PUNYA LOYAR BURUK…. kah kah kah…

woit… MACAM MANA MUNKEEE INI BOLEH JADI MENTERI…kah kah kah…

woit…BEROK LINGAM INI TUKANG ATUR…BEROK INI TUKANG BELI… BEROK INI TUKANG JUAL….kah kah kah…

kah kah kah… INI SAMALAH MACAM MAKAN HASIL LENDIR…. kah kah kah..

kah kah kah…. INI LAGI BAHAYA… ORANG JAHAT BOLEH LEPAS… kah kah kah..

kah kah kah… PENJENAYAH…. BEBAS MENGGANAS… kah kah kah.. ..

woit… CAKAP KETUANAN MELAYU… INI MALAM KETUANAN KELING PULAK…. kah kah kah…




12 ulasan:

نيك حافيظول berkata...

eeeee...... apa punya menteri bangang sangat sampaikan tahap gaban...

rupanya eee dalam gerombolan ada ramai menteri yg bodoh, dungu dan terang2 pertahankan kejahatan... kemudian berbohong sana-sini tipu anak bangsa..

eee... apa punya manusia la macam nie boleh wujud dekat muka bumi.

Ya ampooooooonnnnn....

Alfian Tahir berkata...

Inilah dia menteri yang sial penipu pukimak!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Mungkin bukti lemah ..tapi dalam VinSeTan vs. M.G.G. Pillai siapa yang tulis skrip dalam mahkamah..vkLingam keling yang tulis kepada hakim, ini bukan bukti?

VinSetan , vkLingam keling dan Mohtar Abdullah ..gambar pon ada cuti cuti kat Sepanyol, ini bukan bukti kukuh?

Kalau macham ni, gambar najis razak raba kopek Altantuya pon tak laku lah!,

Sukj berkata...

HABIS...HABIS....kah kah kah kah

TIADA BUKTI KUKUH...kah kah kah kah

kah kah kah kah kah...INI BARU BETUL2 LINGKUP

SEBAB LINGAM JADI LINGKUP...kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

menteri-menteri sudah gila babeee

Tanpa Nama berkata...

PUNYALAH bangan tingkat tinggi dari seorang pemimpin UMNO. Perhatikan kebangangan beliau serupa dengan BANGAN minda Muhuyudin, Katak, Tajuddin, Ketua Hakim, Ketua Polis , Ketua SPRM, Ketua Speaker, Ketua SPR!
Hai lingkup wujudnya MANGKUK HAYUN kelas tinggi ini!

Tanpa Nama berkata...

Mereka masih sangka rakyat bodoh macam menteri....pru13 nanti baru nak nangis!

Sudin berkata...

Nazri Aziz ?
Ha...! lebih baik dia isap buah pelior dari cakap merepek.....!!!!!
cakap ngancuk mak dia....!!!

nengok muka dia je dah getik...!!!
tengin nak mampus...!!!

tak kan selamanya nak nipu....?
kena batang hidung sendiri baru tahu langit tinggi rendah...!!!

Keliwontron berkata...

VK Lingam patut nyanyi lagu Alleycats dekat Nazri Sundal

' Andainya aku pergi dulu sebelummu ...Ku Nanti mu di pintu Syurga "

Muhaha gila ..dah ada bukti video pun boleh lepas lagi gila betul Malaysia nie ...ingat rakyat nie tolol ka .... inilah bukti bahawa BN nie mmg parti yg merosakkan negara Malaysia !

Betoi Khun Pana ...kalau ada bukti video Najib tengah menyusu payudara Altantuya pun NAzri kata secara undang2 nya tak salah ..sebabnya, mmg tetek tu dijadikan memang untuk dihisap !

gmusang7 berkata...

mukee ni aku kenal sangat sbb dia org tempat aku..bila p kenduri orang kampung siap pakai serban dan kupiah sekali..sekali tenguk kalah pak arab..tapi dalam bab bab menipu n bodek n kipas semua tak boleh lawan mukee ni..igat tak apa yang ia kata kat maha firaun masa mukee tu jadi PM dulu dan ingat tak lagi ape dia kata kat mat firaun tu masa dah jadi mantan PM...mukee ni adik beradik dengan mamat yang gila bakar jamban tan tu..sama2 kali bodek bin penipu...

Tanpa Nama berkata...

' Memang Lingam yang bercakap tetapi mungkin dia berlagak...saja hendak menunjuk. '..???

apa yg hanjing ni cube sampaikan?? 'mungkin nak berlagak' < cakap apa mcm ni?? ni betul undang2 gedebe..
inikah bahana psal byk sgt makan rasuah.. makan duit haram?? jahanam 1 Malaysia..

- budak itm.

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...sama macam ali ketam jugak munkee pukimak ni...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...nak jadi menteri, bukan cerdik atau pandai diperlukan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...perlu ada duit saja...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...cakap2 walau tak masuk logik akal atau experimen sekalipun...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tetap kami melayu pukimak ini akan terima...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sebab apa kami terima...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sbb Allah Taala pun tak bising2 pun...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...jadi kira bersangatan betullah tu...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...cakaplah apa ko suka nazri ooi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...semuanya benar dan suci...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...happy ending...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...takdak sapa boleh buat apa2 tindakan...uk!uk!ak!ak!...