Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 10 November 2009

ANAK MUDA BERSEDIA – DUNIA INI MILIK KAMU



ANAK YANG LAHIR TERCIUM ASAP RADIO AKTIF




MENJEMPUT KIAMAT



DEBU BAHAYA UNTUK UMAT






LOJI NUKLEAR RUSSIA PUN RUNTUH - INI TEKNOLOJI NEGARA YANG SUDAH SAMPAI KE BULAN - MALAYSIA HANYA MENUMPANG !






BUAT STADIUM BOLEH RUNTUH - BUAT LOJI NUKLEAR SEMUA MELETUP





MALAYSIA GUNA NUKLEAR UNTUK JANA ELETERIK PADA 2020? - melayau

KUALA LUMPUR 9 Nov. - Mungkinkah tenaga nuklear digunakan bagi menjana tenaga elektrik di negara ini menjelang 2020 bagi menggantikan minyak dan gas?

Perkara itu tidak mustahil kerana tenaga nuklear kini merupakan pilihan utama yang difikirkan sesuai oleh Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI) kerana ia lebih ekonomik dan jauh lebih baik berbanding sumber tenaga sedia ada.

Ketua Pengarah Lembaga Perlesenan Tenaga Atom, Raja Abdul Aziz Raja Adnan berkata, mengambil kira faktor alam sekitar, kuasa tenaga nuklear sangat sesuai digunakan di negara ini untuk penjanaan elektrik kerana ia tidak menghasilkan karbon dioksida.

''Tenaga nuklear bersifat mesra alam,'' katanya kepada Utusan Malaysia selepas menghadiri Seminar Kebangsaan Kali Ketiga Mengenai Pengetahuan Masyarakat Terhadap Tenaga Nuklear di sini hari ini.

KAH KAH KAH..

woit…. BETUL TAK ?.... kah kah kah…

kah kah kah… PERANCHIS AKAN JUAL LOJI SECOND HAND… kah kah kah..

nota:

berita berita seperti ini sengaja ditabur.
ini bertujuan untuk mengolah persetujuan orang ramai.
nanti akan diadakan pula seminar tentang tenaga nuklear.
akan di jemput malaon malaon pro nuklear untuk
memberi paandangan. ini untuk menipu orang melayu.
akan di huh hah kan ke sana ke sini bahawa negara yang
maju wajib ada tenaga nukelar.


suami rosmah telah diperangkap oleh peranchis.

seperti pembelian kapal selam akan ada malaon
jenis razak baginda yang menjadi orang tengah.


akan dipilih kawasan yang penduduknya ramai cina.
akan dijula saham kepada tabung haji
akan dijual sham kepada bank perwira
akan dijual saham kepada syarikat bumiputera
ini bertujuan - jika ada penentangan akan dilihat china yang tak suka melayu.
taktik ini dilakuan pada tahun 1988 di perak.

yakinlah ! rakyat sedang ditipu. penerangan tentang
bahaya nukler ini wajib di sampaikan kepada seluruh
warga negara.


anak anak muda – sila jumpa lebai google.
cari maklumat sebanyak mungkin. sebar kan
kepada mak cik dan pak cik di kampong dan di felda.
kalau tidak semua kita akan kena goreng!




20 ulasan:

Sukj berkata...

kah kah kah kah...INI TENTU IDEA 'MAK BADAK PINTAR'...kah kah kah kah

JANGAN LA TIPU MELAYU SAMPAI 8 X SEMINGGU

TIPU LA MELAYU 5 KALI SAJA SEMINGGU

KALAU HABIS MELAYU BODO...NANTI SIAPA NAK JAGA AYAM KATIK PINTAR...kah kah kah kah kah

Tok Uban berkata...

''Tenaga nuklear bersifat mesra alam,'' katanya kepada Utusan Malaysia....

Mesra alam?????....mana belajar????...sintok ke????...

Mesra alam kalau tak bocor....kalau bocor....mesra apa pulak?....

Tanpa Nama berkata...

bila masa pulak kuasa nuklear tu mesra alam? nak menipu lagi la tu.. ampeh betoi... ! - Neo

Radio 60'an berkata...

bahaya tu mmg bahaya... risau juga saya.

Tanpa Nama berkata...

hah sudah la tu...nanti kena tubuhkan ajk 8 suruhanraya maharaja untuk siasat loji nuklear meletup/bocor..masa tu
mat mongol ngan bik mama dah kenyang telan duit komisennnn,tengah lepak lepak kat kapal laut dalam..sambil kira kotak laki bini...

Tanpa Nama berkata...

For those not getting enough orgasm, not enough sex, too little gratification, etc, whatever, blah-blah, blah...Got such survey, meh???!!!? ;-)

"...A Pfizer survey in Malaysia found that Malay women are even more diseased than their American counterparts, with "69.6 percent experiencing some form of FSD," according to the Journal of Sexual Medicine, which also published an industry-supported supplement on FSD. ..."

The link is...
http://www.alternet.org/sex/143682/%22restless_vagina_syndrome%22:_big_pharma%27s_newest_fake_disease

Sivakumar berkata...

Gempak, gempak!

VK Lingam bersalah!

Pakatan Rakyat bawak Puan Jayanti sebagai saksi bahawa VK Lingam ada hubungan dengan hakim Eusoff Chin.

Dia juga berkata salah satu pengadilan mahkamah yang melibatkan Vincent Tan ditulis dalam pejabat VK Lingam sendiri!

Baca, jangan tak baca, di sini..........

Tanpa Nama berkata...

kalau tidak semua kita akan kena goreng! hahaha mmg best la lu tt

Kassim Indera Mahkota Pahlawan Kerdil berkata...

Anak Muda Bersedia
Kerana Kamulah Raja

Tanpa Nama berkata...

salam bang hisham

kita dah selalu kena goreng, tipu,lebong dan macam-macam depa buat kat kita semua(melayu, cina, india, sikh..one malaysia).

Kita dah pangkah pembangkang setiap kali pilihanraya (rasanya dah 5 kali saya mengundi). Dok kutuk depa kat 15 kilo dah tak habis-habis. dok buat macam-macam lagi.demola, kempen, bergaduh je belum tapi nampak puak tu macam biasa saja. Makin besar kelentong dia.

APa strategi kita nak buat supaya ada kesan. Kita ni macam pakai sarung pendek, tutup sana, pas bocor, tutup sini, pkr koyak, tutup situ, dap berlubang. Camana?apa strategi tak jadi-jadi ni. Agaknya kita ni tak dak strategi yang betul kot. Nanti macam Sayidina Ali kata " kita kalah bukan sebab kita ni tak benar, tapi sebab tak dak strategi". Apa macam. Boleh buat intelectual discussion sikit.

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...ini orang melayu memang jenis pukimak punya...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...akan dia pi tanya 1000 makcik pekak badak pasal nuklear...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tentu makcik kampung pakak badak sana akan bitau..nuklear best sbb membuka peluang pekerjaan kepada orang setempat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...idea makcik pakcik pukimak ini akan dijaja TV...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...yang orang setempat boleh kerja ialah tukang sapu sampah saja...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...lain2 professional dapat kat bangsa asing...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...maka makcik pakcik pukimak ni kata, syok dapat kenal orang asing dan dapat juga isap pelir mat saleh jugak...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...nanti banyak anak haram kat sini...best...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...akan berpusu2 juak2 gerombolan datang menyokong...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...orang melayu yang tak suka hanya melopong dan CHECKMATE ajerlah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...aku rasa memang ALLAH dah DESIGN AKAN ORANG MELAYU INI MEMANG TONGONG untuk beberapa kali kiamat lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...mujur dia tak DECLARE dalam QURAN saja yang melayu ini memang pukimak sampai bila2...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...mana2 ajen gerombolan, tolong olah supaya ayat aku ni tak betul...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...HAPPY ENDING JER TIAP KALI GEROMBOLAN TAKE ACTION...uk!uk!ak!ak!...

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...ini projek ciptaan untuk anak cucu dia...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...mesti cipta agreement untuk anak cucu cicit senang sampai kiamat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ko tengok mana ada ada beranak dia orang idup susah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sumer dia oarng senang lenang kalo menyokong...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...adik beradik rosmah jatuh susah sbb tak menyokong...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kalo menyokong, mesti tiap2 hari boleh membilang bulu puki dia punyer...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kenapa? tak percaya?...uk!uk!ak!ak!...

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...nanti bil elektrik akan jadi rendah tak macam sekarang, terlalu tinggi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dengan nuklear, elektrik akan jadi murah beratus2 kali ganda murah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...malah hampir free untuk semua rakyat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bila loji siap, mulalah kerajaan dan tnb tak mampu kos meningkat setiap saat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...time tu dia olah la supaya semua yakyat dan umat melayu yang telah dicipta buduh pukimak sejak azali lagi akan bersetuju...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...lalu propessor kangkung dan makcik pakcik kampung pun akan mengiyakan dalam tv dan surat kabar...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tak ada siapa boleh jawab sbb apa yang dibubuh dalam surat kabar, BENARNYA ALLAH PUN TAK LEH SANGGAH...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...semuanya betul...dan rakyat melayu pukimak berbondong2lah menyokong bersetuju macam pukimak...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...macam harga minya sekaranglah...disebarkan ron95 tu baguih200000000000000000 kali dok ada...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bukan sapa, orang petronas jugak mengolah supaya wajar harga dinaikkan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dan sekarang stesyen minyak mula kehabisan minyak yang murah kononnya...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...hanya minyak yang mahal saja yang ada...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...jangan bimbang, melayu pukimak tak kesah punyer...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kerajaan akan berusaha menambah permintaan dalam pasaran...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...melayu pukimak akan bersabar atas alasan islam, allah, bumiputaralam dan isu ini dimain2kan supaya melayu terus menyokong...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...meka kumpulan nasyid dan ustaz berbondong2 bersyarah dalam tv buat bisnes...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ustat2 pukimak produk gerombolan ini tidak segan silu mengeluarkan fatwa2 rasullullah kata adalah benar, quran adalah benar supaya umat melayu kecut teloq...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...akhir sekali..happy ending macam razak baginda...uk!uk!ak!ak!...


...uk!uk!ak!ak!...felesai...uk!uk!ak!ak!...

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...woi tok uban...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kalo bocor...mesra pukimak kitalah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...hahahaha...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...1-0...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...senag jer bini rosmah jawap...uk!uk!ak!ak!...

Lemon Tree berkata...

Apa punya benak da. Tenaga suria lagi mesra alam da. Malaysia dapat 12 jam cahaya matahari. Bila lagi nak guna tenaga yang dah Allah bagi percuma sejak dari zaman dulu lagi. Tengok la Denmark ngan Jerman. Berapa peratus depa dah kurangkan kebergantungan pada tenaga dari minyak. Depa guna angin utk jana elektrik. Tempat depa angin kuat tapi cahaya matahari kurang. Jadi depa guna angin. Malaysia dapat banyak cahaya matahari...gunakanlah. Akal dah dikurniakan maka gunakanlah akal untuk berfikir kepada kebaikan.

Muhammad berkata...

kepala bapak dia mesra alam.ni ke org bijak pandai?

zeqzeq berkata...

Risau risau wehhh

selidiki bekas pegawai Puspati..??temuramah..

Aa berkata...

Jemput ke blog saya:
http://lebanglibu.blogspot.com/

Johan berkata...

German kurang cahaya matahari dari kita tapi tengok dorg bersungguh2 nak manfaatkan tenaga solar..walaupun sekarang baru 1 peratus dari jumlah demand tapi berusaha nak dnaikkan ke 30% dalam masa 30-40 tahun..

Malaysia ni masa 90an dulu banyak cakap2 psl nak eksploit tenaga solar tapi satu habuk pun tarak..sebab fulus tak masyuk..

Tanpa Nama berkata...

ini orang melayu memang jenis pukimak punya. Akan dia pi tanya 1000 makcik pekak badak pasal nuklear. Tentu makcik kampung pakak badak sana akan bitau..nuklear best sbb membuka peluang pekerjaan kepada orang setempat. Idea makcik pakcik pukimak ini akan dijaja TV, Yang orang setempat boleh kerja, ialah tukang sapu sampah saja.Lain2 professional dapat kat bangsa asing. Maka makcik pakcik pukimak ni kata, syok dapat kenal orang asing dan dapat juga isap pelir mat saleh jugak.
Nanti banyak anak haram kat sini...best...akan berpusu2 juak2 gerombolan datang menyokong
Orang melayu yang tak suka hanya melopong dan CHECKMATE ajerlah...

Aku rasa memang ALLAH dah DESIGN AKAN ORANG MELAYU INI MEMANG TONGONG untuk beberapa kali kiamat lagi.Mujur dia tak DECLARE dalam QURAN saja yang melayu ini memang pukimak sampai bila2.
Mana2 ajen gerombolan, tolong olah supaya ayat aku ni tak betul
HAPPY ENDING JER TIAP KALI GEROMBOLAN TAKE ACTION.

* Macam Abdullah Munsyi komplen pasal org melayu la kan? kan? kan??...