Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 November 2009

SEMBAB OOOOO SEMBAB



DAH TAHU TAK APA





JANGAN ULANGI KESILAPAN SEPERTI TERGURAN KETUA AUDIT NEGARA - MUHYIDDIN

Muhyiddin Yassin mengingatkan semua kakitangan awam supaya tidak mengulangi kesilapan seperti teguran dalam laporan Ketua Audit Negara, baru-baru ini.

Dia berkata, jika kakitangan awam masih membuat kesilapan, bermakna teguran Ketua Audit Negara tidak memberi kesan dan rakyat akan menganggap kerajaan tidak serius dalam membanteras penyelewengan.

KAH KAH KAH…

woit… ITU SAHAJA… kah kah kah…

woit… INI LAPORAN KETUA AUDIT…. kah kah kah…

woit…. INI BUKAN TEGURAN… kah kah kah…

kah kah kah… BANGANG… ITU PASAL KURANGKAN SIKIT DAGING DI KEPALA…. kah kah kah..

kah kah kah… BERAT .. TAK DAPAT BERFIKIR… JADI BODOH…kah kah kah..

woit… BILA ADA LAPORAN… WAJIB ADA TINDAKAN…kah kah kah..

kah kah kah… BILA ADA TINDAKAN BARU ADA PEMBAIKAN KAN…kah kah kah..

kah kah kah… KALAU TIDAK LAPORAN INI JADI RITUAL…TIAP TIAP TAHUN… SAMA SAJA…. kah kah kah..

woit…. DAH LIMA PULUH AUDIT… APA TINDAKAN PEMBAIKAN DIAMBIL…kah kah kah..

kah kah kah… TAHUN DEPAN SAMA SAHAJA…kah kah kah..

nota:
jika tidak hendak penyelewangan berlaku
hanya ada satu tindakan
humbankan gerombolan dan kuncu kuncu nya ke dalam
tong sampah sejarah. baru kita semua boleh relaaaax




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Muhiyddin...ini bukan kesilapan, ini penyelewengan, ini kerja rompak,tipu,kelentong duit rakyat !!

Muhiyddin bodoh !! baik letak jawatan sajelah...hang ni langsung tak boleh pakai dah !!

Dakis.

Tanpa Nama berkata...

Naper pilih nitwit slow cam mat sembab? supaya ada humor dalam suasana politik malaysia di hiasi oleh badut, baru ceria sikit...tak kan asyik serious aje nanti mereng....

Tanpa Nama berkata...

Bontot lembu tu macam pernah ku tengok je...

Macam bontot Kak Mah Monggol.

Kah... Kah... Kah...

Tanpa Nama berkata...

Bodoh punya Timbalan Penyu!! Tuguran Ketua Odit? Itu saje? tak perlu buat pembaikan kerana hanya teguran..buat lagi Timbalan telur Penyu..Al Malikut Mat Sembab. daging kepala banyak! Bodoh punya Penyu..macam rupa Penyu!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah mereng sungguh ketua audit negara...kah kah kah
suh org ikut cakap die jer...kah kah kah
kah kah kah baik keje sendiri.....kah akh akah kene maen kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bongoknya statement mangkuk hayun ni.. aku rasa najis mmg suka timbalan dia nmpak ngok supaya org x yakin dia boleh ganti jd pm nnt.. ghegegehe..

wakmeli berkata...

alahai teguran lemah gemalai..tak sanggup nak tegur dan ambil tindakan tegas terhadap pegawai2 yang menyeleweng. sepatutnya teguran kena keras penuh beramaran serta hukuman berat kerana tak amanah. tak sanggup nak wat camtu sebab mungkin cermin dirinya sama dengan org yang ditegur...malu sbb tak layak nak tegur org lain... jahanam negara klau bab2 duit tak dijaga dengan betul.