Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 November 2009

SUDAH SEPAK PANDAI TAK MENGAKU



BUKAN KERAJAAN PUSAT




PENAHANAN DR ASRI TIADA KAITAN KERAJAAN PUSAT :NAJIB - melayau

Najib Razak mempersoal motif penahanan bekas Mufti Perlis, Dr. Mohd. Asri Zainul Abidin oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) dan penahanan beliau tidak ada kaitan dengan kerajaan Pusat.

KAH KAH KAH…KAH KAH KAH..

woit… TAK ADA KAITAN DENGAN KERAJAAN PUSAT?.... kah kah kah..

woit… KALAU TIDAK KERAJAAN PUSAT KERAJAAN MANA?.... kah kah kah

kah kah kah…. KERAJAAN LUTUT KE?.... kah kah kah…

kah kah kah….ATAU KERAJAAN PERUT… kah kah kah…

kah kah kah….. ATAU KERAJAAN BAWAH PERUT… kah kah kah..

kah kah kah… PELIK… HAIRAN… RUPA RUPANYA ADA KERAJAAN LAIN…kah kah kah…

kah kah kah... INI MESTI AYAH PIN... KERAJAAN LANGIT....kah kah kah..




20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jais

kerajaan pr selangor la...

apo kono eee jang!

alifbata berkata...

Siapa berada dibelakang pintu:Mari kita lihat-PAS membantah,UMNO kata tindakan tak betul.
Tapi polis dibawa waktu tangkapan.Ramai juga tu.Selain UMNO siapa lagi yang ada kuasa arahkan polis.Gopal kah?.Siapa orang orang Gopal ni?

Tanpa Nama berkata...

PUKIMAK JAIS


CELAKA NAJIB

SIAL BN - UMNO


FUCK-OFF!


ANAK MUDA SATU MALAYSIA ISYTIHAR PERANG SAMA ANJING-ANJING INI SEMUA!


HALALKAN DARAH NAJIB!

BUNUH SEMUA BINATANG NIH!

ct berkata...

Ehhh?

Ada berpuluh anggota polis lagi tu. Macam mana bukan kerajaan pusat? PDRM itu tak serupa nama, DiRajaMalaysia takkan perintah kerah berpuluh orang untuk tangkap sorang. Kerajaan Selangor pun diaorang tak layan.

Sudahlah najib, jangan dok tambah dosa.

Tanpa Nama berkata...

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1102&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_19.htm

Kurang kebergantungan import makananan - Najib

02/11/2009 2:37pm

KUALA LUMPUR 2 Nov. — Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, kerajaan berhasrat untuk mengurangkan kebergantungan negara terhadap import makanan yang bernilai kira-kira RM28 bilion pada tahun 2008 kepada kira-kira RM14 bilion setahun.

==============================

Camner nak kurangkan bro?? Bik Mama ajer makan bnyk mana..

Tanpa Nama berkata...

siallah lu bro isham! buat gua pecah perut je... dahlah tgh stim ni...

Sivakumar berkata...

Ini baru berani, parti yang cekap dan pantas membuang pemimpin yang ada masalah (baca kat sini kalau nak tau parti mana).

Bukan macam parti tertentu, mintak buat EGM buang pemimpin bermasalah, tak jadi pulak, nak buat seminarlah, nak buat kajian disiplin dulu la, tu pun kajian disiplin kat "1" daripada "3" orang yang disebutkan bermasalah. Tak siasat yang lagi 2 ka?

Sivakumar berkata...

Tukartiub bebas mengkomen/menulis pasal berita yang saya korek di atas.

Tanpa Nama berkata...

orang bodoh je yang tak tau... jais tu sapa yang kontrol... hahah...

sekali kerajaan bertukar, belum tentu semua kakitangan tu bertukar lah...

kerajaan kelatan yang dah hampir dua puluh tahun pun masih ramai lagi lahanat amnu kat dalam mpkb... masih lagi cuba nak sabotaj, ramai lagi celaka dalam SUK...

mana buleh nak dibuang begitu saja...

Sukj berkata...

PAK LONG TT

BUKAN KERAJAAN AYAH PIN...TAPI..KERAJAAN AYAH MUKHRIZ...kah kah kah kah

KALAU PASAL NAK PUTAR ALAM...PUTAR BELIT...NAK BAGI MELAYU KELIRU...AYAH MUKHRIZ LA TERER...kah kah kah kah

seliparjepun berkata...

SALAM..

INI KERJA MURUJIB....OLEH KERAJAAN GEROMBOLAN..! X PAYAH NAK BERDALIH...

Tanpa Nama berkata...

Najib macam kera tegur tahi sendiri!!!

Tanpa Nama berkata...

kerajaan atas perut altantuya pong tak tahu atau kena mengena hatta bik momma sekali pong! Ini cite pelek, anjing anjing JAIS pandai tangkap orang macam anjing buruan plak! Hassang Ali pong tak tahu mungkin usaha Kerajaan langit ayah pong kot? Apa kata Hj Kahar?Dia mesti tahu kalau hal ehwal melayu sebab dia utusan malaysia!

marhaenr berkata...

ni semua bermula dengan memorandum ke DYMM SPBYD Agong berkenaan perlantikan Dr Asri sebagai Pengarah Yadim. Memorendum dihantar oleh Dato Nakhaei Pengerusi Yadim atas alasan, Dr Asri berfahaman "WAHABBI"...

tapi Dr Asri telah mmbuat satu sidang media menafikan tuduhan dan mencabar pihak peniduh mengemukakan bukti...

dan telah diketahui umum bahawa pengarah jais ialah datuk Khusrin,yang juga terkenal dengan gelaran "pengarah 5 ringgit"...seorang yang amat setia dengan umno sejak zaman kerajaan majapahit pimpinan abg hensem toyo...jugak kaki projek dan persen...

penguatkuasa jais plak terkenal dengan kebaruan mereka kepada umno...sebab masa zaman umno dulu puak2 ni diambil bekerja atas tiket politik....cam tu jugak dng banyak kakitangan Majlis2 daerah,tu pasal depa2 ni kaki sabotaj setiap keputusan,dan program kerajaan negeri...

kebetulan plak exco agama selangor ialah asang ali,PSJ selangor yang dikenali umum sebagai barua umno dalam Pas selangor...

atas alasan tu, mereka mula cari salah dan gunakan kesempatan untuk tahan Dr MAZA...

umno untung serampang 2 mata...rakyat lebih2 org melayu akan marah pada kerajaan negeri dan Pas...Najib dah awal2 keluar kenyataan tak terlibat...dah agak pun...

tapi hakikatnya ialah kesialan nakhaei,khusrin dan asang ali yang menjadi penchachai parti sarkis tak dapat didinafikan penglibatan mereka...

untunglah malam tadi ada sama disana adun hulu klang saari sungib dan kak zuraidah kat situ...

kesimpulannya...umno ni memang celaka dan sial...umno dah mula perang...wajiblah kita membalasnya...

Orang Selangor berkata...

JAIS memang bawah PR tapi masalahnya pengarah JAIS tu bekas setiausaha politik Mat Taib.

UMNO karat tuuu...

mat sabung berkata...

haha..be end dh mula pasang jerangkap pelanduk, perasap lubang pelanduk , pelanduk dapat babi hutan pon dapat...kenduri besar.huhu...mari kita nantikan drama tiga suku seterusnya diarah oleh bik mama , juru taip skrip oleh najik mongol.

tembam berkata...

JAIS rajagopal kontrol la woii. Takkan tak baca rajagopal warning di selangor hanya ada beberapa orang saja yg ada kuasa. Selain rajagopal, pengarah jais, mufti. Exco agama pun takdak hak. Ahmad Jais lagi takdak kuasa !!!

Tanpa Nama berkata...

jgn cepat melatah.. memang nampak jelas ini adalah keja petualang umno... seperti mana ulasan pm najis kit sebentar tadi..
"Saya tidak tahu apa motifnya. Tindakan ini (penahanan Dr Mohd Asri) dibuat oleh (jabatan agama) kerajaan negeri (Selangor). Ia tiada kena-mengena dengan kerajaan pusat."
bunyi nya sama seperti beliau bersumpah mengenai isu altantuya dulu & juga megenai rampasan kuasa negeri yg berlaku di Perak yg lalu... dia ni memang cekap berlakon!

pada pandangan aku ini semua memang kerja umno lahanat... disebabkan jawatan YADIM yg ditawarkan kepada Dr Asri. mungkin mereka ada calon kroni yg lain atau mungkin kerana Dr Asri sendiri tk menunjukkan minat terhadapjawatan tersebut dan mungkin akan menolaknya. dan juga dsebabkan Dr Asri sekarang kelihatan nya semakin cendrong ke arah pembangkang & ada pula ura2 akan menyertai salah 1 cabang pakatan. oleh kerana kebimbangan itulah maka Dr Asri mula dugut secara halus...

mengenai Dtk Hassa Ali, rassanya beliau tk tahu menahu mengenai perkara ini kerana kuasa beliau dlm JAIS pun terhad.

yg penting jgn cepat melatah & jump into the conclusion... bersama2 lah bergabung tenaga untuk membongkar siapakah petualang disebalik isu ini...
nampak macam ada pihak yg menangguk diair keruh, didalam suasana politik yg sedang bergolak d Selangor sekarang ini.

AWAS! jgn terperangkap dgn jerat terbaru ini!!!!

Tanpa Nama berkata...

pada mereka yg masih was2 dgn fitmah yg di kemukakan kepada Dr Asri. tlg buka webblog beliau & baca artikel2 beliau. tk pernah tinggal masukkan tafsiran ALQURAN & ALHADIS...

baca lah oleh mu & lu pikir al sendri...

Keliwontron berkata...

Asri is a genuine ulamak ...fears no one in order to validate the truth ...truly a pious man , how could they do this to him other than reasons best known to the devilish human beings