Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 15 Februari 2010

BUAT PROJEK BARU !




INI LOGO SUKAN BARU UNTUK MALAYSIA




MAHATHIR SEDIH LANGKAWI DIGUGIR DARO LTdL - malaysian insider

Mahathir Mohamad sedih kerana Pulau Langkawi tidak lagi menjadi laluan dalam Jelajah Basikal Le Tour De Langkawi (LTdL) sejak beberapa tahun lepas.

Katanya pulau peranginan itu sepatutnya disenaraikan dalam peringkat Jelajah LTdL kerana matlamat awal penganjuran kejohanan itu adalah untuk mempromosikan pulau itu di mata dunia.

Dr Mahathir, yang menjadi pencetus penganjuran Jelajah LTdL pada 1996, berkata berikutan LTdL tidak lagi diadakan di pulau itu maka satu kejohanan basikal bukit antarabangsa Langkawi akan dianjurkan pada Jun ini.

KAH KAH KAH...

kah kah kah...PADAN MUKA... kah kah kah..

kah kah kah... MENANGISLAAA... kah kah kah..

kah kah kah...PROJEK INI PROJEK BODEK... kah kah kah...

kah kah kah... NAIK BASIKAL KE LANGKAWI INI MENGHABIS DUIT NEGARA... kah kah kah..

woit...SEKARANG DUIT NEGARA SUDAH HABIS... kah kah kah..

kah kah kah...BUDAK SEKOLAH DUDUK HOSTEL KENA BALIK HUJUNG MINGGU.... TAK CUKUP RESEN...kah kah kah..

woit... APA KE JADAH NYA PROJEK BASIKAL INI... kah kah kah..

woit... MALAYSIA BUKAN NEGARA PENGAYUH BASIKAL MACAM PERANCHIS... kah kah kah..

woit... INI SUKAN TEMPEL ..TEMPEL... BUAT APA... kah kah kah..

woit... BUKAN SAJE PROJEK BASIKAL INI AKAN MATI... kah kah kah...

kah kah kah.... PULAU LANGKAWI ITU PUN AKAN MATI SEKALI...kah kah kah...

woit... BUATLAH SUKAN LE CORRUPTION DU MALASIE... kah kah kah..

kah kah kah... JAMIN HEBAT... JAMIN RAMAI PEMINAT... kah kah kah..

kah kah kah... FIRAUN ANAK-BERANAK BOLEH CHAMPION TIAP TAHUN...kah kah kah..



11 ulasan:

cassa berkata...

KAH KAH KAH
INI SANDIWARA
INI LAKONAN
INI AUTA

DAN SUME INI SUNGGUH GAMPANG!!!!!!

KAH KAH KAH

*fade up. banyak bende lain yang lebih sedih. ini hal pulak yang disedihnye..memang gampang!

Saudaramu Nikjoe berkata...

kah kah kah kah

ini satu lagi berita lawak.. pagi pagi begini banyak betul cerita lawak.

puak puak umno ni memang selalu buat aku tergelak. kah kah kah

woit tambhy! sudah - sudahlah tu.. sudah - sudahla bodoh melayu... nak promosikan pulau tak payah dengan basikal, kah kah kah

sekarang sudah alam siber.. lebih baik promosikan di dalam ini sahaja.. x buang masa, x rugi tenaga, x rugi harta negara kah kah kah

pikirla sikit lu kan negarawan Malaysia kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

apa nak heran.setiap projek yang dilaksanakan oleh mana2 PM kalau dah pencen tak de sape nak teruskan.Bila PM baru naik macam2 projek timbul.Ape cite dgn WAWASAN 2020 adakah kita sedang menuju kearahnya.Fikir2 la semua.

Tanpa Nama berkata...

buat projek jangan bukak kipas sebelum kul 9.00 jimat letrik...
sekolah kluster....konon....


dulu buat projek belasah duit negara.... sekarang rakyat juga yg didahulukan....

* sekolah den ni kek nogoghi TT...

Tanpa Nama berkata...

Kalau sedih sebab tak buat tilawah AlQuran ke ok lah gak....ini org naik basikal je...Allahu Akbhar..

Tanpa Nama berkata...

Hoi, jangan sedih2!

Hoi, aku lagi sedih!

Hoi, sedih pasal jelajah dah jadi le tour

Hoi, jangan jadi hipokrit!

Hoi, aku tahu hang sedih pasal kapal tak ramai parking!

Hoi, dah tua uncle!

Hoi, kalu uncle john boleh kena kopitiam!

Hoi, ini uncle menongkat langit!

Hoi, udah2 ler uncle!

Hoi, bagi chance org lain plak!

Hoi, lebih baik sedih mengingat kematian!

Hoi, lebih baik banyak baca buku tentang kematian!

Hoi, baca buku hidop selepas mati!

Hoi, baca buku masa mati boleh jumpa orang yang di fitnah! ada ke?

Hoi, jangan banyak sangat baca buku macivali!

Hoi, jangan banyak baca buku autokratik!

Hoi, jangan terikut buku diktator!

Hoi, tolong baca buku balasan yg terjadi pada firaun!

Hoi, lebih baik baca buku nastrodamus!

Hoi, sapa agak2 nya pemimpin agong yg akan lahir di benua asia?

azmie berkata...

sudah tukar. sekarang bukan lagi le tour de langkawi, le tour di PD. lepaih ni timbul plak cerita, langkawi tak masuk sebab krajaan negri kedah tak bagi kejasama, tapi atas ihsan kera jaan pusat masuk balik dlm senarai laluan.

Tanpa Nama berkata...

sekor eee ni tak sudah-sudah lagi pikir projek.

sudah la ooi!

yang dah lingkop tu biar la lingkop!

Tanpa Nama berkata...

projek baru..tour de kd rahman...he eeeee

Lang berkata...

Hoi, suruh eeeeee ni yang kayuh basikal jelajah malaya canang sama rakyat jelata sokong tue d lankawi...

sbb skrg takde kuasa nak gune jentera kerajaan...

musti ramai balac eeeee yang nak ikut, kalau ada la...

Langau berkata...

dah engko nak org wat pe? wat bodo..
bangang..