Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 15 Februari 2010

SUDAH TERLAMBAT - TULANG SUDAH BERKECAI



NASIB BAIK BAYI YANG INI TIDAK KENA C4




ROSMAH MAHUKAN KERJASAMA BENDUNG GEJALA PEMBUANGAN BAYI -melayau

Rosmah Mansor hari ini membayangkan kemungkinan mewujudkan rangkaian kerjasama dengan pelbagai pihak bagi membendung gejala pembuangan bayi yang semakin kritikal sejak kebelakangan ini.

Katanya, beliau akan berbincang dengan pihak berkenaan terlebih dahulu sebelum melaksanakan sebarang kempen kesedaran dalam menangani masalah ibu yang melahirkan anak luar nikah.

KAH KAH KAH...

kah kah kah... INI BARU BETUL... kah kah kah..

kah kah kah... TAPI SUDAH TERLAMBAT.... kah kah kah..

kah kah kah... EMPAT TAHUN TERLAMBAT.... kah kah kah..

woit... KESIAN... KALAU TIDAK SELAMAT BAYI ALTANTUYA... kah kah kah

kah kah kah... TAPI KALAU BAYI AMTANTUYA SELAMAT LAHIR TAK TAHU... ANAK RAZAK KE ATAU CUCU RAZAK... kah kah kah...




18 ulasan:

cassa berkata...

KAH KAH KAH
MULUT LONGKANG NI
PANDAI PLAK BERCAKAP TENTANG NI EK
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

TAK SILAP AKU
BERMACAM-MACAM KEMPEN DARI DULU LAGI
KEMPEN KESEDARAN
KEMPEN ITU
KEMPEN INI
TAKDE PERUBAHAN PUN
MAKIN GALAK PULAK KES TERJADI

KAH KAH KAH

SEBABNYE
ITU BUKAN KEMPEN KESEDARAN
ITU KEMPEN MENGGALAKKAN
BEBAL!!

TAK PAKAI TUDUNG
TAPI BERSYARAH TENTANG KES PEMBUANGAN BAYI ADALAH:

SATU PEMANDANGAN YANG SANGAT GAMPANG!!!
KAH KAH KAH

GUA SYORKAN SI MULUT LONGKANG NI

BERSYARAH DENGAN SEMUT KE, ULAT GONGGOK KE ATAU TAPAK SULAIMAN..

RAKYAT DA MUAK DENGAN KEMPEN-KEMPEN NI

KAH KAH KAH

*kalau da bebal, sumenye bebal.

Saudaramu Nikjoe berkata...

kah kah kah kah..

nama kempen pun sudah lawak..

"kempen kesedaran dalam menangani masalah ibu yang melahirkan anak luar nikah."

kah kah kah kah

logik la sikit.. budak tadika pun gelak dengar kempen ni kah kah kah

kalau dah anak luar nikah, tak payah buat kempen maa..

kah kah kah kah

orang buatla kempen bebaskan diri dari zina, incest, dan sodom-mee

kah kah kah kah kah.

lawak sungguh idea bik mama nih.! 1malaysia ketawa

Ketua Polis berkata...

ini satu cadangan bagus...ini projek memamposkan negara....tapi janji masyuuk

Tanpa Nama berkata...

salam mat, apesal blog ko ni lain macam? keje nak kondem sana sini?

kalo rase hebat sgt gi la jadi PM tu. buang masa kat blogging x de pekdanye mat ooi~

orangkasai berkata...

tutup lubang maksiat. haramkan program-program hiburan yang mengundang percampuran jantan betina. tonjolkan majlis ilmu / keagamaan

Tanpa Nama berkata...

Kesian bayi dalam gambar tu.

Sebagai menghargai jasa ibu bayi ini, apa kata kalau kerajaan menamakan kapal selam kita dengan nama "KD ALTANTUYA".

Dengan cara ini semua kenangan indah semasa bercinta bersama altantuya akan tetap kekal dalam ingatan.

Tanpa Nama berkata...

kepada "tanpa nama 06.31,,,,,

anak siapa la ni??

remaja baru berkata...

salam tuan isham...keep up the good work tuan....kite kna bongkarkn segala propaganda yng melanda media Malaysia ni...Saya dn rmai dari klngan kwn2 remaje saye berasa cukup menyampah dgn ape yng dilakukan oleh media massa skrng...malahan kami pelik apabila media tidak melaporkn tntng keadaan ekonomi semasa negara...walhal kami sbgai plajar SBP terasa akan kemelesetan ekonomi negara...setiap minggu kami disuruh utk balik...ingt bpk2 kami semuanye kerja menteri ke??!Stiap mnggu nk bg duit blanja tmbng dn sbgainye....Mkn mnympah lg kami apabile kami djdkn bahan eksperimen oleh kmenterian pljrn...skjp kte nk truskn PPSMI..skjp kte nk stop...kami benci melihat sikap suka dolak-dalih menteri2 Malaysia...tdkkah mereka tahu mereka sdng memperjudikn masa dpn kami sbgai mainan politik mereka!!Sye rase klau keadaan mcm ini brkekalan...Tdk akn lahir pemimpin yng berkaliber lngsung pm masa hdpn nnti...ape yng dpt sistem pndidikn Malaysia lhrkn hanyelh pak2 turut yng bodoh mmbuat kputusan sndiri....hnye reti ikut tlunjuk orng saje....Sye bknlh penyampai berita2 propaganda dari parti2 pembangkang. saye juga bknlah seorang ejen dari negara luar yng nk mngintip keadaan politik di malaysia ni...Sye hnyelah seorng plaja SBP yng menyedari bhwa krajaan sye skang ni bknnye secara serius ingin melahirkn para pelajar yng berkepimpinan serta berilmiah...mereka cuma nk lahirkn plaja2 yng pndai dlm akademik tetapi tk reti atau bodoh dlm memimpin....klau tk cye ckp sye kite tunggu dn lihatlh keadaan Malaysia pd masa adapan nnti....hrp tuan Husin dpt mempublishkn komen sye ini di post tuan husin agar masyarakat tahu bhwa kami sebagai pelapis kepimpinan negara sbnrnye menunggu mase ntuk mnjatuhkn barisan kempimpinan negara...tunggu dn lihatlah masa hadapan....


Generasi Baru/Pemuda baru.

Saudaramu Nikjoe berkata...

tanpa nama,

aloh singkat sungguh pemirikan dia nie kah kah kah kah.

ini serupa yg titi kiaskan dulu, bila pemimpin di atas selalu pelahap harta negara dalam agenda memperbodohkan masyarakat, kita wajib tutup mata, tutup telinga, tutup hidung dan bekukan akai. jangan buat spekulasi, jangan buat tohmahan dan jangan buat sebarang kritikan kah kah kah.

tolonglah jangan ada komen - komen seperti ini lagi, tak cerdik kita orang melayu..

Tanpa Nama berkata...

dah tk betul maa...mesti mau kasi kondem maa..Takkan kasi kondom kut kah kah kah...

Ini negara kempen maa...Tak dak negara dalam ini dunia manyak kempen mcm ini negara maa...kah kah kah..

Sikit sikit kempen,sikit sikit kempen maa..Kalu komplen kena ISA maa...kah kah kah...

Itu kempen sume manyak masyuk duit,bukan ribu riban maa..ratus jutan maa...kah kah kah..

Wa manyak sokong kuat itu umno maa..baru bukak itu compeni rm2,boleh masuk ini tender kempen jangan buang bayi kaa...?? kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Hoi, berapa kali nak bincang!

Hoi, tiap kali bincang ada makan!

Hoi, perut buncit makan kuih okaylah!

Hoi, perut buncit kena crettt KO lah!

Hoi, benda jahat memang sedap!

Hoi, benda bacin memang mengasyikkan!

Hoi, abis tu nak bincang kena pakai kondom ke?

Hoi, itu fasal benda busung makin banyak!

Hoi, hoi, hoi, kau tahu kenapa makin banyak kes busung pecah?

Hoi, ini semua hukam karma!

Hoi, kerana banyak sangat main fitnah!

Hoi, ALLAH dah murka!

Hoi, sedar diri sikit!

Hoi, jangan sampai kita pulak kena tsunami!

Hoi, aku rasa tak mustahil!

Hoi, TT cepat pi ambik wuduk!

Hoi, TT jom kita solat jemaah!

Hoi, kwn2 yg sealiran, buat lah baik!

Hoi, jangan makan rasuah!

Hoi, makan komisyen sikit2 ok tak?

Hoi, makan komisyen jual kereta boleh tak?

Hoi, jangan buat FITNAH kena sontot!

Hoi, nanti kat neraka bontot masuk besi panas!

Hoi, adusssssssssssssssss!

Tanpa Nama berkata...

bala! bala!
ceh, longkang betol!

Tanpa Nama berkata...

woi tanpa nama 06.31,


lu sudah silap baca blog la bai,

lu patut baca blog resepi kuih raya...


meRAKYATlah negara.

Tanpa Nama berkata...

Macam mana dia nak selesaikan kes-kes buang bayi niiii!!!

Dia sendiri buang sedara maranya.
Sedara mara kat merting tak pernah tenguk muka dah. Sedara kat cengkau dan kat gemenceh lagi. Mak sedera sendiri mati kena bunuh pun tak jenguk muka!!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

tanpa nama dah senyap, pergi berlalu begitu sahaja kah kah kah

lain kali masuk umah orang kalau nak bagi pandangan bagi la yg lumayan sikit.. ini komen mengalahkan bik mama kah kah kah

cassa berkata...

Tanpa Nama 0631...

KAH KAH KAH
ANDA SUNGGUH BEBAL DAN GAMPANG

KAH KAH KAH
INI BLOG HALUAN KIRI
KALAU NAK BLOG HALUAN KANAN
LU PERGI MENJILAT BLOG AMENO TU
BAGI KOMEN SEDAP-SEDAP
NANTI DIA JILAT TELOR KO BALIK
KAH KAH KAH

BUDUH BETUL
SUROH ORANG JADI PM
KO SUROH PM JADI ORANG DULU
BARU BETUL
KAH KAH KAH

*mamat ni sesat kot. nama pun takde. kah kah kah

Lang berkata...

Ha... ingat lagi satu minah dulu jd penceramah..

Ha... ingat lagi minah tu dapat jadi menteri..

Ha... ingat lagi minah tu penah gaduh dalam court pasal curi sempadan..

Ha... aku nak kasi lu ingat semula...

Ha... minah tu pernah berpatwa...

Ha... minah tu kata kalu dah terpaksa melacur pon dibolehkan...

Ha... klu nak tahu inilah bala yang sampai...

Ha... klu dah terpaksa, buang bubuh bakar saje bayi yang lahir tu...

Ha... inilah mentalitinye hasil pembangunan insan ala gerombolan

Tanpa Nama berkata...

lang klu x silap aku dia dh jd senator bertaraf gaji menteri la. nape x join bigmama punyer kempen hah