Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 Februari 2010

SATU KONSPIRASI ZIONIS TEMPATAN




SATU MALAYSIA PUN ADA ZIONIS




TANPA JENERALNYA PUN PAKATAN TETAP KUKUH – malaysiakini

Pakatan Rakyat akan terus kukuh walaupun jika ketua pembangkang, Anwar Ibrahim didapati bersalah atas tuduhan liwat dan merengkok dalam penjara.

Inilah mesej yang disampaikan oleh Anwar ketika berucap kepada kira-kira 2,000 orang yang menghadiri majlis ulangtahun pertama rampasan kuasa BN di Perak, yang dianjurkan oleh Pakatan di Air Tawar malam tadi.

Anwar percaya Umno tersalah tanggapan bahawa dengan mengeluarkannya dari arena politik, Pakatan akan tumbang.

Ketua pembangkang itu, yang mendakwa tuduhan liwat terhadapnya adalah satu konspirasi politik oleh musuh politiknya, menegaskan bahawa beliau berdepan dengan tugas yang berat.

"Insya-Allah, kita harap akan menang kes ini kerana kita mempunyai pasukan peguam yang kuat yang diketuai oleh Karpal Singh," katanya.

Dewan gemuruh dengan tepukan apabila Anwar menegaskan bahawa sama ada beliau di dalam atau di luar penjara, perjuangan politik Pakatan tidak akan terjejas dan tetap akan diteruskan.

nota:
semua dilakukan untuk memastikan anwar dipenjara
semua dilakukan untuk memastikn anwar ditolak
semua dilakukan untuk memastikan pakatan akan pecah

semua dilakukan untuk memastikan gerombolan terus berkuasa
semua dilakukan untuk memastikan kezaliman berteruskan

semua dilakukan untuk memastikan saiful tidak teberak selama dua hari kah kah kah




13 ulasan:

Ketua Polis berkata...

memang cilaka tu gerombol...membunuh karier politik anwar dengan tuduhan yang amat berat...hak ptuihhhhh najib oi...!!!

Tanpa Nama berkata...

Kalau benarlah kes anwar ini; yang Pelik betul kes sodomi ini suka sama suka kah atau Si Fool dirogol atau pun dijadikan drama sodomioleh mosad Malaysia?.Mossad tak main kes mcm ini cuma KGB yang suka.Masa beli Sukhoi itu buat kontrak dengan KGB kah?. Mungkin dalam package?. Yang paling herankan Si Fool ini tahan berak sampai dua hari untuk ambil sampel?. Seluar dalam dan pakaian tak cuci hingga tiga hari,yang pelik seluar dipakai khas dari boss dia pulak. Budak gila ini mandi tak mandi selepas sodomi. Orang kena sodomi kena mandi junubkah?...kena tanya Zul Motor besar ini?...dia yang paling cerdik dalam bab agama begini.KY siapa beli?..Kalau beli kat 7 eleven pasti ada kamera CC TV bukan begitu..Macam mana pun kita tunggu pulak apa kata Karpal nanti. Karpal ini kalau kes itu tak benar dia tak ambil itu perangai dia. Maka Karpal mesti tahu ini satu set-up. Walau mcm mana pun kita tunggulah perbicaran kerana di Negara ini kalau pihak pembangkang tulis silap sedikit pun nanti kena "menghina makamah" tapi orang gerombolan selori memandai kata apa pun ia cuma "Nakal" saja..satu dunia memandang Malaysia sekarang..banyak pakar-pakar undang-undang antara bangsa mengikuti kes ini. Janganlah hampa yang duk kat atas itu main gila bodek noo...ingat Allah..esok mati kena jumpa Hakim yang Maha Besar..dan janganlah buat Dalca kes ini dan busukan nama negara sudah..esok lusa anak cucu hampa pergi belajar di negara mereka bagi Ijazah Free je kerana buat apa jadi Lawyer kat Negara awak yang ikut undang-undang...tak payah belajar bayar fee sudaah!.kutuk hampa...yang jalan kerja dengan betul itu; tak naik pangkatkah, gelaran kah atau gaji kah tak apa noo...kerana Allah akan sediakan surga untuk orang-orang benar dan jujur. Kerana dialah Hakim yang maha Agong akan mengadili manusia selepas Mati!!! kerana doa orang dianiyaya akan dimakbulkan Allah!.

Tanpa Nama berkata...

lebih 29 tahun dulu, saya ada membaca satu buku biografi Dr Henry Lissinger. Di dalam buku itu ada dinyatakan beberapa perkara:

a) pada tahun 1967, Lee Kuan Yew ada menyertai satu kursus anjuran Kissinger di Harvard Business School.
b) pada tahun 1968, mamak kerala JUGA telah mengikuti kursus tersebut.
c) antara nama lain pemimpin dunia yang telah mengikuti kursus tersebut sebelum mereka menerajui negara masing2 adalah Bulent Ecivit (Turki) dan Yasuhiro Nakasone (jepun)
d) ada beberapa nama lagi keturunan raja eropah dan tokoh2 koperat dunia tersenarai mengikuti kursus tersebut

nyata mamak kerala ni sudah bergelumang, tidur sebantal, berhubungan, meminta nasihat dari yahudi sejak 1968!

berapa ramai rakyat malaysia tahu fakta ini?. namun nama DSAI sering dilabelkan sebagai agen Yahudi?. Tahukah bahawa nama2 Yahudi yang dikatakan rakan karib DSAI merupakan ANAK MURID Kissinger?

wahai rakyat malaysia, sedarlah bahawa mamak kerala ini adalah ketua zionis semalaya sejak 1968 lagi. Ini adalah fakta sahih.

orglama!

jab sp berkata...

Buka saja TV3 berita pagi ini,seekor anjing yang disertai olih beberapa anjing lain muncul.dulu anjing ini adalah anjing peliharaann seseorang,tetapi kerana bekalan makan yang diberi bukan lagi jenis najis,anjing ini meninggalkan tuannya untuk pergi kepada tuan baru yang mempunyai longgokan najis yang lebih busuk dan lebih banyak.menyalaklah anjing ini,memberitahu dia dapat menghidu dimana berada serigala yang telah memberi masaalah pada tuan anjing baru ini.salakan anjing ini memperlihatkan betapa tidak cerdiknya beberapa kaldai yang cukup dilatih untuk menghidu dimana musuh berada.
selidik punya selidik,rupanya anjing ini pernah dilatih olih sebuah pusat yang berlabel agama,agama rasmi pula negara anjing ini dilatih.
dan secara kebetulan anjing ini dinamakan hampir sama dengan bekas tuannya.sungguh malangnya mereka yang membela anjing yang bila bila masa bolih menggigit tuannya sendiri,dan jelas nama pusat dididikan ini belum pasti dapat mengeluarkan graduan anjing selaras namanya..

Tanpa Nama berkata...

salam,

Beberapa hari selepas Bn terkejut dengan kekalahannya pada tahun 2009 lalu, najib pernah terluahkan satu ungkapan yg saya ingat dan ingat dan simpan dibenak hingga sekarang.

tahu apa dia kata...
sayangnya saya tidak merakamkannya secara bertulis..sbb tak reti nak buat blog...

Katanya..
`Kita memang kalah beberapa negeri...tapi kita masih berkuasa di peringkat persekutuan...KITA MASIH BOLEH BUAT APA SAJA...

Ungkapan itu tersiar sekali sahaja di kaca tv..

sekarang lihat...
Beliau sedang melaksanakan apa yg dikatakannya/dimaksudkannya dengan `APA SAHAJA ITU`.....

apa boleh buat, sbb orang PR tak reti nak meneliti kata-kata dan tak pandai nak mencari maklumat.

Bukankah baik kalau ungkapan kotor itu disimpan...dan diketengahkan dalam beberapa situasi sesuiai, seperti sekarang misalnya ?

adnan M

Tanpa Nama berkata...

UMNO cukup takut dengan Anwar....

Tanpa Nama berkata...

Perjuangan akan diteruskan. Pemimpin datang dan pergi ...

anti main jubo berkata...

kepala otak dah mengelegak....kah kah ka kah

telinga dah berasap....kah kah kah kah

N.ajis pun nak jilat umno..kah kah kah kah

jeneral dah nak bungkus...kah kah kah kah

balaci dah banyak cabut..kah kah kah kah

Demo pun 5 puntung je dtg...kah kah kah kah

Mosang berkata...

Agak-agaknya siapa ye yang berkawan ngan Israel??? Aku atau dia.. mana kau pilih... aku pusing untuk memikirnya......Jatuh Cinta Lagi.... (Lagu tu)

Tanpa Nama berkata...

abe hisye!
La ni tak kira anuar ada ke tak ada, puak kelate tak sir ke UMNO, kalu tak ada anuar ke, tak ada tok Guru ke, tak ada PR ke, kami tak undi UMNO, kami rela undi DAP atau pati kumenih, asal tidak UMNO. Kalu UMNO saja hak tading kami rela tak ngudi ....

Tanpa Nama berkata...

sedetik kesedihan yang lahir daripada peristiwa ini

adalah

seribu perangsang semangat juang serikandi rakyat

"penjara hanya sebuah empangan yang tidak mungkin mampu menyekat aliran sungai bergerak ke muara menuju ke lautan lepas" - Nukman Alhakim

Tanpa Nama berkata...

Selamat tinggal ameno!

Selamat jalan ubn!

Selamat tinggal dan selamat jalan Barisan bapak-bapak.

Kita tidak mungkin bisa ketemu lagi.

Selamat tinggal dong!!

Tanpa Nama berkata...

UMNO cukup takut dengan Anwar..

kah..kah..kah..
rmi dh kene tipu dgn dia ni
adapun kwn2 sama blajo
sama2 kepimpinan plajar
sanggp rela di tipu

pasai apa?
yg sorg punya pemimpin plajar xdpt apa2
smp la ni dok mnyalak
nk tnya jgk apala sumbngn ketua plajar ni dl
bkn men hebat klu bercakap kt pentas
la ni mnyalak ja kt blog