Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 11 Februari 2010

TERKINI !!! DARI BATU CAVES




PROGRAM BERSAMA SELAMATKAN MALAYSIA


ini adalah permulaan program BERSAMA SELAMATKAN MALAYSIA
program ini adalah kerjasama PAKATAN RAKYAT.

tujuan program ini ialah untuk menerangkan
isu isu semasa.

program ini juga bertujuan untuk memberi
pendidikan terbuka kepadaseluruh malaysia
bahawa malaysia wajib diselamatkan
dari gerombolan !

NOTA:

tukar tiub mengucapkan selamat malam
dan ucapan terima kaseh kepada semua
pemberita yang berada di batu caves
pada malam ini !


TUKAR TIUB PEMECAH BERITA !



TEPAT JAM 11.55 MALAM


Anwar menamatkan program malam ini.

Laungan REFORMASI mula kedengran.

TAKBIR juga kedengaran.

Wraga mara ke hadapan untuk bersalaman dengan anwar.

DERMA

Sebanyak 1,300 RINGGIT telah dipungut
dari warga yang datang malam ini di batu caves.

PAKATAN RAKYAT BUKAN CURI DUIT RAKYAT tetapi RAKYAT DERMA DUIT



11.52 ISU : CAN I FUCK YOU


anwar mula menimbulkan agenda
konspirasi saifool dan najib.

konspirasi ini bertujuan untuk
memastikan anwar di penjara.
apabila anwar di penjara
maka gerombolan berharap
PAKATAN RAKYAT akan pecah.



JAM 11.35


Diluar KARTUNIS ZUNAR macam nak rak
melayan orang ramai yang mengelilingi
meja tempat dia menjual komik !


JAM 11.20 TENTERA DAN SOLDADU


ramai yang datang secara senyap senyap dari
beberapa kem di sekitar kuala lumpur
telah diminta oleh anwar ibrahim
untuk bersama-sama menyokong
PAKATAN RAKYAT



JAM 11.15 KONSPIRASI LAGI


Kes Perak sengaja disamakan dengan tarikh
perbicaran bontot sifool. ini untuk
mengalihkan pandangan orang ramai.

menurut anwar ini sengaja dirancang!

PAKATAN RAKYAT

menurut ketua umum PKR juga ketua pembangkang
PAKATAN RAKYAT ialah wajah baru untuk MALAYSIA !

SABOTAGE BERLAKU

Tetiba alat hawa dingin dalam dewan mati.

Siapa punya kerja kita boleh tahu.

Tetapi TIDAK ADA SEORANG oun warga kota yang
berganjak dari tempat mereka.

Kipas dinding masih okay !

GOBIND

KAH KAH KAH


menurut anwar pinggang gobind cukup hebat
dari pinggang dia.

itu pasal dia akan tegak berdiri di parlimen
untuk membuka kes minah cun dari ulan bator !


LIM GOH TONG DAN USTAZ GEROMBOLAN

Anwar mencabar ustaz gerombolan tentang
tanah dan bukit bukit dan gunung yang
diberikan kepada lim goh tong
untuk membuat tempat
perjudian.

Apa pendapat al ustaz dan alim ulamk gerombolan ?

SEMUA IBRAHIM ALI DITIBAI

anwar menibai ibrahim ali
dalam pkr.

dewan kah kah kah gegak gempita ketawa !



ANWAR MENYANYI LAGU GEROMBOLAN


bersatu kita bersatu
kita rompak tanah melayu

kah kah kah
dewan gegak gempita


Anwar memuji Gobind dan Nizar
yang berucap terdahulu !


POLIS LARANG ALAT PEMBESAR SUARA


anwar berucap TANPA pembesar suara.
orang ramai berpusu pusu ke pentas
dan rapat untuk mendengar ucapan dalam dewan.

diluar ada lebih dari 3000 warga kota telah dinafikan
untuk mendengar ucapan anwar apabila
alat pembesar suara di karang polis.



11 ulasan:

Admin berkata...

Well done for the update....

All we do is tekan refresh setiap 5 minit untuk tahu perkembangan terkini bagi kami yang jauh dari lokasi gegaran reformasi....

Please update as fast as you get to your keyboard..

Small Mama berkata...

oit. apa kes kapal selam x leh menyelam??

baru beli dah rosak?

nak kena sumbat bik mama dalam kapal selam baru boleh tenggelam?

kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT

Tahniah kerano telopeh hukuman perhimpunan arsenik

Tuan kono berterimo kasih kek ompek eko katak dan kotak tuh

Kalu 4 eko katak tu tak ado, eden ghaso Tuan dah masok jel.

Lain kali jangan buek demo
Penat tunggu sampai lebih sedekad
Kalu kena lagi kali ni, mau Tuan dah padam baru keputusan keluo.

Daripada buek demo
baik Tuan isap gudang garam

Tanpa Nama berkata...

Bila kapal selam menyelam

BN pun akan menyelam bersama-sama

Kah...Kah...Kah...

svmbanu

Keliwontron berkata...

Small Mama , hahaha kelakor komen kao siot ....idea baik ...tapi masalahnya BikMama kalau masuk kapal selam ramai kelasi kapal yg tak bersalah akan mati syahid sekali ,,,tu yg ambo tak berkenan ngan idea mung

Mat Lendir berkata...

UBN umpama
sebuah kapal perang yang tidak lagi berenjin
sebuah kapal perang yang kehilangan enjin
tidak mampu terbang
seiring rakyat terbilang.

UBN sepertinya
sebuah kapal selam yang sudah malu untuk bermain air
sebuah kapal selam yang sudah tidak mampu menyelam
dan segan melawan tampar ombak rakyat.

UBN bak
sebuah stadium yang sudah runtuh
sebuah kolam renang yang sudah retak dan bocor
kosong tanpa air dalam jiwa rakyat.

UBN sudah terlalu tua
tidak lagi bernafsu
untuk membangkitkan nafsu
rakyat marhaen yang masih gadis
yang rindukan belaian mesra
setiap pinggir malam.

UBN terlalu uzur dan kerap tertidur
dan leka berdengkur semahunya
ketika rakyat yang masih gadis
merindukan nafsu berahi
mencapai puncak nikmat demokrasi.

Sang gadis rakyat jelata
bila rindu nafsu demokrasi masih berahi
beralihlah pada yang lebih gagah
lebih segar dan muda peria
agar nafsu demokrasi yang panas membuak
dapat menuju nikmat ke puncaknya.

penyamun berkata...

rugi pada sapa yg tak dapat datang. semua orang tidak berganjak walaupun dewan takder aircond. penuh semangat.

lawan tetap lawan

ferol berkata...

rugi tk dpt g...suport dari jauh je le...err..tkde ke video2 kejadian upload kat youtube?stedy la bro tt.....exited bce lintas lansung...stedy

Tanpa Nama berkata...

tt mmg pemecah brite....kah...kah..kah..stedy bro tt...

Tanpa Nama berkata...

CELAKA BETULLAH POLIS TU....
DOAKAN KEHANCURAN MEREKA

Tanpa Nama berkata...

small mama,,,,aku nak ketawa nie,,hahahha