Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 3 April 2010

48 JAM TINGGAL BERAPA JAM LAGI ?




BILA MULA DAN BILA TAMAT 48 JAM - BAGILAH TAHU !




PEMIMPIN GERAKAN ,MCA AKHBAR CHINA DITUNTUT MOHON MAAF - melayau

Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) hari ini mahu dua pemimpin daripada Parti Gerakan Malaysia (Gerakan) dan MCA serta dua lagi akhbar berbahasa Cina untuk memohon maaf secara terbuka dalam tempoh 48 jam kerana melabelkan pertubuhan mereka sebagai rasis.

Ketua Wiranya, Arman Azha Abu Hanifah berkata, dua pemimpin tersebut ialah Naib Presiden Gerakan, Dr. Teng Hock Nam dan Timbalan Setiausaha Agung Pemuda MCA, Low Chew June serta akhbar Sin Chew Daily dan China Press.

Selain itu, katanya, Perkasa turut mendesak Hock Nam dan Chew June untuk memohon maaf kepada Mahathir Mohamad kerana melabelkan ucapan beliau sebagai menjijikkan dan bersifat perkauman semasa merasmikan mesyuarat agung tahunan pertubuhan itu.


KAH KAH KAH…

woit… 48 JAM BERMULA DARI BILA…. kah kah kah..

woit… BAGI LAA TAHU…..kah kah kah…

kah kah kah…. JANGAN CAKAP 48 SAHAJA…. TAK TAHU BILA AKAN TAMAT…kah kah kah..

woit…. KALAU TAK MINTA MAAF MACAM MANA… kah kah kah…

kah kah kah…. NAK MERAJUK AtAU NAK MERAUNG….. kah kah kah..




16 ulasan:

Sudin berkata...

Kalau tak mintak maaf dalam 48jam...maka kami akan mengambil tindakan.
Lapuran perubatan akan dibuat di balai polis berhampiran yang mana akan diketuai oleh pemimpin melayu kami iaitu Mahathir Mahafiraun.
Mahathirlah pemimpin melayu kami yang menjiwai kemelayuan kami.
Kerana beliau berbinkan Mohameeeeeed.....kah,kah,kah

Demokrasi PEKASAM ?
Perlembagaan Persekutuan ?
Hak ketuanan melayu kepala bana kamu....!!!
ISA,OSA,Akta Polis..dll itu apa ?
Demokrasi kepala cicih !!!!!!!!

Kalau tak mintak maaf kenapa ?
Nak bunuh orang ?
Apa punya mentaliti melayu PEKASAM ni.....udah di hancornya segala hak melayu nak mempertahankan perut mamak sekor ni pulak.
Patutnya mamak ni le dikerat-kerat tengkuknye...!!!
Bodoh nak mampus PEKASAM ni..!!!

Tanpa Nama berkata...

siapa peduli nak merajuk ke nak meraung.....siapa perkasa tu.....boleh jalan

Tanpa Nama berkata...

woi, Perkasa.... don't talk shit !!!
kah..kah..kah....

seluruh rakyat Malaysia sila mohon ampoon dari Perkasa....ampooon Perkasa !!
kah..kah..kah....

jangan cakap taik !! minta ampoooon cepat2 !! kah,...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

tunggu 48 jam pusing ni seronok jugak
macam tunggu waktu habis sekolah
cukup masa aje terus loceng bunyi
cukup masa aje terus terjun kelas lari naik bas
itu baru betul

Tanpa Nama berkata...

Dasyat iya PERKASA boleh bertrampil gagah bagaikan mengatasi segala-galanya membuat Polis, Mahkamah, PM semua takut dan memberi laluan apa saja yang hendak dicakap. Konon ia berlagak sebagai penjaga 'hak Melayu', institusi raja, 'bahasa Melayu' dan pastinya kroni Melayu yang tiada kepakaran/skill/expertise tapi boleh sapu semua projek mega untuk disubkontrakkan kepada kroni Cina atau India. Perkasa banyak main ugut, berlagak bagaikan pakar Perlembagaan dan melebihi semua intelek Melayu atau Prof Kang Kung Melayu di IPTA. Kenapa kerjaan kasi muka pada organisasi kalut dengan semangat perkauman melulu ini? PR kena haramkan Perkasa sebaik ambil alih pentadbiran negara. Benggong dibuatnya apabila membicara perpaduan bangasa Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

apabila ada sesuatu tindakan itu tidak disenangi atau tidak dipersetujui oleh sesuatu pihak, tentu ada sesuatu yang tak kena

yang tak kena tu sepatutnya dibetulkan, bukan ditambah dengan ugutan

main ugut-ugut ni bukan budaya kita, budaya samseng. Budaya kita ajak berbincang

Tanpa Nama berkata...

Seih phat, berbunyi macam sepat. lagi nak tanya yang itu Wira pendekar perkosa punya songkok 'tall' tu tinggi tinggi macam tu, ada status kah, saya ni bukan melayu, so terperanjat, atupun itu sonkok 'special''OKU' utk orang kepala besar? Nak tanya lagi satu, dia orang tahu kira tak? Jangan2 tak pandai kira nanti susah.

storm62 berkata...

kah kah kah...jelas nampaknya pemimpin2 BN (Barua Negara) dah mulai berpecah skrg...kah kah kah...mcm mana nak harap depa mentakbir Negara kita mcm nie?

FaridShah berkata...

48 jam selepas PERKASA dikuburkan !

kah..kah..kah

Ketua Wira??! atau Proton Wira..?!!

kah...kah..kah...

jangan cakap sahaja..

Saiful berkata...

ha..yg ni baru cakap ngan idung..yg perkosa ckp kut idung..yg geng lain dedngar dgn bontot..sama..dua2 kaki rembat..mana brader katak tu dpt duit..samapi jemput nana madey mai..terhegeh2 kwn tu ..buat muka pak belalang..abih keris kontot tu..hada apa ngan keris ..nak potong buah pelam pun tak leh..
depa tak tau lepas ni..tak dak dah sikatak tu diparlimen..tapi tak tau la kut2 jadi senator..
poodah ..cakap ngan idung ..bontot pun org dok sokong..
rakyat msia dah kena sumpah..sumpah buta mata hati..tak nampak2..fulus masuk..semua ok..ayaq mineral satu botoi pun jadi la..poodah
senor tt, minta buat liputan yg terbaik di hs nanti..mat mongol kata pr dah habih masa..poodah..sapa kira..menang kalah ..kita mmg dah menang..menag sbb we are free..tak yah dok harap sgt ngan bn keparat..ni..hangpa nak ..ambik la..tapi jgn ambik our freeedom..

suis-media berkata...

Salam bro,
48 jam itu adalah niali masa katak melompat bersamaan dengan 48 tahun masa kita.Ngo perkakas tuu kenapa beri amaran pada gerakan dan kaum cina saja???kenapa tak beri amaran pada orang melayu yang menghina perkakas dan kepemimpinanya.Mamak pencacai angkat najis yang merasmikan perkakas tuu memang patut di hina kerana dia lah yang mengurangkan kuasa raja raja melayu.

Tanpa Nama berkata...

si katak meraung la...hape lagik.....

Tanpa Nama berkata...

Ini kono tanyo boss PERKOSA , jang . Nanti salah dateline , dio pulak kono godam dek boss . Kah ! Kah ! Kah !

BUJANG SUSAH berkata...

ada berapa jam lagi bro?

Tanpa Nama berkata...

ini sudah jadi kes ugut 48 jam,
kalau 49 jam macamana?

almighty bongzilla berkata...

hahahaha.. kepala buto hape pat puluh lapan jam?
apa ke bebal la perkonek ni. membodoh2kan ketuanan melayu laa macam ni! cakap tak serupa bikeeeeen!
hahahahah...