Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 3 April 2010

HIGH NOON AKAN SAMPAI




KALAU TAK ADA MAAF - PAKAI CAWAT INI UNTUK 48 JAM LAGI





PERKASA TUNTUT PEMIMPIN MCA ,GERAKAN MOHON MAAF
- malaysiakini

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) memberikan tempoh 48 jam kepada dua pemimpin Cina daripada MCA dan Gerakan, serta dua akhbar berbahasa Cina supaya memohan maaf secara terbuka kerana "melabelkan NGO itu sebagai perkauman".

Ketua Wiranya Arman Azha Abu Hanifah berkata, pihak-pihak tersebut ialah timbalan setiausaha Pemuda MCA Low Ghew Jun,Ketua Gerakan Pulau Pinang Teng Hock Nam, akhbar Sin Chew Daily dan China Press.

"Kita bukan pertubuhan perkauman dan berhaluan kanan. Semua ini berlaku apabila mereka tidak melihat kepada diri sendiri, tetapi banyak melihat kepada kesalahan orang lain," kata Arman Azha.

KAH KAH KAH…

woit… INI BARU BETUL…. kah kah kah..

kah kah kah… BAGI MASA…. BAGI 48 JAM…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK KAN TAK CUKUP MASA… kah kah kah…

kah kah kah….KALAU PANCCUT BOLEH LAPAN KALI….. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU SAIPOOL …. BOLEH TAHAN BERAK ….kah kah kah…

kah kah kah... KALAU TAK ADA MINTA MAAF APA JADI... kah kah kah

kah kah kah....SIMPAN BERAK LAGI 48 JAM MACAM SAIPOOL... kah kah kah




7 ulasan:

Lang berkata...

hahahaha... high noon akan sampai... high chaparal dah balik da...

Lang berkata...

perkosa tu membela siapa? kaum ka? rakyat ka?... dunia makin maju, depa makin kehulu...

kalau nak pejuangkan kaum bukan la ni masanya... dulu lagi... zaman midday... nak bela bangsa masa nu... bukan la ni bila dah gagai capai 30% kuota.

tapi aku puji semangat depa... gah pada sora...

tt, cuba check tengok status reta depa yang dok kat krusi tertinggi perkosa...

Tanpa Nama berkata...

ya ampoooon,

dah terang2 bn bangangmangkukzionis tu amalkan parti perkauman, nak minta mahap macamana???

perkosa ni tak sekolah ke?

memangla ko tu perkauman, kompom 150% perkauman. Jadi ko ada struktur multirasial? Takda kan. Ko ada polyrasial? Takda gak. Ko monorasial? Ha'ah.

Jadi ko tu sememangnyala perkauman dan Rasis. Ada tengok tak bideo pemimpin taik berahim tu, alaa..yg interbiu ngan aljazeera dia cakap ai..ai..ai..ai..ai...don't talk shit, tuuu.. Ada tengok?? Haa...RASIS dan perkauman la tu.

Pi sekolah balik la perkosa, tak abis2 nak rogol minda rakyat. Podah ptuiii!

Kucing Parsi berkata...

tak ada laporan polis ke

bukan yang ni selalu buat laporan polis ke

bayar duit rm2 untuk laporan polis tu dah boleh buat bayar saman langgar api merah, parking line kuning semua dah tu

patut la gaji polis tinggi dari cikgu berijazah

sebab ni rupanya

lain kali buat laporan polis dulu...

hahaha

tengok polis buat kerja ke tak

Tanpa Nama berkata...

kalau 48 jam depa tak mintak maaf
apa perkasa nak buat?

nak saman ke?
atau nak usung kepala beruk pulak?
paling tinggi pun hangkut banner
paling kuat pun plaster mulut
paling hebat pun bakar gambar
habuk pun tarak!

tunggu sikit hari lagi PM bagi teguran
pm bagi nasihat
perkasa terus tak perkasa
telo tersimpan dalam spenda

Tanpa Nama berkata...

48 jam?
Cakap depan banyak busar!
serupa bom atom mau jatuh

belakang mari
vinsen jugak katak cari

Cari makan maaa!
hayyaaaa!

Tanpa Nama berkata...

Lawak sampingan ....Saiful tahan berak 48 jam???...ha ha ha..aku nak tambah sikit...dan tak mandi 48 jam takut kesan air mani hilang kat bontot dia!!!...ha ha ha...lawak bodoh...