Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 3 April 2010

BERTINJU DI HULU SELANGOR BERMULA - MIKE TAISON SUDAH BELI GLOVE BARU



INI TANDA MIKE TAISON SUDAH SEDIA UNTUK BERTINJU






HULU SELANGOR : PALANNIVEL BISU SOAL TANDING –SAMY ENGGAN ULAS – malaysianinsider

G. Palanivel masih ‘membisu’ berhubung peluang beliau dipilih semula sebagai calon kerusi Parlimen Hulu Selangor tetapi yakin wakil MIC akan dikekal bertanding lagi.

S. Samy Vellu enggan mengulas soal pilihan raya kecil yang akan diadakan 25 April ini.


NOH : BN GUNA CARA OFENSIF HADAPI SAINGAN DI HULU SELANGOR – malaysian insider

Beberapa jam selepas Suruhanjaya Pilihan Raya mengumumkan tarikh pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor, Noh Omar berkata Barisan Nasional akan menggunakan pendekatan ofensif menghadapi saingan kali ini.

“Kalau selama ini kita menggunakan cara defensif, mulai sekarang kita akan menggunakan cara ofensif,” katanya.


KAH KAH KAH…

woit…. GENG MAT TAISON SUDAH PASANG SEPANDUK DI SELURUH HULU SELANGOR…. kah kah kah..

woit…. KERUSI INI KERUSI MAT TAISON…. kah kah kah..

kah kah kah… ANAK TEMPATAN YANG NASIONALIS…..kah kah kah…

kah kah kah…. BILA DI TANYA PEGAWAI IMIGRISEN DI AUSTRALIA….kah kah kah…

kah kah kah…. NASIONALIS INI JAWAB : MI SPIK NI INGLIS….. kah kah kah…

woit…. TAPI WAK SEMBAB …SUKA SABOTAGE NASIONALIS INI…kah kah kah..

kah kah kah… SEMBAB KATA….TAISON TAK NAK TANDING…. kah kah kah…

kah kah kah….KALAU TAISON TANDING…. FULUS MASYUUUUUK…. kah kah kah..

kah kah kah… SEMUA DI HULU SELANGOR SEDANG TUNGGU… FULUS MASYUUUK…kah kah kah…

kah kah kah…KALAU MIC TANDING…. ELEEEK…. FULUUS ELEEK…. kah kah kah…

kah kah kah... OFFENSIF ?... kah kah kah...

woit... DENGAR NAMA GEROMBOLAN... SUDAH OFENSIF PADA TELINGA... KALAU NAMPAK MUNTAH TERUS..kah kah kah

LAGI KES BERTINJU



LAGI DESAK GULU SELANGOR SERAH PADA UMNO - malaysiakini

Bekas Timbalan Ketua Umno Bahagian Hulu Selangor, Ramli Abd Rahman, meminta supaya kerusi Parlimen Hulu Selangor dikembalikan ke pangkuan Umno selepas hampir 51 tahun "diserahkan" kepada MCA dan MIC.

Beliau berkata, permintaan ahli Umno di kawasan berkenaan sepatutnya diterima pucuk pimpinan setelah hampir 10 penggal mereka bersabar dan beralah dalam isu itu.

"Pada pendapat saya, setelah lebih 50 tahun kerusi parlimen Hulu Selangor terlepas dari tangan Umno, eloklah dikembalikan semula kerusi itu kepada Umno, tidak ada salahnya pun jika Barisan Nasional (BN) mengikut suara rakyat dan Umno meminta balik kerusi yang telah dipinjamkannya itu.



UMNO HANTAR MEMO PADA NAJIB TUNTUT KERUSI - malaysiakini


Umno bahagian Hulu Selangor telah menghantar memorandum kepada Najib Razak, mendesak supaya kerusi parlimen kawasan itu dikembalikan kepada Umno.

Memorandum tersebut telah diserahkan kepada Najib yang juga presiden Umno dan pengerusi BN pada 30 Mac lalu.

Ia diserahkan oleh naib ketua Umno bahagian tersebut, Datuk Adnan Buyong.

Ketika dihubungi, Adnan mengesahkan perkara itu dan berkata beliau telah menyerahkan memorandum melalui seorang pegawai perdana menteri.


KAH KAH KAH…

woit… REBUT JANGAN TAK REBUT…. kah kah kah…

kah kah kah…. REBUT SAMPAI REPOT…. kah kah kah…

TELAN MATI SAMI
DI LUAH MATI TAISON


nota:
di telan mati india
di buang mati taison
di selangor ada tiga taiko
jangan lupa dengan tukang cabut projek
dia punya driber pun ada driber kah kah kah




13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sudah le Taison oiii, kubur dah dah panggil tuuu, mahligai kau pun dah nak suruh kau berambus.

Nanti tak pasal-pasal kalau kau menang... satu lagi PRK perlu diadakan.

Harris berkata...

Kah kah kah...Dia punye drebar ada drebar..!Tu yg aku xleh blah tu!!Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

aku pon x bleh blah la sama lu punya lawak TT...drebar aku pn,aku sendiri jek...kahkahkahkah....

oit,mmg patut la ofensif ke hamendenye....tu dh nmpk tanda2 mat taison akn masuk bertanding...mat taison lg la suka ofensif2 nih....mana ada mat taison bantai silat pulut..kahkahkah....

mat taison ni kalau jd calon,nk lwn mic ke nk lwn pkr??kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

ambik aje calon dari umno yang jenis eeeeeee...

kalu susah2 sangat, pertaruhkan ketua eeeeeeee se malayau!......

dia pun sudah panas punggung tu....berg-haim ali udah tak diterima 50% ahli gabungan NGO dalam MPM!.....

malayulama

Abd koko berkata...

"...mat tyson tak mungkin akan terima ........"

Mamat2 tu sudah hilang hormat
mereka sudah lawan cakap TPiyeM
mereka sudah berani lawan tokey
ini berkat ada pengaruh katak lompat
ini berkat ada pengaruh pekasa
ini berkat ada pengaruh gipms
ini berkat bekas ketua rasis masuk balik
ini makna pekasa boleh ganti amno

bagus. bagus. bagus

itu tempat kita yang punya!

Tanpa Nama berkata...

Kepada PR

Lihat bagaimana Biend memainkan isu
soal calon miCi dan amno dibesar-besarkan
lihat bagaimana amno cuba mengusik hati pengundi melayu
amno mahu dilihat sebagai susuk yang membela melayu (Ini akan memberi kesan politik jangka panjang kepada melayu di kampung!)

Harapan amno adalah supaya pengundi melayu akan tetap menyokong Biend

PR kena bertindak pantas menyedarkan rakyat tentang lakonan Biend

Tanpa Nama berkata...

UMNO sudah habis calon, Taison ni mana boleh pakai !! tipu, curi,konkek, kelentong rakyat pandailah dia !!

kah..kah..kah... mamposlah UMNO !!

Saiful berkata...

org hulu selangor, mintak byk2..dan juga mintak geng bn letak jawatan..
kepada geng2 hs..tlg ..kita mampu teruskan reformasi ini..jgn hanya kerana anwar, atau kerana senor tt ataupun saya..tapi untuk rakyat.

Tanpa Nama berkata...

Ini sudah dikira ofensif ni... awal-awal lagi dah berperang. Set the mood. Bila dah settle nanti, bincang balik. Rapatkan Barisan. Kali ni wa rasa BN akan menang. PKR banyak problem. Apapun, kasi settle problem PR sume. Yang penting GE13 tu.

Tanpa Nama berkata...

pak cik tu kan yang kena tangkap bawak duit banyak kat australia

kan ke pak cik tu me no spik ingklis

elok jugak klu korang pilih

storm62 berkata...

nama pun mohd taik, perangai pun mcm taik, kredibiliti pun dah teruk dari taik....jamban pun kata pergi, jubur pun kata jangan mali, lebih baik pi mampuih saje ler....buat malu bangsa Melayu wei, mat taik sen.

Qaseh Bonda berkata...

Berapa agak2 orang tua tu bayar kerah anak muda buatkan sepanduk.

Bilalah melayu UMNO nak sedar diri,buka biji mata luas2, pakai otakla sama. Macam dah tak de yang perkasa lagikah orang UMNO nak pilih.

Rumah pun dah tak mau, kubor pun dok panggil dah tu...dosa ngan anak bini pun tak habih cuci lagi.

Rambut pun dah jarang2 dah...ada hati nak jadi wakil rakyat...cuba gentleman sikit.

Pengumuman! Pengumuman! jangan saiapa pilih aku...aku rela berkorban demi anak bangsa...pilihlah MIC demi ikatan ummah!!

Pusing p..pusing mai...alih2 muka2 poyo tu jugaklah yang UMNO ada!!!

UMNO tak de ke calon lulusan sekian!sekian!tokoh negara terbilang...disegani rakyat setempat...boleh cakap 5 bahasa...fasih arab ke apa ke.. semua boleh!

UMNO ada??? Lawak! Lawak!

UMNO habuk pun tarak! yang banyak simpan duit haram melambak!!Ular kapak ramai dalam UMNO.

Duit banyak memang boleh beli glove baru untuk bertinju tapi sayang tolak sikit rebah tersungkor.

Kekuatan spiritual zero...dalaman rapuh sebab akar UMNO dah reput tunggu mampus.

Lambang orang2 UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Umno pakai Offensive. PR may pakai Defensive. Dah macam american football lak. Tapi gua percaya PR akan menang... Defense win championship!!!