Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 April 2010

ADA APA PADA NAMA




MUFTI CADANG NAMA JAWAYANKUASA ANTARA AGAMA DI TUKAR
– malaysianinsider


Para mufti hari ini mencadangkan supaya kerajaan menukar nama Jawatankuasa Khas Antara Agama kepada nama lain bagi mengelak kekeliruan kepada masyarakat.

Jamil Khir Baharom berkata antara cadangan nama yang dikemukakan ialah jawatankuasa itu ditukar kepada “Jawatankuasa Khas Antara Kaum”. “Kita telah terangkan (berhubung jawatankuasa khas antara agama) dan para mufti amat mengalu-alukan dialog dan perbincangan persefahaman ini.

“Tetapi supaya tidak mengelirukan orang ramai... tidak kelirukan perbincangan dan hala tuju nanti, maka mufti mencadangkan perkataan antara agama ditukarkan,” katanya ketika ditemui pemberita selepas memberikan taklimat dan penerangan kepada mufti-mufti berhubung jawatankuasa itu di pejabatnya di sini hari ini.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… BAIK TUKAR NAMA NYA KEPADA JAWATAN KUASA PERMIANAN JONGKANG JONGKET…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK ADA YANG AKAN KELIRU…. kah kah kah…

woit... YANG PENTING BUKAN NAMA... kah kah kah..

kah kah kah... YANG PENTING APA YANG DILAKUKAN... kah kah kah



5 ulasan:

Akaloid berkata...

KAH KAH KAH
TUKAR NAMA?
DA MACAM NAK TUKAR TIUB JEK

KAH KAH KAH
ABESLAAA...
LINGKOP!

dr lalo' berkata...

bawak cite mufti mampos anak muda tak bangun punya...cite nabi pun blh tertidor.
Tapi, anak muda bangun melawan bila bawak nama zaid ibrahim....kenapa mesti zaid?
dari zaid, jauh lebih baik TT.. tapi zaid jugak yg dpt. TT dah jadi org tua tak bangun sebab takut melawan.
Skrg anak muda bukan sekadar bangun melawan...tapi anak muda berani melawan.
Tapi bila nama zaid je, anak muda sekadar melawan dlm hati je la nampaknya....

Tanpa Nama berkata...

dr lalo' berkata...

--------------------------------

apa hal doktor ni melalut cite Zaid plak ni...nih cite psl J/K antara agama bkn psl hulu s'gor..byk lg entries psl hulu s'gor komen kt sana laaa

Tanpa Nama berkata...

p ramle kata mufti adalah datok nikah kawin.....

khakahkahkahkahkah

Lang berkata...

apanya yang keliru ni... kalau tak ada jawatankuasa ni pon, orang islam dah lama keliru.... lebih2 lagi tengok mahkamah syariah sekarang ni... aduih... keliru-keliru.