Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 April 2010

SIAPA CALON INI ?



HULU HULU HULUUUR SELANGOR - SEMUA BERTANYA?









P.KAMALANATHAN



Siapa calon ini ?
dari mana asal usulnya
adakah dia proxi geromboan?
adakah dia proxi sami?

adalah dia proxi mat ezam?

apa terjadi dengan mat taison?
apa terjadi dengan ketuanan melayu?
mana dia perkasa?
kenapa dia bersuara?
adakah kerana cuaca terlalu panas
dan kekurangan air kah kah kah




13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mau mati tertonggeng si kamalanathan ni tetiba nama dia dicalonkan kt hulu s'gor...wakakakaka

asyMok_Aambo berkata...

jeng jemg jekk

Tanpa Nama berkata...

P.KAMALANATHAN....kalau orang kelantan panggil dia KAMAL NATE!!!! kalau orang Terengganu pulak panggil dia KAMAL NATANG!!! macam slogan "kami nak derih natang" he he he..

ha ha ha berkata...

Tu nama Boilerman aku..

Ha ha ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

mula2 komen muhyidin...BN tak de poblem pasal pilih calon,yg jd poblem ramai calon yg layak...lps tu die kata calon BN kena bersih,suci lagi harom.yg ada skandal,yg kotor takkan dilayan....ambik ko mat taib...tapi macam mana pengantin baru dari bagan pinang mat taib tanyer?

palaneval mula menghitung hari utk dijunjung tapi akar umbi MIC pulak tak terima...apa nih hulu slangor????

satu malaysia dok tunggu satu BN nih...apa dok haru biru kalot sgt...senang cerita tak yah letak calon.semua kerja beres...
SPR,Polis,tentera,
Hospital semua tak kalut

muhyidin gabra,najib lagi gabra...100 hari jd TPM PM akan diuji di hulu slangor...tetiba tumbang bukan sbb Pakatan rakyat kuat tapi gara2 rakyat meluat tengok drama BN...

Apollo 2020 berkata...

aku tak kenal la dia nie, maklum la tak pernah tgk cerite tamil. tapi aku ucapkn selamat kalah!!!!!

Tanpa Nama berkata...

jentera UMNO di Ulu Selangor dikatakan sudah bersedia 'mengalahkan' tambi Kamalanathan .....

matilah lu tambi, wang tarung tambi mesti hagus !!

khamaruzaman berkata...

kami nak anak tempatan ,kami tak mau zaid,kami nak yg local,masih tak faham lagi kaa,mana dia pakida,pekasa,mana dia ketuanan melayu ?parti hanpa dah jadi pekasam

Lang berkata...

penyukong paladnival kecewa... waaaa... ayooo... mau keluar parti la ini macam...

^^ LONE RANGER^^ berkata...

P kamalanathan sa ekor ular yang suka menular masuk di IPT dan membina satu kumpulan mahasiswa yang membodek kerajaan dan mic..sehingga kan mempunyai kuasa penentuan untuk memilih calon india untuk bertanding dalam pilihan raya kampus..ini lar contoh ular yang rakus sangat dengan pangkat dan nama.Kalau nak minta tolong untuk mebuat sesuatu majilis di kampus memang ringan tangan tapi dengan syarat kena jadi tetamu kehormat majilis itu.Inilah penglipur lara MIC yang giat membonsaikan mahasiswa india di kampus dengan agenda dan lebong tentang MIC.Tolong orang bukan berdasarkan sape yang lebih hebat bodek dan menatang telo mu...

HAsta LA Victoria Siempre

Hi sham hw r u ??

Lone Ranger Kajang (FB)

Tanpa Nama berkata...

siapa calon ini ??

Jawapan : Ular dari MIC !!

orang2 Ulu Selangor, berhati2...jangan dipatuk oleh Ular MIC ni !!

MIC memang tak boleh percaya, bangsa sendiri mereka pon mahu tipu, seperti dalam kes Maika !!

ambil peluang ni kasi hancurkan MIC !!

azmie berkata...

pilihan tepat, bull's eye, on the dot. calon dari mic, nama mcm mlayu. win-win situation. semua stuju. tarak org marah

Tanpa Nama berkata...

umpama mcm majlis cabutan bertuah pulak ptg tadi bila nama si kamalanathan yg entah mana datangnya dicalonkan tetiba..