Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 April 2010

SAMY HUBIN SEMBAB




TERKINI :


Jawatan Kuasa Pusat MIC yang membuat mesyuarat tergempar malam tadi
telah juga memngambil keputusan akan membuang V. Mugilan dari menjadi ahli parti MIC.

Keputusan ini diambil kerana Mugilan telah sanggup menjadi proxi dan barua Umno.

MIC kali ini tidak mahu lagi menjadi parti barua yang di suruh harah oleh Umno.


nota :

hubin jangan tak hubin kah kah kah


RAKYAT HULU LANGAT DI BERI PENYAPU OLEH TOYO





MUHYIDDIN KENA BERI AMARAN


Pagi ini Samy Vellu jumpa Muhyiddin dan beritahu – hanya Palanivel calon MIC. Kalau tidak kerusi Hulu Selangor akan bungkus.

Ini adalah keputusan persidang tegempar ahli Jawan Kuasa Pusat MIC malam tadi.


MIC TO DPM : PALANIVEL OR BURST – malaysian insider

Samy Vellu will meet with Barisan Nasional deputy chairman Muhyiddin Yassin this morning with an ultimatum from the party — Palanivel as the Hulu Selangor candidate or nothing.

Relations between the two senior BN members have been strained by reports that Umno was keen to replace the former four-term Hulu Selangor MP with a new face — MIC Youth deputy leader V. Mugilan — when Muhyiddin announces the candidate this afternoon.

This has never happened before, but the CWC meeting last night resolved that BN accepts Palanivel or we won’t stand in Hulu Selangor this time; let Umno put a candidate,” a central working committee (CWC) member told The Malaysian Insider.

KAH KAH KAH..

KAH KAH KAH…

woit… INI BUKAN PEKASAM… kah kah kah..

kah kah kah… 48 JAM TAPI SATU HABUK PUN TARAAAK….. kah kah kah..

woit… INI NEW MIC… BUKAN BARUA UMNO…. kah kah kah…

kah kah kah... HUBIN JANGAN TAK HUBIN JANG OOOI.... kah kah kah

kah kah kah... AJAR GEROMBOLAN NI SIKIT.... kah kah kah..




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jgn percaya dengan 2 pelakon ini,palanivel dan mugilan atas arahan samy vello,nanti mereka berdua akan berpeluk dan media BN akan menyiarkan bahawa mereka telah mencapai persefahaman dan akur dgn pucuk pimpinan dan akan memberi sokongan padu pd calon yg terpilih.,ini sama terjadi semasa PRK di Ijok dahulu,ini adalah semata2 untuk meraih undi...tak kira siapa palinivel atau mugilan,mereka tetap akan tewas di H,Selangor..hidup PKR,hidup PR!!!!

Tanpa Nama berkata...

dari letak ZAID baik letak A GALAK sarjan misai woi. ZAID memang orang tak sokong. kalau lawan keling mabuk pun kalah!

KAHKAHKAH

orang SB berkata...

Majoriti penduduk hulu selangor melayu, kenapa nak cari pemimpin india? Biarlah dua-dua india tu bergaduh, berebut kuasa, sapa yang tak tau perangai india? Zaid adalah contoh pemimpin yang ada pendirian dan wawasan. Penduduk hulu selangor yang cerdik pasti memilih Zaid.

JimAlifSiin berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

orang SB berkata...

2010 April 15 09:19
------------------------------

kalo ye pun x yah laa ikot pangai UMNO yg rasis tuh..tukartiub ni bkn org melayu je yg baca

Tanpa Nama berkata...

Ini drama Tamil. Jangan percaya. Dengan trick menangis dan berpelukan last minute, BN akan menang. Sutradaranya ... Dr Mahathir, FDAM.

Lang berkata...

apa da tt... kau ni memang teruk la... ingatkan penyapu la plak kat org hulu selangor... diorang dah tak guna penyapu la sejak peristiwa tu... dah moden... guna vacum cleaner... so kalau mb kali ni nak hadiahkan vacum cleaner tak de la sial kot... nampak glamer gitu..