Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 April 2010

SAEKOR KANG KONG TIPU MELAYU




UNIMAS BAKAL JADI UNIVERSITI PENYELIDIKAN
- melayau

Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) menetapkan sasaran untuk menjadi sebuah universiti penyelidikan menjelang tahun 2015 khasnya dalam bidang strategik berteraskan inovasi, kata Naib Canselornya, Prof. Dr. Khairuddin Abdul Hamid.

Beliau berkata, kekuatan dan kepakaran UNIMAS dalam pelbagai bidang tertentu seperti penyelidikan tenaga yang boleh diperbaharu, diiktiraf dan dipercayai oleh pihak industri dan agensi kerajaan negeri dan persekutuan.

nota:
nampak sangat naib chanselor ini lulusan kang kong.

semua univeristi dlam dunia ini – kecuali unimas – ada menjalankan
penyelidikan. kerana ada penyelidikan lah maka lembaga itu dipanggil univerisiti.
kalau tidak dipanggil pusat potokopi atau tempat urut tenaga batin.

tak pernah ada universisti yang tidak menjalankan penyelidikan.
macam kang kong ini belajar – mesti lulusan sintok – kalau tidak pun
lulusan limm cock wanker .

macam mana boleh jadi naib ccamcelor? ini mesti kaki bodek.
cuba selidik betul ke dia ada phd. entah entah ada phd dari internet
macam zambry kah kah kah.

cuba tanya apa thsesis phd kang kong ini ?
tanya adakah thesis ini tersimpan dalam library of congress ?
kalau tidak ada memang betul malaon ini saekor kangkong.

atau phd kangkong ini telah di iktiraf oleh perkasa kah kah kah





7 ulasan:

Akaloid berkata...

KAH KAH KAH
INI LAGI LAA
KOMPOM BODEK!

APELAA NAK JADI MALAYSIA NI HAI..
SANE SINI MEMBODEK..

MELAYAU MEMBODEK!
HAIRAN MEMBODEK!
3 SUKU MEMBODEK!
MUFTA MEMBODEK!

INILAH YANG DIGELAR
PEJUANG PALA BANANG!
KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

perkasa boleh kasi phd ke? kasi bungkus 2..sudu lebih..dari kuah..

Tanpa Nama berkata...

Kau salah faham tu TT....maksud dia ...2015 UNIMAS akan jadi universiti penyelidikan dalam bidang strategik berteraskan inovasi....sekarang ni UNIMAS adalah universiti penyelidikan dalam bidang strategik berteraskan bodeknovasi....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

saya sebagai penerus ketuanan Melayu ingin menyatakan TT sudah melampau menghina seorang Melayu yang bijak..
TT hanya jelous sebab dia tak ada phd dan paling mudah tak dapat jadi VC

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah. ketuanan melayu apa benda? ketuanan pelir ke melayu nie ? kah kah kah

Sepukal berkata...

kolej2 atau universiti swasta tak ada penyelidikan jugak. nak buat duit je la

Lang berkata...

tt... itu bukan bodek... kalau kau tu semua bodek... ini namanya menjamin periuk api... eh silap periuk nasik...

kau tu dah tak tau bodek diam la... tengok diorang tu... belajar tinggi-tinggi... hmm... baik punya bedek, bukan bodek. hahahaha