Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Mei 2010

FETISH SELUAR DALAM




SAYA TIDAK BASUH DUBUR KERANA NAK SIMPAN BUKTI KATA MOHD SAIFUL
- mStar

Mohd Saiful Bukhari Azlan yang mengadu diliwat Anwar Ibrahim berkata beliau tidak membasuh duburnya selepas kejadian liwat pada 26 Jun 2008 kerana mahu menyimpan bukti.

Mohd Saiful, saksi utama dalam perbicaraan kes liwat ketua pembangkang itu berkata selepas kejadian itu, beliau tidak mandi tetapi hanya membilas badannya.

Bagaimanapun, beliau berkata, pada pagi hari tersebut, sebelum kejadian, beliau mandi sepenuhnya.

KAH KAH KAH…

KAH KAH KAH…

KAH KAH KAH…


woit…. BAU AIR MANI OK APA…. kah kah kah..

kah kah kah…. TAPI KALAU LAMA… DIA JADI CAIR… kah kah kah..

woit… PELIK… PADA PAGI ITU … MAT KANG KANG INI MANDI SEPENUHNYA… kah kah kah..

kah kah kah….INI MACAM DIA TAHU … JUBUR NAYA NAK KENA SUTUT…. kah kah kah…

nota:

dewan bahasa dan petaka
apa perkatan yang sebenarnya:
dubur ke jubur

tak pernah dengar orang berdubur
tak pernah dengar anjing berdubur
ada dengar mat kang kang kena jubor kah kah kah



INI AKIBAT TAK BASUH JUBUR SELAMA DUA HARI - LALAT MULA BERKUMPUL



nota:

karpal wajib bertanya
ada pakai suluar dalam atau tidak?

nak tahu hal seluar dalam anwar tanya
zul nordin dan najib razak
dua ekor ini fetish seluar dalam

zul nordin minat size 8
najib razak minat size xxx176extra kah kah kah

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

humang aih geli lak wa tgok gamba lu letak bro,huhuhuhuhu ,,uhmmmuhmmm wekkkkkkkkk zzzzzzzzz

Tanpa Nama berkata...

huh! jubur sapa la tu... ish!

Tanpa Nama berkata...

bro tt..

saifool cakap dia simpan bukti 2 hari dalam jubur dia..

pastu jumpa dr osman kat pusrawi..

dr osman cakap tak de kesan tusukan pon..

dr osman pon tak nampak kesan airmani ke, kesan ky JELLY KE...

tak kan la dr osman tak nampak kesan air mani ke, kesan KY jelly kat DALAM jubur saifool??

dasyat jugak stor kunyit saifool..ada compartment kat dalam jubur dia kot...

muahahhahahahhahahah

1 malaysia..
melayu dibodohkan, negara ditertawakan!

SyawaL berkata...

Mana punya gambar dapat?
Bodoh punya sai fool..lain kali kalau kena suntut, penerajang laa...buang masa betul

Tanpa Nama berkata...

mahkamah tangguh 2 minggu sbb saifool dah kantoi besar2an semalam...mat bond kena tolong sergah masa karpal cakap saifool nmpk happy dlm gmbr..

pas nie nak pusing story ikut mana pulak...


kalau dia cakap kena rogol ikut depan pon rakyat malaysia wajib percaya!

1 malaysia..
rakyat dibodohkan,negara ditertawakan!

kita tunggu dan lihat....

Tanpa Nama berkata...

Saiful 'gembira', tetap bertugas selepas diliwat
Mei 13, 10 7:22PM

“Adakah awak dalam gambar itu? Awak kelihatan gembira,” kata Karpal dan diikuti dengan bantahan daripada pihak pendakwa sebelum sempat Saiful menjawap.

sumber : malaysiakini

gembira tak basuk jubur??

Tanpa Nama berkata...

abang icham...tak gi semayang jenazah ka kat kg pilin? abuya meninggal tuh.. gi la yerk...

tahi lalat berkata...

Lalat pn tak teringin hurung jubuq sefool la....eeee geli la, pengotoq tahaf cipan punya manusia

opisboi berkata...

prrooooottttt...preettttt....prruuuutttt...maaf tuan hakim saya 2 hari tadak kuntut, saya mau kasi tuan hakim bukti

Tanpa Nama berkata...

geli pulak gua tengok gambar tuuuu....
tak basuh berak ke?
haid melempah ke?
kencing tak basuh ke?
atau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
kena jubur keee?????????????
klu 2 hari tak basuh macam mane agaknye yee????
lalu kee sai fool nie cium bauuu?????

Hashim berkata...

eeeee...eyekkkkk....jubor barai

Aku juga fetis seluar dalam....low cut size M.....

Tanpa Nama berkata...

Uweek! Pengotor betul si Saiful nie! Kalau ye pun cepat-cepatlah pergi lapor polis dan buat pemeriksaan doktor. Ini tak, disimpannya selama 2 hari! Ish! Ish! Atau pun ko tipu cakap simpan 2 hari dengan tak berak, tak kentot? Hahahaha! Cakap baru sekali kena liwat tapi sapu pelincir dalam jubur! Hahahaha! Kan dah kantoi dah! Ko ingat kami nie bodoh macam kamu ke?

Tanpa Nama berkata...

kalau dia berak takkan tidak basuh. kenapa bangang saifol nie. tahan berak 2 hari ka? bangang apa?

Tanpa Nama berkata...

ilang stim aku tgk gambo ni...cilako lu bro..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Dasatnye pakar forensik oleh dapat DNA dari air mani yang di peram dalam dubur selama dua hari tanpa rosak DNA di cemari najis? Kuman kuman dalam najis jenis 'friendly'..hau hau hau hau.....! Malaysia kena sontot!

sardindalamtin berkata...

see fool berak ikut lubang pusat kot???? spesis alien mane nie berak kuar ikut lubang pusat...

goli den.......

Tanpa Nama berkata...

lepas itu sapa cuci seluar dalam sheetfool??
mesti ada awek tak berapa cun sudi cuci seluar dalam bercampur kunyit 3 hari
seluar dalam tu sudahkah masuk barang kes??
ada benih mat pet tak bercampur kat seluar dalam tu??

Tanpa Nama berkata...

kesian dr osman...hidu bau jubur 2 hari tak basuh :)

Tanpa Nama berkata...

ada pelincir, ada bawak pelincir, ada simpan pelincir dan ada sapu pelincir?????

bunyi macam sudah bersedia
bunyi macam sudah rela

Tanpa Nama berkata...

Apalah malangnya Bangsaku, ditipu gerombolan hanya dengan lubang taik cipol..

Tanpa Nama berkata...

Dia berak ikut mulut

Lang berkata...

itu lah kes paling bangang... tak berak 2 hari... buat perkasam ke?...
2 hari tak melantak ke?... tangki dia saiz tangki lori ke, tak perlu buang?

bang librahim al-froggy... setfool ni ahli perkasam paling setia sebab pandai buat pekasam kunyit...

kalau bab seluar dalam tu... polizi amek selaur dalam dia kat umah awex dia... lepas ni si kapal pusing akan tanya... you islam tarak baik ka?... itu seluar dalam awex punya rumah tarok... lu situ jugak tidurka?... dia akan jawab, sebelum kejadian saya memang selalu lepak dan tidor di situ, tapi selepas lapor polizi saya taubat... saya jadi baik, jadi alim, saya tak tidor sana lagi...

harus diingat, kapal nak saingi karam... kalau karam hebat berpantun, karpal hebat dengan hukum islam...

eh? kebetulan kot... kapal... karam... kapal... karam... jangan karpal jd karam udahla...

Tanpa Nama berkata...

" Apalah malangnya Bangsaku, ditipu gerombolan hanya dengan lubang taik cipol.." Tanpa Nama 2010 Mei 14 22:32

Correct...correct ...correct...
1. korek...korek...korek....jadikan BUKTI mak bapak dia.
2. Dubur (bah arab)= belakang, lubang taik. Org Melayu dengan pelatnya menyebut jubur. Kalau lubang depan disebut 'qubul'
3. Sayfool diajar khayalkan juburnya diliwat demi menjatuhkan DSAI yang dimusuhi mamak dan isteri bik mama. Wajah Malaysia jadi hina akibat gejala hantuya dan juburfool..

jalan JPJ, panji.