Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 24 Julai 2010

BERITA SEDIH HARI SABTU





SIAPA PANDAI KIRA - TOLONG KIRA ADA 200 ORANG TAK ?




UMNO LANCAR KEMPEN TAWAN SELANGOR, ANWAR DI KECAM - minsider

Umno Selangor memulakan kempennya secara rasmi malam tadi untuk merampas semula negeri itu daripada Pakatan Rakyat dengan mengadakan perhimpunan awam di Shah Alam, kawasan yang majoritinya pengundi Melayu.

Perhimpunan awal ini menarik kehadiran sekitar 200 penyokong dan penduduk tempatan.
Ia sebahagian daripada kempen Umno-BN untuk mendedahkan dakwaan penyalahgunaan kuasa dan penyelewengan dalam industri perlombongan pasir di Selangor dan kegagalan kerajaan Pakatan Rakyat untuk menunaikan janji-janji pilihan raya.

Noh Omar merupakan penceramah utama malam tadi, mendakwa Kumpulan Semesta Sdn Bhd (KSSB), anak syarikat milik kerajaan yang bertanggungjawab untuk menguruskan aktiviti perlombongan di negeri itu, telah disalahgunakan untuk membiayai jentera pilihan raya Pakatan Rakyat.

KAH KAH KAH

JAH JAH JAH

LAH LAH LAH


woit…. TAK KAN HANYA 200000 RIBU ORANG…. DATANG…. kah kah kah..

kah kah kah…. SOOOORRRII… 20000 ORANG… kah kah kah..

kah kah kah…. SOOORRI LAGI… 2000 ORANG… kah kah kah..

kah kah kah…. SORRI… 200 LAAAA…. kah kah kah..

kah kah kah….TAK ADA BUJET KE?.... kah kah kah..

kah kah kah…. INI MESTI ADA ORANG SUDAH KEMUT…kah kah kah..

kah kah kah… DUA MINGGU DULU… ADA MALAON DATANG JUMPA SYARIKAT DAN TOWKAY MINTA FULUS…. kah kah kah..

kah kah kah…. MANA SUDAH LESAP… kah kah kah..

nota:
tak kan zul nordin sebat kut kah kah kah

15 ulasan:

jamal tongkol berkata...

bro TT...

selangor ni negeri penting dlm malaysia.. dalam negeri selangor ni bukan saja ada org selangor malah disini dtg dr seluruh pelusuk negara dari perlis hingga sabah.

sebab itu pentingnya negeri selangor kepada parti2 politik. UMNO hanya menjalankan kerjanya sebagai sebuah parti politik.

Kempen "SELAMATKAN SELANGOR" ni satu idea bagus bagi UMNO. dapat menawan SELANGOR umpama dapat MALAYSIA. kerana disitulah lubuk ekonomi jatuh bangun malaysia & disamping penduduknya dtg dari pelbagai negeri.

UMNO menyedari bahawa jika misi ini berjaya, sudah tentu sedikit sebanyak dpt mempengaruhi sebahagian negeri2 lain di Malaysia. penduduk2 selangor dari luar akan pulang ke kampung mengundi di tempat halaman masing2. ini sudah tentu sedikit sebanyak mempengaruhi kedudukan undian di negeri2 luar dari selangor.

sekaligus kedudukan pemerintahan bukan saja di selangor malah di negeri2 lain. baik buruk pemerintahan selangor juga akan memberikan impak juga kepada negeri2 lain.

Tanpa Nama berkata...

wakakakakak

kalu 200 000 kasi caplang sama budak sekolah dgn budak tadika kemas bole la.

tu semua tanda-tanda la umngok bakal makan bubur lepas PR13.

WAKAKAKAKAKAK

jab sp berkata...

memang yang datang 200,000 tapi tak bolih turun bas,driver bas sewa bagitau tak bolih masuk shah alam,jalan sesak.

Tanpa Nama berkata...

Kes CURI PASIR dah lama wujud..berpuluh-puluh tahun semasa Perikatan/BN peritah Selangor.Semasa Khir Toyo bukan rahsia...curi pasir lagi hot. Tapi senyap.Kenapa PR/PKR perintah Selangor baru 2-3 tahun timbul isu ini.?Janganlah memperbodohkan kami???? NOH< KHIR janganlah nak kami.CUKUP SAMPAI DI SINI.....

-Mantan Pengerusi Tetap UMNO -

Tanpa Nama berkata...

Kalau ramai macam tu yang datang elok tukar kempen tu dari SELAMATKAN SELANGOR kepada SELAMATKAH SELANGOR?
KAH...KAH...KAH - Ada Berani!

storm62 berkata...

200 orang??? kah kah kah...jelas menunjukan bahawa Rakyat dah meluah dgn segala penipuan APNO.

tapi bila Senator Kotak ezam tu naik kepentas banyak lagi orang beredar dari situ dan terus balik rumah....kah kah kah.

jelas APNO tak relevant lagi.

Tanpa Nama berkata...

selamatkan selangor dari umngok...wakakakaka

anti katak berkata...

tempat aku puak2 amgok lagi pandai.depa buat program kat tengah2 pasar malam,,ramai yang datang.siap junjung dan bimbit ikan,ayam ,daging,buah durian dan bla2 lagi lah..ezam katak patut mai tengok tempat aku kalu nak berjaya kumpul 200 ribu...woiii ezam katak aku cabar hang masuk bertanding dlm pr 13 kalu betul2 kau rasa hebat..kita tengok sapa yang kena....

Saiful berkata...

200 org ..rugi sup gera box..suruh ezam pelakon terkenal tu bungkuih la..bagi kat bibik dia..poodah..ada lagi melayu dok pi kempen mengadu domba tak ada paadah ni...

tetamu senja berkata...

talian hayat mat katak seekor katak ni hanya kepada anwar jr.....ceta lama la wahai mat katak..orang nk nk muntah dengar...tak kan ada sebesar zarah pun kebaikan yang dibuat oleh susuk ni pada pandangan katak gila ni...tak pa teruskan usaha busuk dan jahatmu itu..semoga satu hari allah jua akan tunjukan kepada kita semua sapa dipihak yang benar dan sebaliknya..ingat satu jari menuding ke arah depan empat jari lagi menghala badan kita..semoga allah membalas dengan seadil adilnya apa yang kau lakukan...

Tanpa Nama berkata...

asik2 200..asik2 500....dah xdak angka lain ka? hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Yang masuk tv hari tu Melayu Pasir
Tak dapat pasir mulut bising
Dapat pasir, poket sendiri penuh, mulut senyap, cukai pun tak bayo

Lancau la Melayu Pasir
Dapat pasir jual kat cukong jugak

Masuk guni timbus dalam pasir

Tanpa Nama berkata...

kalau cuma serang pasal pasir
tak payah mimpi la nak selangor semula

orang dah tak pecaya dah...

buat rumah kat sah alam pun pakai pasir jugak

pakai duit pasir.....

tak ada pasir, toyol tak bole idup

Tanpa Nama berkata...

kito buek kempen serang istri bik moma pulok

kito kasi londe spende dio

Tanpa Nama berkata...

Selamatkan Selangor?
Idris kata Malaysia bengkrap 2019.
Toyo, Noh dan Ezam ni tak nak selamatkan ke?
Batu Putih, tak nak selamatkan ke?
Blok L dan M, tak nak selamatkan ke?
Tanah KTMB, tak nak selamatkan ke?
Selangor bawah Khalid dah selamat.
Tak payahlah nak diselamatkan.

- Cucu Kassim Selamat.