Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 Julai 2010

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU






JANGAN TEMBAK ANAK KAMI !




AMINULRASYID: KELUARGA SAKSI UTAMA MARAH POLIS – harakah daily

Kaedah siasatan polis ke atas saksi utama kes Aminulrasyid Amzah, Mohd Azamuddin Omar menimbulkan rasa tidak puas hati keluarganya.

Mohd Haafizuddin Omar, 24, abang saksi utama pagi tadi mempersoal tindakan polis mengarahkan adiknya, Azamuddin melakukan kawad cam ke atas beberapa suspek pembunuh Aminulrasyid, 15, Selasa lepas.

"Kita nak tahu, kenapa nak buat kawad cam lagi sedangkan pegawai yang menembak kawan adik saya itu sudah dikenal pasti," soal beliau ketika menghubungi Harakahdaily pagi tadi.

Menurut beliau, sepatutnya pihak berwajib boleh mengenal pasti beberapa pegawai polis lain yang terbabit dengan terus menyiasat suspek terbabit.

"Kenapa tak siasat terus dan polis sudah ada suspek bukan," tegas beliau yang juga kakitangan di Jabatan Perkhidmatan Undang-Undang, TNB.

Tambahnya lagi, kaedah siasatan polis itu turut dipertikai oleh bapa kepada saksi utama sendiri, yang kebetulan seorang pegawai polis.

KAH KAH KAH…

woit…. MACAM MACAM DILAKUKAN…. kah kah kah…

woit…. SEMUA NAK MENIPU MELAYU… kah kah kah…

woit… CUKUP LAH… HENTIKAN LAH PROJEK MEMBODOHKAN MELAYU…. kah kah kah…

woit… TAUBAT LAAA…. DAH RAMAI MELAYU BODOH…. kah kah kah..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tipu = menipu adalah haram dan berdosa besar...
politik wang = cuma dilarang, tak haram dan tiada dosa pun...harus gamaknya.
membodohkan dan menipu melayu = tiada ditulis dalam qur'an, sbb tu agensi2 kerajaan telah lama mengamalkan kaedah2 ini dengan jayanya.

birokrasi = cara menipu yang paling berkesan, takder citer dalam qur'an pun..maka ianya boleh dilakasanakan tanpa ragu2 oleh UMNO.

Lang berkata...

siapa nak selamatkan apa? dan apa yang nak selamatkan siapa? jadi saksi lebih seksa dr jadi okt?

Tanpa Nama berkata...

Kepala hotak bangang punya organisasi.

umar al khattab berkata...

"woit… TAUBAT LAAA…. DAH RAMAI MELAYU BODOH…. kah kah kah.."

ha haa haaa ayat ni memang terbaieekk

jangan risau TT. ramai dah melayu kena tipoooo dengan umno. tak pecaya? tiap-tiap malam kena kencing berkole-kole dengan RTM - TV3suku.

makcik-pakcik felda + orang kampung sokong umno dah lama tadah kencing RTM - TV3suku berbesen-besen. dah tak bau hancing dah

kah kah kah