Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 Julai 2010

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU




TIDAK LAMA LAGI TIKET BAS PUN JATUH DALAM AKTA RAHSIA KERAJAAN





SUARA KEADILAN: KDN CIPTA ALASAN REMEH , BODOH
- mkini

Suara Keadilan mempertikaikan tindakan Kementerian Dalam Negeri (KDN) yang membuat laporan polis meminta akhbar rasmi PKR itu disiasat bawah akta rahsia rasmi (OSA).

Mempertahankan tindakannya, Ketua Pengarang Suara Keadilan Dzulkarnain Taib berkata pihaknya menyiarkankan semula surat tunjuk sebab daripada KDN dalam akhbar barunya Keadilankerana ia "tidak mempunyai apa-apa rahsia pun".

KAH KAH KAH…

woit… BANGANG INI ADA MACAM MACAM…. kah kah kah..

woit…. BANGANG IALAH PENYAKIT TAK BERKUMAN…. kah kah kah..

woit… TAPI BANGANG INI BOLEH BERJANGIT DAN MEREBAK…. kah kah kah

woit…. KALAU KEPALA DAH BANGANG…. BADAN DAN EKOR MESTI BANGANG….kah kah kah…

kah kah kah….PUNYA BANGANG !! kah kah kah..

kah kah kah....SURAT PENOLAKAN PERMIT DARI KDN PUN JATUH DIBAWAH AKTA RAHSIA…. kah kah kah…

woit... APA LAGI AKTA RAHSIA?... kah kah kah..

kah kah kah.... KOREK TAHI HIDUP.... AKTA RAHSIA TAK?.... kah kah kah...

kah kah kah... RESIT KEDAI BUNDLE... JATUH DALAM AKTA RAHSIA TAK?... kah kah kah

nota:
memang bangang
kalau ini bukan bangang
maka ini adalah natang bewok kah kah kah..


19 ulasan:

MahadeyBersiong berkata...

kahkahkah memang lawak lah..ini mcm strategi Madey je ni? Yelah nak pilihanraya kan..sekat mana yang boleh, silap2 blog kau ni pun padam sham kahkahkahkah

Keliwontron berkata...

Kah kah kah kah ....best la ...dah lama tak tengok tiket bas lama tu ...konduktor bas selalu selit celah carik dulu bukan selit celah kopek BikMama Mia

sondol solaie ado berkata...

kah kah kah...betul kata hicyam...bukan takat korek taik jeh OSA...tiket bas taun 80an ni pun OSA nanti...

kah kah kah...jamban berbayar boleh OSA tak...?

Tanpa Nama berkata...

salahsatu jenis/taraf bangang:
bangang melantun2

aku rasa si-lidah-kontotti al-minum-airi-cap-sauhi ni masa zaman2dia sekolah dulu, mesti sikit je budak2 sedarjah yg nak kawan dengan dia, sebab dia "kuat repot" - sikit2 je "cikgu, cikgu, dia tu...", sikit2 je "cikgu, cikgu, tadi kan, dia...", laju je ngadap cikgu, siap dengan muka cembeng dah sedia nak meleleh!

pastu kuat ngampu cikgu, untuk dapat jawatan. mesti dia ni kat sekolah jadi pengawas. sekarang dah habis sekolah jadi mawas. (mawas tu kawan satu emak dengan natang bewok yg goncang pokok bagi bergoyang walau takde angin)

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

yb berkata...

Masa bala sepi, manusia dicekik sampai mati.

Masa bala jauh, cari pendinding selindung diri.

Bila bala hampiri, semua gelabah takut mati.

Bila bala bersuara, padam suara tutup mata dan sorok diri?

yb

mosabit berkata...

di msia ni banyak sangat lah akta akta ...
OSA...ISA....ASA....BSA..CSA...DSA...ESA....FSA....HSA....JSA.....KSA...LSA...MSA...NSA...PSA...QSA...RSA.....SSA..TSA...USA...VSA...WSA...XSA...YSA...ZSA.......

akta akTa ini auta auta belaker....

kah kah kah kah kah kah .....

Lang berkata...

kah.. kah.. kah...

lepas ni surat beranak, ic, surat tawaran kerja, surat cuti, surat sakit, surat jemputan, surat anugerah, sijil nikah, sijil cerai, sijil mati, sijil spm, pmr, diploma, ijazah, permit kubur, dan segala yg berkaitan dengan kerejaan akan jadi sulit dan rahsia...

pandai tp tak cerodik...

Tanpa Nama berkata...

Bangang punya Pegawai Tadbir Diplomatik.... kalau nak minta siasat.... siasatlah pada Pegawai Felda dibawah OSA... yang punya maklumat ialah dari Pegawai Felda... Pegawai Tadbir Diplomatik bodoh...

umar al khattab berkata...

...

sekarang ini rakyat tersenyum melihat secara perlahan-lahan runtuhnya kerajaan barisan nasional yang diterajui umno 54 tahun dahulu

rasakanlah wahai pemimpin yang khianat

jangan marah pada rakyat yang mengadili. umno berhak untuk hancur lebur

Tanpa Nama berkata...

Hishamuddin Lidah Kontot baru lepas menogok air cap sauh kot masa dia arah KDN buat laporan Polis... tu yang bangang gila tu pasal setan dah hantuk kepalanya dengan sauh...

rattlehead.... berkata...

nie bukan akta rahsia tapi auta rahsia....kalo nak menipu je guna akta rahsia...korang ingat rakyat Malaysia ni Bangang mcm ko ke wei!!!!

rattlehead berkata...

dah la ckp pas ajaran sesat lepas tu nak berpadu-padu pulak....apa punya bangang ko nie mat sembab al lembab....ko tak takut ke org ckp UMNO sesat pulak nanti....ni apa jenis politik korang2 dlm UMNGOK dah ikut ni....

ha ha ha berkata...

Ha ha ha..

PTD tulis kat bawah surat "Saya Menurut Perintah"...so sapa yang bagi perintah tu yang bodoh melantun...agak-agak sapa yang bagi perintah tuuuuuuuuu..

Nasihat APCO kot..ha ha ha.

sontot jubor berkata...

umno mmg ngok!!!
umno bodoh! bangang! bongek! 8juta x

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah surat khabar Keadilan yg menyebarkan fitnah dah takut

Kahkahkah jangan menipu macam Raja Petra dan lari bila orang mintak bukti kahkahkah

Bala?? bala pun sudah lari cabut kahkahkkahkah SD pun penipu kena bunuh pun penipu kahkahkah last2 hidup senang lenang dengan duit rompakan rakyat kat luar negara sama-sama dengan Raja Petra Penipu kahkahkah

eszol berkata...

dasar manusia pentingkan diri sendiri
tah kemana pergi transparency yg di ungkapkan
last2 kali sume kertas jd akta rahsia
silap ari bulan kertas tisu calit taik bik mama pun akta rahsia

Tanpa Nama berkata...

kalo x bangang bkn UMCO la namanya...wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

anoy 14:14
ko bodoh ke bangsat?
raja petra lari bila org mintak bukti ko kate?
ape ke bodoh punye mlayu la ko ni,, abes Ikut Suka Aku tu sape punye? bapak ko?? klo cmtu patot la ko totok cmni,,puki

mosabit berkata...

woitt anon 21:46...ko janganlah hina anon 14:14 tu terok sanagt..

kesian dia ..dia ni ahli grombolan yg taat kepada bosnya...

dia ni ensem woo ..anak kacokanlah katakan.....
emak dia CINA bapak dia BAI...keturunan CIBAI....

kah kah kah kah kah kah ....