Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 Julai 2010

PROJEK TIPU MELAYU




NATANG BEWOK - TAK ABIS ABIS



UMNO SEDIA BERTEMU, JALIN KERJASAMA DENGAN PAS : MUHYIDDIN -melayau

UMNO sedia bertemu dan menjalinkan kerjasama dengan Pas dalam usaha memperkukuh Islam dan kedudukan orang Melayu di negara ini.

Muhyiddin Yassin berkata, walaupun usaha tersebut sering menemui kegagalan, tetapi ia tidak pernah mematahkan semangat UMNO untuk memulakan kerjasama yang diimpikan oleh semua orang Melayu.


PAS TETAP TENTANG UMNO – harakah daily

PAS tetap akan menentang perjuangan Umno dan Barisan Nasional (BN) sehabis mungkin selagi parti itu tidak menerima dasar perjuangan Islam sebenar.

Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, berkata sebagai sebuah parti yang menjadi harapan rakyat pelbagai bangsa di negara ini, khususnya umat Islam, PAS akan tetap menentang dasar Umno dan BN.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada majlis Persidangan Perwakilan Jawatankuasa Kesepakatan Bersama Peneroka (Sepakat) Malaysia.

“Biarpun mereka menuduh PAS mengamalkan ajaran sesat, namun PAS yang tetap berada di landasan yang benar tidak akan menghentikan perjuangannya semata-mata ugutan pihak lawan,” ujarnya lagi.

KAH KAH KAH…

woit… ADA 9999 JENIS GILA…. kah kah kah…

kah kah kah….TAPI INI BUKAN GILA TALAK…. kah kah kah..

woit…. INI JADI GILA KERANA KENA TOLAK….. kah kah kah…

kah kah kah…. INI GILA NAK BERPADU PADU….. kah kah kah…

nota:
ini rancangan mulia lagi gila
untuk tipu melayu kah kah kah

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang melayu mana yang suruh umno dan Pas bersatu?
Hanya pemimpin UMNO saja yang gatal nak bersatu kerana takut hilang kuasa dan kekayaan.
Orang2 melayu tak rugi kalau dibawah Pas atau PKR malah lebih aman tanpa UMNO.
Kepada UMNO addios....

Tanpa Nama berkata...

"...tidak pernah mematahkan semangat UMNO untuk memulakan kerjasama yang diimpikan oleh semua orang Melayu"
- contoh ayat pundekpenipu!!

"semua"??? pundek menipu punya mulut busuk muhidin! bilamasa kau bina laboratori ghaib atau bank idea halimunan untuk dapatkan undi "semua" org2 melayu dalam isu ni, yang senang2 je kau boleh keluar fatwa kata "semua" org melayu pun impikan impian kau dengan natang2 berok sama kau dalam UMNgOK tu???!!!

sesedar aku yg tak minum air cap sauh ni, aku, nenek aku, atok aku, mak bapak aku, anak menakan aku, member2 satu opis aku, satu pun takde pergi undi kat bank idea kau, takde bagi idea kat tempurung kepala hotak tebal lagi bebal kau, yang kami ni pun impikan nak pas bersatu dengan UMNgOk!! yang kami impikan dulu, kini dan selamanya ialah supaya satu hari yang akan datang tak lama lagi, pas dan kawan2 dalam pr akan benamkan UMNgOk dan BoNgok!! masih tak faham ke impian kami ni??? memanglah tempurung kepala hotak kau tebal setebal daging+lemak membaluti pipi2 sembab kau muhidin!

bodoh melantun tak tau makna malu, dah kena tolak lamaran, masih nak mengendeng, sebijik macam cerita wayang melayu pasal gengster kampung anak org kaya!

ini mesti tektik bebal lama cap tok kaduk yg otak sembab ni cuba guna nak bagi celaru org2 pas, sebab kera BonGok dah nak siapsedia buat pilihanraya!

si-sembabi al-lembabi ni ingat org lain pun lembab macam pipi dia... bahlullllllllllllll...!!!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Tanpa Nama berkata...

hahaha... si sembab tu sudah merasa dia akan kebuluran jika tak dapat UMNO nak kawen dengan PAS.

Sekiranya UMNO memeluk agama Islam sekali lagi pun, PAS tetap tak akan terima si munafik UMNO ini lagi. Tiada lagi masa untuk berurusan dengan si munafik UMNO Gerombolan melainkan dilenyapkan terus dari mukabumi ini.

Ini saja jawapan yang sesuai. Tiada gunanya TAUBAT SI MUNAFIK UMNO walaupun mereka bersungguh2 taubat keluar taik dan bijik mata sekalipun.

mosabit berkata...

sorang kata pas sesat..sorang kata nak berpadupadu.....

woitttt!...laki bini yg kerap bersatu tubuh pun tak berpadu padu ..selalu bercerai...nasib baik talak ada 3 jer..kalau ada 300 pun ....laki akan jatuhkan talak sampai habis wooo.......

kah kah kah kah kah kah ....

Lang berkata...

pas dah tonton filem ali baba dan 40 penyamun berulang2 kali.. dan sangat paham adegan ibrahim pendek cari duit dengan dadu... "mari kita lihat sapa yang kena?.." baling punya baling,, putar punya putar... angka dua jugak.. dan angka dua tu la syarat yg tak boleh ditolak ikut mana pon...

TEKONG DARAT berkata...

asalkan bukan umno...
yg lain semua buleh...
sebab puak umno ni munafiq besar..

umar al khattab berkata...

...ya betul anon 01:47

setuju
umno ingat PAS macam budak kecik dihulur gula-gula berlari-lari merengek-rengek meminta

dulu dah kena. belajar untuk bangun dari jatuh. kita tak akan kena dan terjatuh lagi.

"If someone betrays you once, it’s their fault; if they betray you twice, it’s your fault. "

moga Allah melindungi PAS dan rakyat marhaen yang seperjuangan dengannya. moh kite hancurkan gerombolan!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Boleh blah le UMNO.. PAS tak akan jatuh lagi dalam lubang yang sama untuk kedua kalinya... Allahu Akbar!!!

ןɐʇǝɯɥɐɥs berkata...

hahaha

cuba carik pulak. TGNA ni bila miting PAS ada datng tak? ke tidooooooooo je bila orang dah buat keputusan baru nk dtng bantah itu ini?

hehehe

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicyam,
cantiq,.. ! ini hari lu baru letak gambar tok guru nik aziz si fu. bagus kasi lu punya blog lagi berseh,..

pasai pa lu manyak suka letak gambar cibai lahanat busuk macam wee pu kee wangsa maju, zoo norde kulim, berahem tongkat aly, kheiry keris rembau, mugaylan towkey gas,cukong visen, mat sembab, najuib de kote,.. reptilia & mamalia ?

itu sape'i misai kucing cakap; pas parti sesat.
itu sembab muka bengkak cakap anwar upah cnn.
itu cibai mca cakap mau mca perkasa.
itu botol mic cakap mau mic perkasa.

mat sembab sudah bengkak dia punya hotak cakap mau kerjasama sama pas.
dulu nik aziz sudah cakap; pergi jahanam umno.
dulu tun mahdey ada cakap; umno busuk sampei ke usus.

hai hicyam,.. gua tatak paham lu cakap NATANG BEWOK, gua tatak paham meh

rattlehead berkata...

bloody moron sape2 yg kutuk TGNA....memang kena laknat dgn aku dulu...inilah budaya UMNgOk telah berjaya menerapkan agar pemuda2 mengutuk ulama sesuka hati....syabas UMNGOK shahmetal adalah produk ko yg paling menjadi huhuhu....

Tanpa Nama berkata...

TT,

Mat Sembab oii!
Hang Sedaq la sikit walau tak banyak.
Nak tenggelam pun ajak orang lain
sama ka?
Kerja hang tak buat,
Merapu meroyan hang pandai.

Orang jenis kaki 4,
Mana boleh berkawan dgn
orang ada 2 kaki dan akai dok kat
kepala!

Hangpa tu, dah la banyak kaki,
Akai pulak dok kat lutut!

ha ha ha berkata...

ha ha ha

Buat yang Dok Pa'he..

Kalu Lembu ko ..sapi ko...kita pegang pada Tali ...kalau Orang kita pegang pada Janji...Kalau PAS dah Janji bersama Dengan Pakatan Rakyat, PAS kena tunduk pada Janji walaupun pahit sekalipun macam Rasulullah buat dengan Perjanjian Hudaibiah...

Lain la kalau Natang Bewok.....tak payah tunduk pada janji ..janji perut Borai dan baju batik cukuplah ..ha ha ha..

Shah ..dok payah jadi Soros laaa..jadi cam Bibi Natang-nya-hu lagi baik..ha ha ha

MdoubleH berkata...

apa ni tuan sadiq.... haa... haa... haa...
apa ni.... apa ni.... haa... haa... haa...
hoi... melayau kata tuan guru setuju haa... haa... haa...
nasib baik ada laman sesawang.... haa... haa... haa...

merahsilu99 berkata...

untuk kingkonglee69@gmail.com

NATANG BEWOK adalah puji-pujian yang sesuai untuk KINGKONGLEE yang suka kepada perpecahan

Tanpa Nama berkata...

Kalau udah munafik itu kerjanya, apa boleh buat kesian pd mereka2

Tanpa Nama berkata...

sesiapa terlibat dan MENYOKONG dengan parti UMNO Rasuah, maka harus ingat dosa mereka di kongsi oleh anda...

Tanpa Nama berkata...

Macam2 ade. Melayu yg 60% diberitakan pecah 3, konon2 20% le tinggal...tu jadi lemah n tergugat. tapi kalu 2 dari 3 tu jadi satu kelompok maknanya 40% le ye.

Kemudian 40% bukan melayu pun bukan satu parti...kira 3 je le..MIC,MCA , DAP ...congak bodh 13%.
Jadi, PR 40% (Pas n PKR)dari Melayu berganding dengan 13% bukan melayu, BN 20% Melayu berganding dengan 26% bukan Melayu. Mcm mana nak cari logik TDM ye?

Tanpa Nama berkata...

royalti kelantan xnk byr nk berpadu2,mabuk ape..umno ni umpama tapir ditngah lautan..xde geng dh