Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 26 September 2010

BERI AMARAN LAGI




INI BUKAN RAJA BEROOKE




IBRAHIM BERI TIGA PEMIMPIN UMNO, JANGAN PERTIKAI PERKASA
- minsider

Ibrahim Ali memberi amaran kepada tiga pemimpin Umno supaya tidak lagi mempersoalkan perjuangan pertubuhan Melayu itu yang ditubuhkan dua tahun lalu untuk mempertahankan hak keistimewaan orang Melayu.

Ketiga-tiga pemimpin tersebut Tengku Adnan Tengku Mansor, Nazri Aziz dan Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin.

Ketiga-tiga pemimpin tersebut pernah mendakwa Perkasa boleh menjadi punca kepada BN kehilangan sokongan dalam pilihan raya umum ke-13.

“Saya kenal siapa mereka, mereka sepatutnya tidak salahkan Perkasa,” kata beliau sambil mendakwa, “saya tahu DNA mereka.”

“Kalau saya dedahkan nanti, jadi berperang pula,” kata Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas ini.

“Jadi lebih baik cukup sampai di sini sahaja,” katanya ketika berucap pada program Perhimpunan Melayu Perkasa Kelantan di pekarangan Stesen Keretapi Pasir Mas di sini.

Tengku Adnan menjelaskan Umno tidak akan menyokong Ibrahim jika beliau bertanding semula sebagai calon Bebas di Pasir Mas.

KAH KAH KAH

woit… HEBAT… DASHAT… GEMPAQ…. kah ah kah..

woit…. TAK MALU KE MUNKEE MUNKEEE INI DAPAT AMARAN…. kah kah kah..

woit…. INI AMARAN 24 JAM ATAU 48 JAM…. kah kah kah..

kah kah kah…. ATAU HANYA CAKAP AMARAN… kah kah kah…

kah kah kah…. SATU HABUK PUN TARAAAK…. kah kah kah…

nota:
berapa kali nak bagi amaran
amaran amaran saja orang
tak percaya kah kah kah


14 ulasan:

cicitHJHASSANu berkata...

salam...

“Saya kenal siapa mereka, mereka sepatutnya tidak salahkan Perkasa,” kata beliau sambil mendakwa, “saya tahu DNA mereka.”

“Kalau saya dedahkan nanti, jadi berperang pula,” kata Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas ini.

sian dia....kodok nak jadi berok

Tanpa Nama berkata...

Ibrahim 'Katok' Ali dah masuk PR balik ke? Dok tibai babun UMNO semacam aje? hau hau hau hau.....'Katok' masuk PR? Katok baso gapo?

matstimketum berkata...

dah nazak pihak-pihak gerombolan ni! sama-sama gali lubang kubur masing-masing.

opisboi berkata...

lakonan klasik PERKOSA & UMCO diterajui olih
Peneraju Utama:
brerahing ale sebagai katak
Ku Nan sebagai tengku palsu
najeri aziz sebagai sibotak
kay Jay sebagai siberook
sipnosis drama swasta ini:
untuk menyelamatkan mamak2, keleng2, yg telah diiktiraf menjadi melayu atau mengaku menjadi melayu, di samping itu juga mereka ingin menipu makcik2 felda, felcra, risda yg selama ini mememang percaya 1000% bahawa mereka ini adalah melayu tulen..drama swasta ini dikaran, diarah dipasarkan & diperbodohkan olih MADEY almamak kutty

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

KJ;Kunan & Naszri..bantai jangan tak bantai..hentam jangan tak hentam..biar Pak Katok Beraheng mengampai..terkapai kapai.

Ini kali Pak Katok Beraheng akan pulang kampung..bawah tempurung.

Dalam PRU13 Pak Katok Beraheng akan minta kasihan dengan PAS sekali lgi untuk tanding..PAS akan kebas dan kebas samapai terkapai kapai..LOL

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah!
lariiiiiiii, katak dah beri amaran, guruh dah berbunyi, hujan dah nak luruh.
Amaran hujan dari katak puru.

Tanpa Nama berkata...

Ibrahim katakpuru kata "“saya tahu DNA mereka.”

kah!kah!kah! sumer orang tahu..munkee tu keturunan eeeee dan mengaku tengku. adussss, katak puru dah bagi hint bahawa cerita ni rupanya benar. Tiada yang lain melainkan benar belaka-laka.

Dolah 562 berkata...

Logik gak tuh, lepas hamun untung2 leh tumpang logo bulan tuk pru13 kohkohkoh

Tanpa Nama berkata...

dasat, dasat!
terrer bebenor spesis katok ye, yeop??
dokter manusia ambik masa minggu nak ambik sampel darah kome, hantor pegi makmal, campur dengan bahan uji, masuk mesin goncang kita putar dulu halim, belek bawah teropong, tulis repot,... barulah mike dapat tahu apa dna kome.

spesis katok, dia tebor (tebar) je sekali lidah bergulung dia, melekat kat kulit kj, denan dgn nazri, terus si-katok dapat tau dna mike!

Tanpa Nama berkata...

Kita kumpul KATOK2, kita buat PEKASAM ...best oooo

cicit ngah layor berkata...

Aper ler hangguk sekor ni.Saper yg tak setuju dgn pendapat dier,dibagi amaran,sampai nak diungkit asai oghang.Salah ker demer 3 oghang pekembor tu nyaterkan pendapat demer mengenai perkaser dier tu.maner demokrasinyer!!Ghaser diri tu dah kuat benor ker.Tak adermaner kuatnyer dier ni.Yg teman paham,dier ni tak dapat naik ghomah sbb takader tangger.Mujor ler dibagi dek nik ajis numpang tangger dier,dapat ler naik.Biler sampai ataih,dibakornyer pulak tangger nik ajis tu.Ini jer ler DNA yg teman dapat,itu pon dah terlambat,semuer dah tau.Memang hebat!!!!!!!!maaaaaaacam bughung tekukor teman dibelakang ghomah tu.

ayamtido berkata...

wow.. takutnya...

Small Mama berkata...

"saya tahu DNA mereka."

kah..kah..kah..

DNA mereka x sama mcm saya.

kah..kah..kah..

mereka beruk, saya katak

kah..kah..kah..

saya tak ada paru2

kah..kah..kah..

saya bernapas guna kulit

kah..kah..kah..

kulit malikul sembab

kah..kah..kah..kah..kah..