Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 30 November 2010

KETAHUI LAH ASAL USUL EEE




MAHAFIRAUN



EEE TEPOK


BUKAN GOBALA - INI EEE


EEE PATAH LEHER



MB SELANGOR : RAJA MELAYU PERLU AWASI SI KITOL - mkini

Menteri besar Selangor Khalid Ibrahim hari ini memberi peringatan kepada Raja-Raja Melayu supaya berhati-hati dengan "Si Kitol" yang dikhuatiri akan kembali mempergunakan institusi berkenaan demi kepentingan politik.

Beliau berkata demikian dengan melihat kepada perkembangan sejak tahun lalu yang menyaksikan golongan berkenaan kembali "bermuka-muka" untuk mempertahankan kedaulatan Raja-raja Melayu.

Khalid memberi alasan, Krisis Perlembagaan 1983 yang berlaku akibat tindakan para pemimpin negara ketika itu "melakukan beberapa tindakan diluar Peruntukan Perlembagaan, dalam lain perkataan membelakangi Raja-Raja."

Insiden itu juga berlarutan pada tahun 1992 dan 1993, kata Khalid lagi.

"Tiba-tiba, sejak awal tahun 2009, setelah 17 tahun berlalu, kini pihak yang berusaha dan berjaya 'menghapuskan kekebalan dan beberapa hak istimewa Raja-Raja Melayu', kembali bermuka-muka dengan seruan supaya orang Melayu menghormati Raja dan Sultan serta mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Melayu," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
untuk anak anak muda yang tidak
tahu siapa si kitol ini – sila pergi baca
buku sejarah melayu - akan bertemu
dengan watak si kitol seorang eee yang
kerjanya cucuk sana cucuk sini – fitnah sana
fitnah sini – membawa cerita kepada sultan –
hingga sultan murka .

saranan mb selangor ini cukup tepat –
si kitol eee sekarang ini ada ramai
eee ini selalu mebawa porak peranda
ke dalam alam melayu

madey adalah contoh si kitol tebaik
adel azeez adalah si kitol kecil
mat nor yacob si kitol pencuri duit negara
reeza merican si kitol gila kuasa
sankaran pillay a.k.a chandra muzafar si kitol tepok
sharizat jalil eee bontot besar dan tetek lanjut

asalnya eee ini dari india
mereka dari kelas pariah - kelas bawahan
bila islam sampai mereka masuk islam
untuk melarikan diri dari kasta rendah

inilah asal usul eee dalam negara kita ini
perangai buruk itu susah untuk ditinggalkan
telah menjadi sebahagian dari budaya eee
pasal itu suka cucuk sana fitnah sini
mereka lebih melayu dari melayu
lebih islam dari arab saudi
ini untuk melupakan asal usul keeean mereka


28 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

benda ini berulang-ulang.
melaka jatuh pun sebab eee.bendahara eee...

kah kah kah ..eee ni jenis lidah bercabang, muka hitam

Tanpa Nama berkata...

KITA INI ORG MELAYU, KITA HARUS JAGA RAJA2 KITA DAN KEMELAYUAN KIITA, KITA SAJA LAH YG MAMPU MENJAGA NEGARA, KERANA KITA BANGSA PERTAMA YG PERNAH MENGELILINGI DUNIA - TEORI MELAYU

Tanpa Nama berkata...

perkataan kedua akhir baris terakhir tu yang kahkahkahkah.....

matstimketum berkata...

tabik pada lu bro isham kerana berani mengatakan yang benar! diharap sultan selangor menerima nasihat mb negeri tuanku tu. sejarah tidak menipu!

Tanpa Nama berkata...

Tepat sekali..tepat sekali..
Orang Melayu yg malas baca buku sejarah meemadailah dengan membaca komen TT, itu sudah cukup bagi sang pemalas..

Godam TT.. godam TS Khalid..
Tapi jangan lupa.. godam Sang RajaGopal sama.. bagi mereka sedar.

Datuk berkata...

kah kah kah
wa salute lu tan sri khalid
bnyk lg si kitol neh
taraf dewa dah turun pangkat
ank2 si kitol neh nak cr mkn
bapak dah xde kuase
tu yg rmi nak tunjuk terer
nak jd pejuang melayu
nak jd ketuanan melayu
ceh! piiirrraaaah

Yong berkata...

Yong sangat suka N3 miker. Tapi jangan lupa ade mamak yang duduk dalam PR dan guna label Melayu. Tulis lagi!

Tanpa Nama berkata...

woit tt buta sejarah..

mentang2 depa ne gelap, ko kutuk dia org ya?

gajah depan mata ko tak nampak kan...


siapa anwar?

siapa sadiq seegaraga dlm citer p ramlee?

siapa latifah koya?

siapa nur mohd manuty?

jgn kurang ajar!

Tanpa Nama berkata...

tt,kawan aku seorang India Malysia,sewaktu kami makan di sebuah kedai eee pernah berkata:
Di Malaysia ni banyak Israel buka kedai makan.Bila aku berkata,mana ada,dia menunjuk eee yang sedang buat teh tarik untuk kami.
Katanya lagi:mana ada orang lain bolih tumpang niaga di restoran eee.Dia tumpang kedai bangsa lain memang ada.Ini juga stail Israel.
Untuk sedapkan hati dia tambah, bukan semua eee tapi majoritinya macam tu lah.

agas berkata...

tq bro tt..
baru aku paham mana dtgnya eee ni..
ha ha ha ni fakta atau auta?

bekam berkata...

berapa bayak eeeeeeeeee da.....

yb berkata...

Mereka cerdik, licik tapi penuh dengan tipu muslihat. Setelah berjaya rampas kuasa mereka mahu terus kekal berkuasa. Dalam terang mereka semai kebodohan dan kecutkan minda pengikut-pengikutnya menjadi Pak Turut yang cetek fikiran, angkuh dan bodoh sombong.

Anak yang gagal ujian dipupuk dan diangkut ke pengajian tinggi. Bila gagal bersaing mereka diajar menipu dan lulus dengan cara menipu.

Hari bersilih ganti dan bodoh terus disemai. Kini, bodoh sudah bercucu cicit dan sedang dituai. Bodoh kini sudah menjadi pandai dan yang pandai sudah menjadi bodoh.

yb

NwwarJumboq berkata...

Ko punye muke pun tak belebeh kurang jugak. Lawak gaban kelas budak skolah tadika. Nuwwar pungoq tu mai mana anak berahing kerala

kah..kah..kah

khaaq pppthuuihhh

kat muka hang

Tanpa Nama berkata...

pemikiran umno ni dh diracuni oleh eee bertahun2..ketuanan melayu konon rupe nye ketuanan perompak,mrk ni perompak negara..kah kah kah idup2 umno totok ni kena tipu..berbilion dh kena rembat..masih lg sokong,ngokkk betul..

Tanpa Nama berkata...

Jika anda;

Minum arak
Kaki perempuan
Pernah berzina
Masih lagi gemar berzina
Pernah pegi langgan pelacur
Kaki clubbing
Bisnes nak menipu memanjang
Tak reti nak jaga pakaian isteri
Tak reti nak jaga keluarga sendiri

Tak payah lah nak perjuangkan bangsa melayu korang tu....

MadeyBersiong berkata...

siapa yang kasi pecah rahsia Melaka dan jadi anjing Portugis? itulah dia seorg mamak yang bernama NINA CHETU. Jangan lupa Tun Ali & Tun Mutahir, mamak2 puki yang kuat memfitnah & menyebabkan Portugis menjajah Melaka. Hanya 1 mamak yang boleh dipercayai, Ali Mamak kahkahkah!

P/s : mamak paling sial : Madey, ini super gampang.

Tanpa Nama berkata...

Akir nya, umno jatuh pun disebabkan oleh eeeee jugak

dari dulu sampa la ni, eeeee kitol ni memang celaka

Tanpa Nama berkata...

mana gmbar eee reezal merican.. dok hasut melayu penang..

Tanpa Nama berkata...

aku xde byk masalah dgn golongan eeee, tp bile claim diorg Melayu, bab nie aku xleh terime.

Perangai eeee ialah bile ade 2 puak bergadoh die akan masok salah satu puak tersebut supaya mendapat tempat.

Diorg ni adalah bangsa batu api, suka melaga-lagakan bangsa lain supaya mendapat tempat. Umpama mencurahkan petrol ke ubat nyamuk.

bara ubat nyamuk bukanlah besar tp eeeee akan gunakannya sebagai starter utk mencetuskan bencana.

aku taulah perangai diorg nie sejak dulu lagi.

anak2 mahadey mamak setan semua ada company2 besar. yg aku pasti anak2 mahadey bukan pandai meniaga pun, semua suntikan modal kerajaan. bila untung kata anak2nya berusaha untuk berjaya.

nilah satu lagi contoh perangai eeeeee.

Tanpa Nama berkata...

Bro, TT,

Lagi sorang eeee...lu lupa letak gambar dia...kah...kah....kah.....

Tanpa Nama berkata...

Hahahahah TT, dah lama tak dengo perkataan TEPOK tu.....hahahahah, mmg lu betul2 mcm gampang lah...

mat kampau! hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

eeeeeeeeeeeeeee......

'e'..elakkan eeeee dari porak perandakan negara !!

'e'... eliminate-kan eeeeeee sebelum terlambat !!

Tanpa Nama berkata...

aku tak nak cakap banyak. eee ni suka adu domba. hang pa tak caya? tengok la mami jarum, anak mami, apa2 lah yang ada kaum depa berlakon. Jgan lupa, wpun lakonan, tapi iannya adalah budaya dan wajah depa. Lagipun darah tamby ada... mau pusing2 no 1. cakap tak supa bikin. PORAHHHHHHHHH!


magua_putra@2000

Lima Inci berkata...

nak tau pasal apa aku suka blog ni? sebab apa yang TT cakap sama dengan apa aku nak cakap. beza dia cuma TT sangat berani dan aku kurang.. err kurang berani. hidup TT!

Tanpa Nama berkata...

si kitol zaman moden ini bukan betul2 mulayu....
banyak yang menyamar...
muka macam sami belu mengaku mulayu..
dalam amno banyak muka sami belu...
tapi dalam mic,tiada langsung muka mulayu...

hatta umno sundri lebih 20 tahun dikuasai oleh mulayu celup..

Alham berkata...

nape nak ngutuk bangsa in general kecuali la bangsa yahudi yg mmg termaktub dlm al quran.

Bagus sgt ke melayu tulin tu .... cuba rujuk kes2 dlm msia ni, sape pelaku paling banyak .... dr dadahnye, korupnye, sumbang mahramnye.

Pokok pangkalnye individu dan didikannye, bknnye bangsa yg membentuk pelakuan.

Abih tu nuar tu bangsa ape yg jd pojaan hati korang tu klu bkn eee jgk.

MdoubleH berkata...

AKU MELAYU

Aku melayu. Tapi orang kata aku bukan melayu. Adakah kerana bila bercakap kepala aku ikut geleng sekali tanda aku bukan melayu??? Adakah kerana bila bercakap perkataan "omputih" sesekali terkeluar dari mulut aku menunjukkan aku bukan melayu??? Adakah lidahku yg merah menyala ini disebabkan amalan memakan sireh tanda aku bukan melayu??? Adakah bila berjanji dan aku tukar perjanjian utk untungkan aku itu menunjukkan aku bukan melayu??? Adakah dgn kulitku yg hitam legam dan badan berbau hangit bila berpeluh menunjukkan aku bukan melayu??? Adakah dgn membuat kecoh seperti minum 1 gelas mabuk 3 kole menunjukkan aku bukan melayu??? ohhhh............... am'ma!!!!

Keretanan berkata...

@Alham 2010 November 30 15:53
Yahudi tu pun yg layak kutuk cuma tuhan saja, dah Dia tuhan, Dia yg mencipta alam, seluruh alam hak Dia, suka hati Dia la. Manusia tak layak nak mengutuk walau Yahudi sekalipun hanya sbb dia Yahudi, tapi klu sbb apa yg dia buat tu lain cerita. Tolong paham apa yg dimaksudkan, mengutuk eee di sini dah tentu sbhgn eee saja yg dimaksudkan bukannye semua, TT bukan bodoh.