Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 30 November 2010

MAT MONGOL MULA LAWAN TOWKAY




MASUK LAH FB KUMPULAN INI!





WARISAN MERDEKA : NAJIB SANGKAL ANDAIAN MAHATHIR
- minsider

Najib Razak mengetepikan pandangan Mahathir Mohamad tentang Warisan Merdeka - menara 100 tingkat yang akan dibina di ibu negara, sambil menegaskan projek itu harus dinilai dari sudut jangka panjang.

“Apa yang penting yang perlu diingat, ini adalah projek jangka panjang,” kata Najib selepas menyampaikan ucaptama pada Seminar Pelabur Menteri-menteri Kewangan Asean 2010 di sini hari ini.

“Ia tidak harus dilihat (sebagai projek) satu atau dua tahun. Ia projek 10 tahun dan (menjangkaui tempoh) selepas itu,” kata beliau.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI BERITA BAIK… MAT MONGOL SUDAH LAWAN TOWKAY… kah kah kah..

kah kah kah… TAK LAWAN MACAM MANA … kah kah kah..

kah kah kah… ENTAH ENTAH PROJEK INI SUAMI MAT MOMGOL ADA KEPENTINGAN….. kah kah kah..

kah kah kah… ANTARA EEE KITOL DAN BADAK BERENDAM…MANA LEBIH BAHAYA?.... kah kah kah..

kah kah kah….. LEBIH BAHAYA BADAK BERENDAM…. kah kah kah..

kah kah kah….SATU KERPAI KOPEK BADAN SAJA SUDAH 15 KILO…. kah kah kah..

kah kah kah… INI BELUM TEMASUK LEHER BADAK YANG BERLAPIS LAPIS… kah kah kah…


nota:
kita tunggu apa malikul sembab kan kata
malikul senyap aje
kalau senyap ertinya tak setuju

nota:
eee kitol sudah mula marah
kitol marah kerana jual tanah ktm pada lee kuan yew
kitul marah kerana jambatan bengkok
kitul marah kerana tanah tudm beri pada taik terjulur julur
kitul marah tanah bekas pusat kusta di sungai buluh tak bagi pada anak kitul

kitul marah kerana kalau bangunan 100 ini lebih tinggi dari bangunan kitul


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

...yg lawan towkay tu adalah "BADAK BERENDAM"...mat mongol hanya ikut arahan aje !!

Tanpa Nama berkata...

kalau aku malikul sembab.....
aku akan tibai balik mat mongol tu
sebab eeee tu kawan baik aku

kalau aku malikul sembab.....
aku akan gantikan mat mongol sbg PM
sebab banyak eeee di belakang aku

Tanpa Nama berkata...

kitul marah kerana kopek semah kecik kah kah kah dah lah kecik kepala botak lak tu kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kitol marah sebab Petronas telah dirampas Bik Mama:
-Petronas Chemical Group Berhad
-Malaysia Marine and Heavy Engineering Holdings Bhd (MHB)
-MISC Bhd
-Petronas Dagangan Bhd
-Petronas Gas Bhd
-KLCC Property Holdings Bhd

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bukan mat monggol lawan towkey..

yang sebenarnya

mat monggol lawan mamak kerala...

siap menang...

yang kalah orang mulayu juga..

hahahahahahahah

Tanpa Nama berkata...

Apa hal Tun M nak marah?? INI SMUA ANGKARA TUN LAAA!!!! PEROSAK MELAYU!!! Hasil tangan sendiri punya kerja, bila sendiri gagal nak tuding jari kpd org lain!! Ini memang tabiat Tun M!!! Kalau nak bising2, masuk campur hal politk, kenapa hang pegi RESIGN dulu??? Nampak sangat la hang tak cerdik mana poooon!

Tanpa Nama berkata...

adalah aku bermimpi... komen2 makin bercambah tanda Melayu makin meluat denagn lakonan madey eee, nak beranak eee, mat mongol, si sembab dan kaki kuat kipas,... INGAT apabila Melayu DITINDAS dan SUSAH BERNAFAS, JANGAN DISALAHKAN kalau ADA MELAYU MENG'AMUK. , WAKTU TU WPUN DAH LAMBAT.... sekarang aku dah bagi ingat.

magua_putra@2000

Tanpa Nama berkata...

Kitul PUKIMAK...
Hidup BADAK......

Tanpa Nama berkata...

Bro Hisham,
Lu lah saorang patriot yg tulin. Tak kisah lah jika diorang kata kaki lembek bila nampak polis tapi mata pena mu sungguh tajam dan tak lembik. Pen is mightier than sword. cuma diharap disampaikan hujah hujah kau pada orang orang yg masih dibuai mimpi ketuanan dikampung kampung. Mereka mereka ini bukan nya banggang tapi orang orang baik(Melayu)yang simple, kais dari pagi ke petang untok sementara waktu didunia dan amat senang di manipulasi, disogok dan ditipu hidup hidup. Bro ambil lah tugas ini(responsibilty) untuk mengeluarkan(to liberate their thinking)mereka dari putaran kemiskinan dan ketidakalpaan semulajadi ini dari keponpong mereka demi masa depan keterunan mereka. Revolusi mental. Tak kisah lah parti mana yg memerintah lepas ini, mereka mereka ini perlu diberi kesedaran realit.

Daud Padang Tembaga

Tanpa Nama berkata...

aku pelik...
kenapa bila laki india kawen dengan perempuan melayu,
anak mereka berbangsa melayu?

tapi bila laki cina kawen perempuan melayu,
anak tesebut tidak boleh didaftar sebagai bangsa melayu..

penah terbaca dlm emel psl sorg budak...
bapak cina, mak melayu
dia dari kecik, hidup dan membesar bagai orang melayu...
tetapi bila nak aply masuk uitm, dia tak layak..
alasan sbb bapak dia cina..
bole terima???

so adakah hanya bangsa india kawen mulayu saja yang bole jadi mulayu???

moralnya kawen sesame melayu sudah...
tak payah pening pale...

isyam, bila ko nak kawen??heheh


yang benar
aku melayu tulen..takdak campur2