Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 Disember 2010

AHLI SUNNAH WAL RASUAH !




AYAT AYAT DARI APCO



nota:
wahai bani melayu
apabila datang apco
tunduk lah kamu
inilah tanda tanda bahawa
kamu telah diterima sebagai
ahli wal kutipan.

wahai bani melayu buatlah apa
yang apco minta kerana ini adalah
arahan seperti arahan kepada orang orang
yang terdahulu dari kamu.

wahai bani melayu cerdiklah kamu hendaknya
jika kamu mula berfikir dan menggunakan
akal fikrah kamu
!


ISU APCO : SAYA MASIH ADA BUKTI, ANWAR JAWAB HISHAM – minsider

Anwar Ibrahim hari ini mempertahankan beliau masih boleh membuktikan yang firma APCO ada kaitan dengan Israel, tetapi mendakwa tidak diberi peluang sewajarnya untuk mempertahankan dirinya.

Anwar digantung dari menghadiri sidang Parlimen selama enam bulan bermula Khamis lalu dan tidak dapat hadir sidang Mac depan.

“Adakah saya ada bukti? Lihat pada ini. Buktinya ada di tangan saya, sebahagian saya sudah jawab, sebahagian lagi ada pada saya.

“Tetapi saya tidak diberi peluang untuk menjelaskan (pendirian saya) di Parlimen minggu lalu.

“Daripada membenarkan saya memberi penjelasan, mereka gantung saya selama enam bulan,” kata Anwar ketika menyampaikan ucapan penggulungan pada Konvensyen Pakatan Rakyat hari ini.

Anwar memberikan penjelasan panjang lebar dengan menunjukkan beberapa dokumen berkaitan pelantikan APCO sebagai firma perhubungan awam dalam menggubal dan menggerakkan konsep satu Malaysia.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. SUNNAH WAL RASUAH… kah kah kah..

kah kah kah…. PENGANUT SHIAH DI TANGKAP…. ZIONIS APCO DI SEMBAH… kah kah kah..

woit…. APA SUDAH JADI DENGAN PENGANUT SUNNAH WAL RASUAH….. kah kah kah..

kah kah kah….. PENGANUT SHIAH DI PANTAU…. AJEN ZIONIS MEMBUAT DASAR NEGARA…. kah kah kah..

kah kah kah….. APA SUDAH JADI DENGAN PENGANUT WAL SUNNATUN WAL RASUAHRUN… kah kah kah…

kah kah kah… WAL TIPUKUN… WAL KELENTONG WAL BANI MELAYUWIIIN… kah kah kah...

14 ulasan:

aadc berkata...

tukar tiub kini membosankan. dlu saya suke baca. skrang lebih byk merapu. dah jadi macam harian metro. what happen bro? too desperate too win the country?

Tanpa Nama berkata...

yang nak kita ikut - sunnah wal jamaah

yang biasa kita dengar - sunah wal amno
yang selalu diaorang buat - sunah wal rasuah
yang kerap diaorang ikut - sunah wal kutipan
yang ada kat sini - sunah wal kelentong

Abby berkata...

agama ni sesuatu yg subjektif. mcm mane kita bleh tetapkan seseorang tu kena ikut mahzab mane. tak kira la ape agama pun, hati sendiri takde siapa pun yg tau iktikad kita melainkan diri sendiri. kadang2 sesetengah pihak ni lebih "islam" dari islam itu sendiri.

Tanpa Nama berkata...

AADC AKU LAGI BOSAN DGN AMNEO NI AKIBAT BILA RAKYAT MELAYU KENA DI PERBODOHKAN MAKA IA AKAN JADI MERAPU...HARIAN METRO TO BUKAN MERAPU TETAPI LUCAH,TAHYUL DAN CERITA MELAYU BODOH KAT MUKA DEPAN

Tanpa Nama berkata...

aadc, kalau bosan jangan baca tt.
pergi balik tidur, disinun.

amahnoon berkata...

mat monggol dan kuncu-kuncu ingat internet sejagat hanye sekadar hollywood. Mereka ingat wikipedia tidak ujud boleh dirujuk malah top secret pun boleh bocor. Apa yang DS Anuar ada dalam tangan sebagai buti ada dalam internet, apco sendiri tak ada alasan dan fakta untuk menafi.

cicit ngah layor berkata...

Sunah Nabi s.a.w membawak kesejahteraan kpd umat. Sunah babi pulak mendatangkan kesusahan.Habih kebun pisang,pokok ubi/keladi dighosakkannyer.Sunah maner yg ndak kiter ikut? sunah Nabi ker sunah babi?Bunyinyer mcm koghang ajor,tp samer2 kiter pikior.

bigfish berkata...

Islam itu bukan setakat agama sahaja tetapi merupakan satu cara hidup meliputi semua urusan di dunia dan juga akhirat.

Yang aku nampak UMNO-BN ni gunakan agama utuk kepentingan kuasa dan utk dapatkan undi orang melayu je.

mosabit berkata...

wahai bani melayu...

wahai bani kataki..

berpeganglah kamu serta berbontot bontok dan berbikmamamama lah kamu..

kerana kamu orang yang terpilih dikalangan kamu sendiri...

yang menjadi jadi akan taraf kamu sebagai OKU OKU.....

apa itu OKU OKU wahai bani melayumnok...sesungguhnya kiamatmu semakin hampir....

almarhum OKU OKU itu adalah... Orang Kuat Umno Otak Kurang Upaya..

kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kalau nak bermazhab-mazhab, Nabi Muhammad tu penganut sunnah ke atau syiah?

Jesus pon tak tau pasal ortodoks, protestant atau pun khatolic tp masing2 claim mazhabnye betul.

Tanpa Nama berkata...

sunnah wal rasuah!!!
tukar tiub for information 4 ever!
fuck mainstream media!!
mainstream media laknatullah!

Tanpa Nama berkata...

allo...bro,bab2 agama jgn komen lebih2,bagi pada y ahli jer....nnt bnyk merapunya...semua nak jd alim...konon dunia atas tanduk lembu,nabi mazhab aper,semua nak keluar fatwa-fatwi.....bodo mm bukan jenayah ttp menunjukkan bodo menjatuhkan maruah dan mengajak orang percaya dgn pendapat bodo kita adalah betul....ni jenis bodo menyusahkan orang.
islam tak larang kita nak berfikir...malah berfikir lebih baik dr ibadat lain...tapi ada benda y kita bukan ahli maka bg kat ahliny. takkan nak bagi kebebasan kat mekanik kereta belah badan orang atau doktor bedah baiki enjin keta.kalo kita ahli politik sewajarnya kita bincg bab politik...kalo nak masuk bab agama pun boleh tapi kenalah cukup ilmunya dulu...kalo tak jd macm mekanik belah badan orang la.
kebenaran bukan dimonopoli oleh sesiapapun ttp jadilah ahli(ilmu agama) baru kita berbicara benda hukum ni.Umpamanya dalam Quran disebut "tangan Allah" kalo ikut otak kita ianya tanganlah ttp ianya bemaksud lain iaitu kuasa.itu belum lagi ttg gantinama Kami padahal Allah itu satu dll.Maksud gua kalo kita y bukan ahli komen maka yg trnmpak adalah kebodohan dan keburukan.

Tanpa Nama berkata...

saya solute TT..walau otak sosialis..tapi ada kelas...malang ramai l lak pembaca TT tapi otak masih di bawah level air masin...tak tahu beza antara betul dan adil berasaskan fakta tapi lebih emosi mcam gak perangai gerombolan..

SYIAH MANA ADA SESAT..SYIAH IKUT HADITH NABI DALAM SAHIH MUSLIM ADA SEBUT SURUH UMAT IKUT AL-QURAN DAN AHLUL BAIT...ADA KE SESAT IKUT AHLUL BAIT?
SYIAH HENTAM SEBAHGIAN SAHABAT KERANA PERANGAI DIA TAK MACAM SAHABAT...MACAM MUAWIYAH PERANGI IMAM ALI AS...INI ADA KE PATUT?
sUNNI KELUAR hadith tentang ijtihad kalau betul 2 pahala salah satu pahala...ini bodoh punya logik...tak kena dengan situasi...ada ke perang sesama muslim - bunuh orang boleh ijitihad
...habis yang mati sampai beribu orang tu...masuk apa? Boleh ke kalau jumpa Imam ALi tanya dia betul ke Muawiyah lawan dia? APa engkau ingat Imam Ali akan cakap tak pe...itu ijtihad Muawiyah...ha..ha..ha..ni lah contoh pembaca TT sunni wal rasuahi masih duduk dalam hati...halo...tolong tukar sikit kepala otak kamu...kalau tak rugi je buang masa baca TT...otak masih lagi gerombolan....

ahli berkata...

ni lagi satu bangang..kalau kite bukan ahli agama..layak ke nak masuk syurga? 'tanpa nama' kena faham apa tu agama...apa sahaja menda kat dunia ni itulah agama...ko jangan sempitkan...berlapang dada n baca dgn akal la ape yg tukartiub tulis..
manusia smua ahli agama secara keseluruhannya..kite je yg selama ni sempitkan