Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 Disember 2010

INI GILA PANTAU PULAK !




INI SATU LAGI BANGANG !




nota:
kepercayaan
keyakinan
pegangan
fahaman
semua ini adalah hak individu

kerajaan ada banyak tugas lain
dari memantau yang ini

kalau kerajaan pilihara lembu lagi baiak
susu murah daging murah
taik lembu buat baja
negara makmur kah kah kah

MALAYSIA JALIN KERJASAMA NEGARA LUAR PANTAU GERAKAN SYIAH : HISHAMMUDDIN – berita hairan

Malaysia menjalin hubungan rapat dengan negara termasuk Arab Saudi, Iran dan negara jiran, Singapura dan Indonesia bagi memantau gerakan Syiah bagi memastikan ia tidak menjejaskan keharmonian dan keselamatan negara.

Hishammuddin Hussein, berkata keadaan dunia tiada sempadan menuntut pihak berkuasa mendapatkan sebanyak mungkin maklumat berkaitan fahaman itu daripada negara berkenaan.

Sambil mengakui fahaman Syiah belum sampai tahap menimbulkan ancaman keselamatan negara, beliau berkata kementerian tidak akan berkompromi dan sentiasa memantau sebarang fahaman atau gerakan yang mempunyai unsur militan.

“Dari segi fahaman itu, kita minta Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan pihak bertanggungjawab memantaunya, tapi dari segi keselamatan setakat yang saya tahu, fahaman itu tidak menimbulkan ancaman membimbangkan. “Pemantauan dilakukan kementerian banyak berkisar terhadap isu yang berhubung kait dengan kegiatan militan dan setakat ini fahaman Syiah tidak mempunyai unsur berkenaan,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI UKUP PELIK.... NAK MEMANTAU SHIAH?.... kah kah kah..

woit… INI KERJA GILA…. INI KERJA BODOH…. kah kah kah….

kah kah kah…. KENAPA TAK PANTAU ORANG NIGERIA MASUK SINI?... kah kah kah..

kah kah kah… SHIAH… ADALAH PEGANGAN AGAMA…. NAK PANTAU BUAT APA?..... kah kah kah..

woit... NAPA TAK PANTAU APCO?.... kah kah kah...

kah kah kah... APCO INI ZIONIS... ZIONIS ANTI ISLAM... kahkah kah..

kah kah kah... PENGANUT SHIAH ANTI ZIONIS... ANTI APCO... kah kah kah..

kah kah kah.. ADA 47 JUTA SHIAH DI PAKISTAN… ADA 100 JUTA DI INDIA… kah kah kah..

kah kah kah… ADA 60 JUTA SHIAH DI IRAN…. ADA BERJUTA JUTA DI SYRIA… LIBANON… MESIR… AFRIKA…. kah kah kah..

woit… NAK PANTAU BUAT APA?.... kah kah kah..

woit… PANTAU ORANG LUAR YANG MENYAMAR DG VISA PELAJAR LEPAS TU TERLIBAT DALAM JENAYAH… kah kah kah..

kah kah kah....TERMASUK JENAYAH LENDIR…. kah kah kah..

woit… HAL KEPERCYAAAN INDIVIDU … BUKAN DAULAH PUNYA KERJA…. kah kah kah…

nota:
mengapa manghabiskan tenaga
dan wang ringgit untuk memantau
penganut shiah?

suci dan bersih sangat ke sunnah wal rasuah ini
kah kah kah


4 ulasan:

mosabit berkata...

apa la lu bro..

dia kata nak pantau..dia nak pantau lah...dah gian tu...biarlah...

pantau maksudnya..pada pantau tu buang u ganti t..

maka mulakan dng pantau kavita singh....tapi raja gopal dah memantau awal dah...

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

SHAN kau generasi macam aku juga dulu pernah kenal sasterawan Abdullah hussein dengan novel interlok,1967.apa hal si murugiah tamil ni sibuk2?tanya dia ada baca itu novel ke????sudah duduk kerusi MIC si penipu ini yang lari dari PPP masih nak jadi menteri tak tahu malu lagi mahu bising2 cakap pasal novel sastera Melayu..dia ada baca novel tu kah???bodoh poorrrah punya orang....

cicit ngah layor berkata...

Agak2nyer aper perasaan menteghi ni kalau Mahmud Ahmadenijat keluorkan kenyataan yg dier akan memantau ajaran ahli Sunah diMalaysia ni. Keluorkan kenyataan memang senang,tapi kiter tak tau aper perasaan org lain dan implikasi nyer pader dighi kiter.Sebab pulut,santan binaser yob ooii!!!

apa apa pun ok berkata...

filem tamil adalah filem yg cukup ikhlas.... klu nak tgk polis rasuah, menteri rasuah, hakim rasuah boleh tgk cite tamil kahh.. kahh.. kahh.. nak tgk bolis yg paling bersopan santun dlm dunia, tgk gerak khas... kahh... kahhh.. kahh.. geli, nak muntah dan macam2 (perasaan) ada... kah... kahh.. kahh.. syiah ni bab sembahyang sama, puasa sama, haji sama, zakat sama dan syahadah pun sama, apa yg salah.. kahh.. kahh.. kahh.. nak pantau p la kat disko, karaoke, pub ke apa.. kahh.. kahh.. kahh.. kompom dapat cari salah kahh.. kahh.. kahh.. ke ustaz al-mongoli dan ustazah al-badakiah-cambabi x bagi... kah.. kahh.. kahh..