Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Oktober 2010

SATU LAGI CARA UNTUK TIPU MELAYU





MENUNGGU RABA RABA BONTOT






















CUBA MENJALANKAN RENOVASI




nota:

online dengan raba raba bontot
tak caya?
malaon ini sudah mula
cari klinik nak repair gigi
kah kah kah






PERPADUAN LAGI

Khairy berkata, beliau tidak menolak kemungkinan bersatu semula dengan PAS walaupun parti Islam itu didakwa sanggup menolak tangan yang dihulurkan dengan ikhlas "kerana ketaksuban kepada kuasa".

"Tidak ada parti Melayu – baik Umno mahupun PAS – yang boleh mendapat seratus peratus undi Melayu," katanya.

"Di kebanyakan kawasan, perpecahan politik orang Melayu adalah 50 peratus di satu pihak dan 50 peratus di pihak yang lain," katanya.

nota:
sila ambil perhatian
agenda melayu berpadu padu
ini masih belum selesai. ini agenda induk
untuk gerombolan. agenda pertama masukkan
anwar ibrahim dlam penjara. sesudah itu pecahkan
setiakawan pas, pkr dan dap.

caranya cukup senang
janjikan kerusi mb pada hasasn ali
janjikan menteri pada nasaruddin
janjikan menteri pada hadi wang

mat sabu,khalid samad, shaari sungip
dr. zul, dr hatta, hussam , mahfuz,
dr lolo - semua kena kencing

tak caya?

tanya nasaruddin – bulan puasa yang lalu
ada atau tidak raba raba bontot
hantar sms dia minta datang
ke new york? kah kah kah



nota:
kesian mat sabu
cita cita nak jadi
menteri pengangkutan gagal kah kah kah

15 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

KALAU BETOI,MEMANG KIMAK..

fredo berkata...

sudah2 la cerita melayu ni..
meluat.. ada apa dgn bangsa? dlm kubur x tanya pun apa bangsa kita.. saya bangsa antifa! ehh..saya bangsa manusia!!

Kranggg! berkata...

PAS ni satu lagi.

Golongan Ulama mereka nak gantikan 'Ketuanan Melayu' dengan 'Ketuanan Islam + sedikit Ketuanan Melayu'.

Sedey, sedey.

PKR, Azmin and geng buat hal.

DAP, masih bertahan.

PSM, steady punya parti jugak.

Tukar Tiub -- selamat mencapai 10 juta lawatan.

teganu kite berkata...

isamudeng tukor tiut,

Koiri Jamaludeng .."dok menolok kemungkinang bersatu semula dengang PAS walaupung parti Islam itu didakwe sanggup menolok tangang yang dihulorkang dengang ikhlas "
bijok, bijok, bijok sunggoh. KERA-jaang PerpaduWANG.

KERA-jaang perpaduWANG seperti; perpaduwang nnatang bewok dengang ayang dageng, perpaduwang seperti anjeng dengang kucing, perpaduwang seperti ikang segor dengan ikang burok peng llalat, perpaduwang seperti minyok dengan air.

ade orang Pas, mulotnye dok sebot doh kera-jaang perpaduwang tapi hati perot pedal teringat2 lagi.

aku nelayang kerje tangkap ikang, bile tengok gambor nasarudeng teringat jugok ke; stopa ali, hasang ali, haron taib, harong deng.
Tapi hok aku ingat sangat; mat sabu,khalid samad, shaari sungip dr. zul, dr hatta, hussam , mahfuz,.. dok payoh
dr lolo.

Mat Said Kemamang yang bijok itu guane gamok?

Di bawoh rang ikan..

Tanpa Nama berkata...

"tanya nasaruddin – bulan puasa yang lalu
ada atau tidak raba raba bontot
hantar sms dia minta datang
ke new york? kah kah kah"

Ada sesiapa yang tahu kes ini, diminta ceritakan.
AJK Disiplin PAS di pusat.

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkah kuikuikuikui...
PKR (parti keluarga kahkahkah) cemas, sobab lopeh ni dah takdo sapo yg nak dikudokan lagi...
last2 kene kudo dengan DAP...
kuangkuangkuang

Tanpa Nama berkata...

Tak reti bahasa. Aku haramkan Pas berpadu-padu dgn gerombolan.

Tanpa Nama berkata...

tak cukup kuat lagikah umno hingga mengharapkan perpaduang dengang pas

tak cukup hebat lagikah pemuda umno dan kj hingga mengemis perpaduang berkali2 dari pas

tak pahang bahasa lagikah ketua pemuda umno ni? Belajo tinggi2 tak kan tak pahang bahasa melayu? Kata orang melayu!

Tanpa Nama berkata...

cuba kj tanya zaid pkr
nak ke dia berpadu-padu wang ni?
kemungkinan besar zaid nak.

Tanpa Nama berkata...

Aku nok tipah palo sapo-sapo ahli PAH hok nok pepaduwe nga AMNO. Bodo po kambing. Tok abih-abih lagi ko. Tok cukup lagi ko demo tu ngenak dulu, tende PAH dari Klate?

“Orang Islam tak sepatutnya dipatuk ular dua kali di lubang yg sama”

Kalu bendo ni pon tok pehe, mapuh gi ahh. Duli apo aku mung bodo.

eito berkata...

harap2 PAS dapat tetapkan pendirian.

Tanpa Nama berkata...

mat sabu ni, patut jadi menteri pengakap sudah la.. kasi bonsai kepala otak dia..

ko ingat tak menteri pelajaran pengajian tinggi dulu..shafei kebender jer ntah, kene demote dari menteri, jadi ketua pengakap negara apa ntah..

kalo nasaruddin tu, aku rasa elok dai jadi menteri agama.. suruh orang bersyukur sudah la.. ada kaki, bersyukur boleh lagi berjalan, syukur ada telinga...boleh lagi mendengar.. yang duit rakyat kene rembat dan projek2 tipu, semunay sonyap jo sbb tak larat nak suruh orang bersyukur..

rosebiwu~ berkata...

tolonglah wahai PAS..siasat la ahli2 yg berperangai pelik,keluar kenyataan pelik...byk plak nama kna petik nih..sigh*~

Tanpa Nama berkata...

Nasaruddin ni memang kerap keluar negeri.Tak tau apa dia buat.Sejak jadi Tim.Presiden,tak ada satu habok pun dia buat.Presiden pun sama,selalu keluar negeri - tak tau dari mana depa ni dapat dana.Tinggal pun dekat hotel 5 bintang aje,hidup cukup lumayan.Khabarnya Geng Perpaduang ni dah kenyang dapat dana dari UMNO.Itu sebabnya mereka nampak selesa dan terus nak tidur sebantal dengan UMNO.Ahli-ahli PAS ramai yang tak percaya,yang tahu pun tak berani buka mulut sebab "wala".

Tanpa Nama berkata...

kalau sebut pasal songlap duit dan pasal chip-up, aku mmg 100% tak percaya pada org2 politik ni tak kira dari parti apa pun... gelojoh..!! hidung panas..!!