Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Oktober 2010

CAKAP IKUT HIDUNG !




GAMBAR DARI SUDUT JAUH




GAMBAR DARI SUDUK DEKAT


nota:
perhatian mukanya
betul betul
macam tempat landing
appolo 13 kah kah kah










SISWA PERLU KRITIS DAN RASIONAL - melayau

KUALA KRAU 19 Okt. - Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob mahu pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Pahang memiliki minda kelas pertama yang kritis dan rasional dalam menilai sesuatu isu nasional.

Tegas beliau, pelajar perlu peka dengan perkembangan dunia meliputi bidang sosioekonomi, politik, agama dan kemasyarakatan kerana ia berkaitan dengan masa depan negara.

Kata beliau, teguran membina amat diperlukan berhubung isu kepentingan bangsa, agama dan negara.

KAH KAH KAH

woit… MALAON INI TAHU KE APA YANG DIA CAKAP…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK ADA ORANG BODOH YANG LAIN KE DI PAHANG?.... kah kah kah

kah kah kah…. MESTI RAMAI YANG BODOH DI PAHANG…. kah kah kah..

woit….GANTI LAAA… MALAON INI…. kah kah kah..

kah kah kah…. MUKA MALAON INI MACAM BULAN…kah kah kah..

woit... TENGOK... BETUL BETUL POTING STIM.... kah kah kah



MENYAMAR DI PWTC


nota:
sekali sekala
malaon ini suka cross dressing
dan mnyamar di pwtc kah kah kah

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BAHASA TANGAN: isyarat lucah tutup lubang dengan tapak tangan, sambil mulut kata: Buuuurrrrrrrrrr...

BAHASA WAJAH: Perwakilan Walaki. Wanita berwajah lelaki. Sapa dia ni?
Umco dari mana?

- cobaaaaan.

cicit ngah layor berkata...

Rendah benor nilai peribadi manusier ni.Kalau mat rempit yg buat isyarat lucah tu,tak ler beraper nampak sangat.Ini yg buat hai,menteri besor sendiri.Ini ler menteri besor yg paling kurang hajor yg teman jumper...Dah tu pandai pulak nasihat org....suruh bebudak uitm tu tengok yg jauh2,global konon..Biler bebudak tu tengok yg jauh2,jadi tak nampak ler demer perangai kurang ajor dier.Org kalau jenih kurang ajor,dibagi pingat darjat aper pon tak dapat mengubah perangai korang ajornyer tu.Tak ader stendet punyer org,citttt..

Tanpa Nama berkata...

lu memang siott la bro...tak agak agak kutuk malaon gerombolan.kasi chan la sikit..

Tanpa Nama berkata...

Awok ni Denan Yaakob buat malu orang Pahang aje. Perangai awok ni ngalahkan hantu, memang babil betul la awok ni. Macam ini gaye tak siyo kawan mengaku anak Pahang, ade baik kawan kate kawan ni orang Timor Leste atau orang Papua New Guinea pun tak pe..

Tanpa Nama berkata...

Gila merah mulut makcik tu...tahu tak apa fungsi lipstik? kalau tak tahu tanya lebai wiki, hahahahahahaha dan kau akan tersenyum bila ternampak gadis-gadis dan mak cik memakai lipstik...hahahaha

orang temerloh berkata...

menteri besor cakap tak serupe bikin! malu koi dgn menteri besor koi sendiri! pedo'oh betoi!

Tanpa Nama berkata...

Gambar menunjukkan lancau sedang digunakan

apa tu lancau
tanya mat pahang nih
dia tahu apa gunanya lancau

tak paham jugak makna lancau
tanya din pahang yang sekarang tinggal kat amerika
dia suka raba-raba bontot

untung kalau rakyat dapat menteri besor lancau ni.
hari2 dapat melancau

Tanpa Nama berkata...

Perhimpunan Agung Umno 2010: Zizie buka gerai pakaian.(HARIAN METRO 20/10)
Ini kerja gerombolan.kaya bertambah kaya. Setiap perhimpunan memohon gerai untuk berniaga di PWTC, semuanya jawapan sama....SUDAH HABIS/PENUH....bALIK HAMPAAAAA. Zup zap zup zap BINI BUNG dapat tapak,apa cerita ni....??????.Pendek cerita SELAMAT TINGGAL GEROMBOLAN.Sampai mati aku pastikan anak bini aku tak pangkah gerombolan

rosebiwu~ berkata...

kahkahkah..sumpah lawak!!lu ni mmg mangkuk hayun la TT..bwahahahaaha~

Tanpa Nama berkata...

itulah menunjukkan seorang pemimpin UMNOAPCO yang berkalibar dan berkuasa ... inilah isyarat yang ditujukan kepada rakyat bawahan sahaja.
pemimpin UMNOBNAPCO yang berkuasa masih anggap rakyat Melayu masih bodoh.

Tanpa Nama berkata...

mengapa marah kepada mb pahang tu? dia bukan tunjuk kat kita, dia tengah tunjuk kat bapa dia.