Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Oktober 2010

GEROMBOLAN MENGIKUT FATWA MALIKUL SEMBAB





ANAK MUDA BANGUN MELAWAN







nota:
kenapa tetiba malikul sembab
cakap macam ini ?

betul betul nak potong stim
nak kacau kempen satu malaysia
oleh mat mongol kah kah kah






MUHYIDDIN : POLITIK BERASAS KAUM UMNO BUAN RASIS – mkini

Politik berasaskan kaum yang diamalkan oleh Umno bukanlah satu bentuk politik perkauman atau politik rasis, kata Muhyiddin Yassin.

Menurut nya, ini kerana ia dilaksanakan dalam konteks kesepakatan untuk membentuk formula politik kerjasama kaum yang inklusif di mana semua kaum mendapat jaminan hak dan layanan yang adil.

"Politik rasis bermaksud kita hanya mengutamakan kepentingan kaum sendiri dan menzalimi kaum-kaum lain. Parti yang mendakwa tidak berasaskan kaum boleh jadi amat rasis jika ianya zalim kepada kaum lain.

"Hakikatnya, sepanjang sejarah perjuangan Umno, parti keramat orang Melayu ini tidak pernah menjadi parti yang rasis," kata Muhyiddin.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MEMANG BETUL …. GEROMBOLAN BUKAN RASIS…. kah kah kah…

kah kah kah… MONSHE DAYAN YANG BERMATA SATU PUN KATA ZIONIS BUKAN RASIS…. kah kah kah..

kah kah kah…. ARIEL SHARON JUGA KATA…. TENTERA ISREAL BUKAN RASIS…. kah kah kah…

kah kah kah…. NATANYAHU PUN KATA…. REGIME ISREAL BUKAN RASIS…. kah kah kah….

kah kah kah…. APCO KATA … MEREKA BUKAN RASIS…. kah kah kah

kah kah kah…. KETUANAN MELAYU BUKAN RASIS … kah kah kah…..

kah kah kah…. PARTI POLITIK UNTUK SATU KAUM BUKAN RASIS…. kah kah kah

kah kah kah… JADI SIAPA YANG RASIS…. kah kah kah….

woit…. YANG RASIS IALAH PARTI POLITIK YANG AHLI BERBILANG KAUM…. kah kah kah…

woit…. YANG RASIS IALAH NGO PELBAGAI KAUM…. kah kah kah

kah kah kah….. YANG RASIS KETUANAN VINCENT TAN… kah kah kah…

kah kah kah…. YANG RASIS IALAH KERUANAN LIM GOH TONG…. kah kah kah..

kah kah kah…. YANG RASIS IALAH KETUANAN ANANDA KRISNAN….. kah kah kah….

kah kah kah…. YANG RASIS IALAH KPOREK KOREK KOREK…. kah kah kah…

13 ulasan:

Gjoykamitake berkata...

Salam.....tolong bagi komen TT berkenaan berita dari berita melayau ini. Saya nmpk pointnyer langsung tak bernas....www.bharian.com.my/bharian/articles/MenaraWarisantakmembazir_PM/Article

matstimketum berkata...

contoh terbaik cakap tak serupa bikin untuk pelajar peribahasa! umno-bn-apco dah tinggal nyawa-nyawa ikan, toksah nak menafikan keadaan gering gerombolan masa ini. rakyat bukan semuanya bodoh seperti mereka! ingatlah untuk kuburkan umno-bn pada pru 13 ini. rasenya tak lama lagi!

Tanpa Nama berkata...

betol tue.....
korek....korek....korek.....

-pokio-

yb berkata...

Parti keramat super power yang berpaksikan wang. Hulur RM50 letih hilang. Hulur RM100 migrain hilang. Hulur RM500 cari mambang. Hulur RM5000 kawan jembalang. Hulur RM10000 beli bini orang.

yb

Dinhakki berkata...

Maka Berkatalah Mahyudin

"UMNO berjuang membela nasib bangsa Melayu dan memartabatkan agama Islam tanpa mengabaikan hak dan kepentingan kaum lain.''
Atas dasar ini, UMNO sejak awal lagi memilih landasan perjuangan perjuangan sebagai parti nasionalis Melayu yang inklusif.

''Kita tidak perlu apologetik untuk mempertahankan identiti bangsa Melayu, bangga menjadi seorang Melayu, menjunjung adab dan tatasusila Melayu, mempertahankan warisan budaya Melayu selagi mana kita berlaku adil kepada semua.
Kesudahan perjuangan orang Ini juga duduk sedap :

Layari sini :
http://ubahminda-dinhakki.blogspot.com/2010/10/istana-ketuanan-melayu.html

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah… JADI SIAPA YANG RASIS…. kah kah kah….

woit…. YANG RASIS IALAH PARTI POLITIK YANG AHLI BERBILANG KAUM…. kah kah kah…

woit…. YANG RASIS IALAH NGO PELBAGAI KAUM…. kah kah kah

kah kah kah….. YANG RASIS KETUANAN VINCENT TAN… kah kah kah…

kah kah kah…. YANG RASIS IALAH KERUANAN LIM GOH TONG…. kah kah kah..

kah kah kah…. YANG RASIS IALAH KETUANAN ANANDA KRISNAN….. kah kah kah….

kah kah kah…. YANG RASIS IALAH KPOREK KOREK KOREK…. kah kah kah…

bahasa lu tinggi la brader... gua amik masa lebih 30 minit nak paham 50% ulasan penamat tu .. baru ada sikit raser jer.. kalo makcik pakcik felda, lagilah kesian nak ambil paham. Ini cerita, yang salah ialah betul, yang betul ialah salah..hahahahaha seronoknya boleh faham yang ni..

Tanpa Nama berkata...

bodo bingai...kalo dah parti tu perjuang satu kaum jekkkkk,rasis la namanya tuh..x kira la UMCO ka,MCA ka,MIC ka...sbb ape rasis?..sbb ape saja keputusan yg dibuat hanyala utk kepentingan satu kaum bkn utk sume kaum yg ade kt malaya ni

Tanpa Nama berkata...

suck la wak sembab..kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

suck la wak sembab...tempeling satu kali baru tau...duit amanah saham johor mana pigi daa? pukimak wak sembab...isap kote aku laa..

Tanpa Nama berkata...

kahakahakahakahakah kahakahakahakahakahakahakahak..Bior ikut malikussembab daripada ikut malikuljubbohi kahakahakahakahakahakahakah...

kalau ikut malikjubojhi ada kemumgkinan kene sontot juboh kahakahakahakahakahakahakah...

Tanpa Nama berkata...

suck la wak sembab...nak mengambil hati rakyat la tu...hangpa kena ingat balik wak sembab ni punya sejarah masa jadi mb di johor...penipu besar orang melayu...blah lu wak sembab...cehhh.

cicit ngah layor berkata...

Oghang kuat bukit bendera yg jager bola takraw tu rasis ler tuuu..... Oghang yang koyak gambor LGE @ non cabai tu rasis ler tuuu.... Duer oghang tu org kuat PAS,bukan org pekembor....Jadi,..PAS ler yang rasis,..bukan pekembor.Betoi sangat ler aper yg dikaterkan dek org no 2 besor Malaysia ni.... Tapi tang parti keramat tu yg tak sedap dodengor...Selalunyer yg org panggil keramat2 ni org yg dah mati.Tak kan pekembor dah mati.....atau pon dah nak mati,dibuboh namer keramat siap2.Esok biler org lalu tepi bangunan tinggi tu,org akan cakap"anak cucu nak tumpang lalu tok keramat pekembor!!!!....".Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

fatwa cibai mat sembab