Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Oktober 2010

RAKYAT SABAH SUDAN BANGUN !




SEMUA DI JEMPUT HADIR




nota:
sabah dijadikan bank simpanan
oleh gerombolan
masanya telah tiba
pakatan masuk dan
merampaskan kembali
hak rakyat sabah !



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku ni kesian tengok nuar ni...
dah macam orang sasau gila kuasa..
haha..

cicit ngah layor berkata...

Kiter tengok lepaih 23 Oktober ni..khasnyer keoutusan PRK Batu Sapi.Kalau tak dpt rampas dun ni,bermakner sah ler kiter memang juare perhimpunan jer,menang sorak jer,undi dapat kpd gerembolan.Kalau nak buat, buat betoi2 sampai org awam betoi2 percayer dan undi kiter.Jangan ambik kesempatan utk joli dan melancong.Teman akan sokong komer.

Atmanggara berkata...

"rakyat sabah SUDAN" dah bangun???

sabah pun ada orang Sudan ka?

apa la lu TT

Tanpa Nama berkata...

Teruskan perjuangan oleh pakatan PKR/DAP/PAS. Awas jangan ada iblis yang cucuk Nik Aziz supaya taksub tegakkan hudud dan satu lagi cucuk Karpal Singh 'melangkah mayat' aku dulu sebelum nak jadikan negara Islamik total.Kalu jadi adu domba itu maka rusaklah PR dan UMNO kembali tersengeh berjaya strateginya. Jadi orang PR jaga-jaga eh, kau boleh berjaya tapi jaga kerana UMNO pasang banyak pelesit di pelbagai tahap.

Tanpa Nama berkata...

bangunlah orang-orang SABAH !! jangan lagi diperbodohkan oleh UMNO/BN !!

Selama ini kekayaan sumber hasil negeri SABAH semua dirompak dan dicuri oleh gerombolan UMNO/BN !!

sampai bilakah rakyat SABAH akan terus hidup dlm kemiskinan ??

Ayuh...hancurkan UMNO/BN !!

Tanpa Nama berkata...

bro..tolong hebahkan:


http://www.facebook.com/pages/1M-Malaysians-Reject-100-storey-Mega-Tower/162774653750749?v=wall

sekarang nak cecah 40,000

p/s:
ada katun mcm katun zunar...memang kelakar..

rosmahnajib dapat bangunan warisan merdeka,
rakyat dapat spender dan bra...

Omarasma berkata...

Tanpa nama 16:41..

Ko ckp, "Awas jangan ada iblis yang cucuk Nik Aziz supaya taksub tegakkan hudud "

wei bodoh. hudud itu tuntutan Allah. ada termaktub dlm Quran. dan ia WAJIB ke atas orang Islam. ko ni org Islam ke org ape? klu ko non-muslim tak ape aku faham. tapi klu ko Islam aku sarankan ko doa byk2 bagi Dia amik nyawa ko cepat2..hidup lama2 klu jahil buat tambah dosa je.

dan 1 lagi, iblis tak mungkin akan menghasut orang untuk membuat kebaikan. ko mesti org PKR kn? jgn isau nanti Najib bagi duit ko confirm masuk UMNO punye.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama 2010 Oktober 20 16:41 - "Awas jangan ada iblis yang cucuk Nik Aziz supaya taksub tegakkan hudud" - Iblis nak cucuk tegakkan hudud? Iblis nak buat kerja yg sememangnya wajib keatas pemimpin utk tegakkan hudud? Taksub tegakkan hudud? Haram ke? Mamat tanpa nama ni bunyi macam iblis ameno!!!

din kaki lutu dreba berkata...

1malas sia dpt warisan 100 tingkat
bik mama dpt 111 j
org kaya dpt tipon murah
org kera jaan & cikgu dpt 500
org ada kreta tol tak naik

abis rakyat semekin dpt apa?
dpt cibai?
dpt lancau?

Kahakkkk Ptuiii