Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 30 Januari 2011

APA SINGGUNG NI?




YANG INI TAK ADA SINGGUNG





KENYATAAN NIK AZIZ SINGGUNG SELURUH UMAT ISLAM
– berita hairan

LABIS: Tindakan Mursyidul Am Pas Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan mereka yang -tidak mengundi Pas sebagai orang jahiliah menyinggung seluruh orang Islam di negara ini termasuk di Johor dan di Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang.

Muhyiddin Yassin berkata, Nik Aziz menyalahgunakan Islam dengan mengeluarkan pelbagai fatwa yang bertentangan dengan agama mengikut keadaan dan masa. "Kenyataan Nik Aziz ini membodoh-bodohkan kita hanya kerana kita tidak menyokong Pas. Adakah seluruh pengundi yang ada di Labis ini dilabel sebagai jahil oleh Nik Aziz," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… TERSINGGUNG…. TERSINGGUNG APA PULAK?.... kah kah kah..

woit… RAKYAT BUKAN TERSINGGUNG… kah kah kah..

kah kah kah…JANGAN PAKAI TEMBAK TEMBAK SAJA…kah kah kah

kah kah kah… MANA BUKTI RAKYAT TERSINGGUNG…. kah kah kah…

kah kah kah… MALAH RAKYAT KETAWA KERANA NAMPAK GEROMBOLAN INI BODOH… kah kah kah

7 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Ader duer perkataan yg singgung menyinggung keluor bulan ni.Perkataan 'pariah' dan perkataan 'jahiliyah' telah menyinggung org yg tersinggung.Perkataan 'koter' ader duer makner...saper yg dengor... bulih pilih,samer ader nak tersinggung atau tidak.

Tanpa Nama berkata...

Aku cuma tersingung kerana Bahasa Melayu yang juga bahasa kebangsaan bahasa Malaysia bahasa rasmi negara terletak kecil di bawah bahasa mandarin berhubung undangan ke rumah terbuka TBC oleh Parti Keadilan dalam laman blog TT ini.Kita harus sensitif sebagai pejuang keadilan dan pendokong Perlembagaan Malaysia. TT tolong perbetulkan.

- Ahli Parti Keadilan Rakyat-

abimh berkata...

Para Mufti, Ketua Agama Islam Negeri-Negeri, Khir Johari, Majlis Agama Islam, Jabatan Agama Islam,JAKIM tak tersinggung ke melihat orang Melayu malah pemimpin-pemimpin Melayunya berzina, minum arak menjual arak dan berjudi secara bebas di Malaysia yang kununnya Negara Islam termaju di rantau ini

abimh berkata...

maaf silap tadi; datuk Khir Baharomlah bukan Khir Johari

Tanpa Nama berkata...

memang benar kata TGNA tu... kalau dah nampak ada satu kumpulan berpaksikan kepada perjuangan membela Agama Islam mengapa nak disokong kumpulan yang langsung tak endahkan hal2 Agama Ilsam, malahan hukum Islam yang ditetapkan Allah di tentang demi menegakkan hukum nasionalis tajaan barat yang jelas lagi nyata mereka itu musuh Islam sejak dari dahulu lagi.

Tanpa Nama berkata...

memg btul pun jahil... dapt pelikat, kain batik,, dapat rm50 terus undi pastu merana 5 tahun.... pemimpin kenyang!!!

susah la pakatan nak menang... org melayu luar bndr terutama veteren suka kena tipu.. mcm mck aku ckp da dapat pencen pun masih nak lawan kerajaan. Aik? bila masa umngok jadi kerajaan?...

bro TT takde ke ubat nak bg ilang kejahilan nih? takan negara da bankrap baru nak sedar?!!

anti fat mamaa.. berkata...

aku pun tersinggung juga sebab depa kata peti undi lambat sampai disebabkan banjir(saja bagi alasan sebab nak tambah undi) dan buat PRK masa banjir..banjir tu dah kira darurat mana boleh buat pilihanraya..
tersinggung,tersinggunggggg..
alasan,alasan...sampai bila laa kita nak tengok muka2 tak malu tuu buat wayang bodoh..apa depa tak tau kee rakyat dah meluat meloya dah tengok wayang depa..cuma melayu bodoh jee yang masih sanjung depa tu pun sebab beranak2 bodoh dah..