Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 30 Januari 2011

PROGRAM ISNIN PAGI




BERSAMA RAKYAT MESIR




DEMO BANTAHAN SOLIDARITI DENGAN RAKYAT MESIR

Pada: ISNIN 31 hb Januari 2011

Masa : Jam 11.00 Pagi

Tempat: Kedutaan Mesir – Jalan Ampang


Anjuran Parti PAS
Dipimpin oleh Mat Sabu


Semua dijemput hadir untuk bersetiakawan
dengan rakyat mesir yang telah bangun melawan
kezaliaman dan penindasan di bawah rejim Mubarak.


8 ulasan:

ammo berkata...

ada dresscode?

all black?

Tanpa Nama berkata...

yes...
saat yg di tunggu2...

Tanpa Nama berkata...

MAT SABU KITA JANGAN TERLIBAT HAL ORANG

Tanpa Nama berkata...

tok sah lah kacau hal negara orang

Tanpa Nama berkata...

salam sdr tt,

apasal takde cerita perkembangan keadaan atau tindakan kjaan malaysia tentang beribu2 pelajar malaysia di Cairo?
..contohnya, baru2 ni banjir di australia dan gunung berapi di indonesia...sibuk sangat !!!

..kat tv kita hanya berita demo di mesir je, itupun sikit je...tentang pelajar dan rakyat kita, takde pun

Tanpa Nama berkata...

mesia bila mau buat lagik??xsabar nk turun nie menghalau kekejaman rosemah suami NAJIs

Tanpa Nama berkata...

Syam ko bagi peta le sebab ramai dari luar kl nak turun. Aku anggar 100 riban akan berSOLIDARITI dengan rakyat Mesir sebab ramai lulusan Al-Azhar ni mamat PAS dan dipimpim Mat Sabu.

Alamatnya kalu tak silap No. 12, Lorong Ru, Off Jalan Ampang Hilir, 55000 Kuala Lumpur iaitu kalu ikut Jalan Ampang di belakang stesyen Petronas.

Jumpa di sana!

Stupid University berkata...

Masa nak buat bini Rosmah terkencing dalam seluar! Mesir dan Tunisia dah tersungkur! Malaysia bila lagi?