Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 30 Januari 2011

BUKAN FITNAH - INI FAKTA




BARUA TERUS JADI BARUA




ARAHAN POLIS DAN SPR MAHU SELAMATKAN BN – harakah daily

Arahan Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) kepada parti politik khususnya Pakatan Rakyat sewaktu berkempen di Dun Tenang lebih bersifat "menyelamatkan BN".

Ketua Penerangan PAS Perak, Drs. Khalil Idham Lim berkata, tindakan pihak polis menghalang pengguna kenderaan mengibarkan bendera parti pada kenderaan mereka seolah-olah dipengaruhi oleh pihak tertentu.

Namun katanya, pada masa yang sama SPR membenarkan baju mempunyai logo 1Malaysia dipakai di tempat mengundi.

"Polis mengeluarkan arahan supaya semua kenderaan berhenti mengibar bendera parti pada kenderaan yang disifatkan seperti berkempen tanpa permit.

"Saya berasa hairan dan ajaib kerana dalam masa yang sama SPR mengesahkan sekali lagi lagi bahawa lambang 1Malaysia pada baju dibenarkan dipakai di tempat mengundi.

"Nampaknya kedua agensi ini saling mengeluarkan arahan yang menampakkan satu langkah untuk menyelamatkan BN," katanya yang juga Pengerusi Sekretariat Pakatan Rakyat Perak.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… TAK KAN BARI INI SEDAR…. kah kah kah..

kah kah kah… SPR INI MEMANG BARUA GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah… POLIS INI JADI GENGSTER BERLESEN UNTUK GEROMBOLAN…. kah kah kah

kah kah kah… KALAU DUA KUMPULAN INI TAK ADA…. kah kah kah..

kah kah kah… KITA DAH SENANG LENANG…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU MEREKA TAK ADA… DAH LAMA GEROMBOLAN DALAM KUBUR… kah kah kah…


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hmm kalau dah kau dan puak kau anggap polis tu gengster berlesen, kalau rumahkau kena masuk perompak ke..kalau bini kau kena rogol ke..kau pegi la lapor kat markaz pas kau tu..bodoo

Tanpa Nama berkata...

Mereka ni tak nak belajar ke dari Tunisia dan Mesir?
Eh... eh... eh...

cicit ngah layor berkata...

Akibat makan terlampau kenyang.... sampai tak dapat nak bezerkan antara parti politik dengan kerajaan.Jangan ler samerkan tempoyak dengan dengan budu,walau pon keduer2nyer pengor baunyer.Tuan Majid..balik ler..kualer neghang tak macam 20 tahun dulu.

Tanpa Nama berkata...

tak leh memantat jangan cuba nak memantat jeee...

Tanpa Nama berkata...

SIAL PUNYA RAKYAT

polis gila berkata...

ramai kaki pau tu orang2 polis. banyak jenayah yang polis buat tp letak atas penagih.semua nie dah berlaku cuma tak kena tangkap sebab anjing mana makan anjing..anjing cuma marahkan kucing jee..
masa aku duduk kat taman sebelah sime darby, selalu kena pau.pantang jumpa polis jee mesti kena pau..dah la tu hari2 ronda kat situ jee..