Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 30 Januari 2011

DARI LABIS




BANJIR BANJIR



nota:
flom sudah kecing berdiri
sampai bajir labis
kah kah kah








KAH KAH KAH



terperangkap dalam hujan
tenang banjir
chaah banjir
pekan labis banjir

paling cilaka gerombolan menang pulak

paling lawak dalam hujan ribut taufan ini
jumlah pengundi hari ini lebih banyak dari
masa pilihanraya 2008 dulu

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

14 ulasan:

Stupid University berkata...

Hahahaha! Hantu pun undi sama! Hahahahahahaha! Undi tipu 1Malaysia!

Tanpa Nama berkata...

BN dan konco2nya memang cibai....memang betul pilihanraya tak akan mengubah apa2...hnya dijalanan sahaja tempat yg terbaik...dan ramai betul yg masih jahiliah....walau sicelaka bn merobek,mencabul,mendera,sepak ,tendang dan macam2...tetapi rakyat jahiliah masih sokong si"pharaoh".Entah benda haram apa yg sijahiliah ni makan...sampai buta perut dan buta hati....
-setapa

roslan berkata...

Sokong Tanpa nama 23:12
Jika buta mata takper sbb hati masih celik. Tapi kalau kedua duanyer telah buta.....maka sungguh malang bangsaku ini! Sedihnyer

aduhai jahil berkata...

orang kampung tiada internet, jika ada pun cuma anak muda sahaja yang gunakan.

orang tua, masih ditakuk minda yang berkarat, macam peneroka duduk bawah tempurung.

Nak tunggu gerombolon hancur, tunggu sahaja genarasi tua kampung dungu mati, dan ganti dengan generasi muda yang celik IT.

buta tuli berkata...

biarkan rakyat menderita......barula mereka akan bangun beramai-ramai.....kalau tak selagi tula mereka pekak telinga buta mata

Tanpa Nama berkata...

menipu pun menang jugak... syukur BN menang. kalau tak, tak dapat tido mat mongol. dah la duit negara dah banyak short. ni boleh la pg naikkan singgit terus harga minyak ni nanti.

Non-Governmental Individual berkata...

"If voting could change anything, they'd make it illegal," - Emma Goldman.

hafszach berkata...

Isham pagi tadi anak saudara aku yg sekolah tadika tu tengok cite " Pendekar Bujang Lapok " filem P.Ramlee.

Sampai satu babak tu masa 3 ehor bujang lapok ni baca surat dialognya berbunyi.. " maka sang kancil pun datang beramai2 mengadap sultan Firaun " terus anak saudara aku tercengang dan bertanya kat aku " pak long sultan tu Firaun kerr..?? kalau firaun tentu sultan2 tu semuanya Jahatkan "

wakaka...!!
Aku leh tak perasan dialog tu..
aku rasalah memang P.Ramlee nak blast sultan2 melayu dalam cite tu..

sampai malam tadi anak sedara aku tu cakap sultan tu jahat macam firaun..!!

Tanpa Nama berkata...

Apa nak jadi lah dengan orang Melayu JOHOR khas nya FELDA..
di orang tu tak Faham ISLAM ke?
Tabik pada CINA Tenang...
Percaya lah NUNNNN disana kita akan di soal...

Tanpa Nama berkata...

Waktu 2008 pengundi lagi ramai la..
Ko silap kira dohh.. cuba kira blek... 2008 10242 lebih... 2011 9691 lebih jee..

Tanpa Nama berkata...

Hidup!!!! BEEE ENNND
Hidup!!!! UMGOOOOK

dari air tenang sampai banlirpun tak ingat2 lagi...

aku berkata...

sekali lagi politik sempit rasis, pelikat & baja cap dacing menang... hmm... cukong pun bergembira lah.. habislah tanah di labis nanti!

Tanpa Nama berkata...

haha jangan bersedih kawan.. jika pilihanraya boleh mengubah apa2, nescaya telah lama ianya diharamkan..

begitulah dengan agama islam pun, jika ianya diamalkan dan boleh mengunah apa2.. nescaya telah lama pemimpin umno/bn mengharamkannya macam di belanda dan beberapa negara barat..ada cubaan mengharamkannya..

Tanpa Nama berkata...

"saya pangkah BN tanda saya sokong harga minyak diselaraskan,
minyak masak pun rasa-rasa boleh naik lagi..
bawang besar, bawang kecil, bawang putih,ikan bilis dan semua keperluan asas tu wajib naik sbb menteri kita dato' datin dah perabih duit rakyat kat sana itu kroni kita tu,maklumlah kita dah belanja lebih untuk DUN tenang, Untuk Dun Melimau naikkan harga sayur,ikan dan elektrik, swasta hospital 1 malaysia boleh naik harga servis, sesuai dengan Status kita BN, barang naik?,berapa naik? bila naik? baru naik? bagus naik? rakyat tak susah mana pun..rakyat kita semua kaya-kaya" kah kah kah

cilako punyor penyamun......!!!?
pegi jahanam Gerombolan dan kunculan nya!!