Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 30 Januari 2011

UCAPAN UNTUK CIKGU MALA




PONCO CLINT EAST WOOD









nota:
cigu mala
adalah masa depan semua
selamatkan negara ini
dari flom


5 ulasan:

Insan Marhaen berkata...

doa dari IM muga allah beri kemenangan buat Islam!

zuraimi berkata...

Semoga Allah memberi kemenangan.. mahu pun menang atau kalah... hari ini... perjuangan ini tetap menang...disisi Allah...

Takbir!...
Huaan!

Anti TELAN berkata...

TENANGkan fikiran anda sebelum mengundi.

Kedua2 calon Melayu. Kedua2 calon Islam. Habis nak pilih mana satu?

Pilih yang kurang TELAN.

Masalah utama yang dihadapi negara pada masa ini bukan kerana bangsa, agama atau parti tetapi kerana TELAN..???

Siapa tak faham BANGANG

Tanpa Nama berkata...

Cikgu Mala macam Nurulizah AI, sama-sama cun dan berdigniti, rugi orang Tenang tidak mengundi beliau. Petah bercakap, jelas dengan visi politiknya tidak seperti orang gerombolan asyik-asik kepala mereka guna islam, kaum dan agama sedangkan ekornya nak sapu duit rakyat.

Tanpa Nama berkata...

cikgu mala kalah, rakyat dah bersuara. lain kali letak calon DAP je... lepas ni boleh la kerajaan naikkan 10 sen lagi kat minyak, tepung, gula, LPG