Jumaat, 25 Februari 2011

SATU LAGI PROJEK TIPU RAKYAT




BAHAN BUKTI TERCICIR



nota:
bulu ada
air mani ada
pancut atas perut
atau pancut dalam mulut kah kah kah






FITNAH :ANWAR MEMANG HADIR DI KONDO ,TAPI UNTUK TAKLIMAT EKONOMI – berita keadilan

KUALA LUMPUR: Setiusaha Agung KEADILAN, Saifuddin Nasution Ismail berkata, kehadiran Anwar Ibrahim di Kondominium Desa Damansara pada 26 Jun 2008 bukan bererti beliau bersalah atas tuduhan yang dilemparkan ke atas beliau.

Dalam mahkamah hari ini, pihak pendakwa akan membawa CCTV yang diambil dari kondo tersebut.

Seorang pakar, saksi kerajaan telah mengesahkan bahawa beliau dapat mengecam no plat kereta yang dipercayai milik Anwar dan Saiful dalam CCTV itu.

“Memang kita tidak pernah menafikan Anwar hadir di kondo tersebut pada 26 Jun 2008. Kita juga tidak menafikan kehadiran Saiful kerana memang ketika itu beliau bertugas sebagai pembantu Anwar.

“Tetapi kehadiran Anwar pada hari itu adalah untuk program taklimat ekonomi oleh sekumpulan pakar-pakar ekonomi,” kata Saifuddin.

Ditanya kenapa kondo tersebut dipilih sebagai lokasi, beliau menegaskan: “Sebahagian dari pakar-pakat tersebut masih berkerja dengan kerajaan ketika itu. Jadi adalah menjadi kelaziman bagi mereka untuk mengadakan pertemuan dengan tokoh pembangkang di tempat yang di kira jauh dari pandangan umum. Kerana itu Kondominium Desa Damansara.”
Anwar kini sedang menghadapi fitnah kedua bagi menjatuhkan kareir politik beliau.

Pada tahun 1998, Dr Mahathir Mohamad mengetuai sebuah konsprasi bagi merekacipta dan memfitnah bekas timbalannya itu dengan tuduhan liwat.

Konspirasi ini diteruskan lagi di pemerintahan Najib Razak. Ramai berpendapat konspirasi kali ini bertujuan memenjarakan Anwar sebelum pilihanraya Umum ke 13 kerana itu perbicaraan mesti dijalankan dalam keadaan terdesak dan tergopoh-gapah.

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rasa-rasanya dioranglah yang menyumbang kepada 10 DNA yg ada di lubang jubur sayfool tu. Tiap yg datang mesti seluk seluar sayfool utk raba2 buntut. Auwww bodoh punya umno-bn. low class punya konspirasi

Tanpa Nama berkata...

Dah nak buat bagaimana, UMNO risau/takut/gentar/panik dengan ketrampilan AI yang boleh sungguh menggugat pengisap darah lintah atau anakonda yang mengisap wang rakyat. Tapi tidak semua UMNO boleh menipu, mungkin macik felda, MP bebas, kertua polis/MACC atau profesor kang kung dan hakim bestari tetapi ramai anak muda di kotaraya sulit menerima jalan cerita konspirasi untuk menjatuhkan AI.UMNO dah tak ada modal lain kecuali buat cerita air mani, jubur, bulu ke****** saiful, oral seks, main belakang yang tak ada standard langsung. Dulu peguam Christofer Fenando tanya 4 kali pada Azizan Kamu diliwat oeh AI? Jawabannya TIdak tapi mahkamah masih salahkan AI? Ini apa ni undang-undang siapa? Kini laporan dibuat kerana 'cubaan liwat' tapi pembicaraan mengenai liwat, lepas tu banyak pula DNA lain yang ditemui.Kalu saiful dipaksa liwat oleh AI tak kan tiada tentangan dan kalu kulum kote AI kenapa tak gigit punai AI, dan AI boleh jumpa doktor bagi menyambung semula punainya? Itu lagi bukti afdal dan sahih. Tak pula saiful terfikirke melainkan suka sama suka lepas tu baru komplen.

Tanpa Nama berkata...

jika begitu panggillah pakar-pakar ekonomi itu jadi saksi.takkan tak ada gambar mesyuarat itu dirakamkkan? Aku ini dah muak.Baik puak anwar puak najib...dua puak aku tidak percaya.Kesian orang Melayu dalam dilema. Jika 3 abdul buang dua ada satu lagi. lni abdul anwar dan abdul najib..dua2 makan dodol...yang untung siapa? PAS kenalah maju dan ilmiah.

Flash Gordon berkata...

Brother AI kat dalam tahun 98 lagi bergema REFORMASI.. Dah fikir abis ke geng nie..

Tanpa Nama berkata...

alamak gempaknya!!!!

wa ingatkan cctv dah rakam video sedang beraksi....

kalo video keluar masuk kereta dan keluar masuk orang dlm kondo.....

tak gempak lah!!!!

hello uncle TT, rasa2 lu lah....berapa lama sahabat lu akan kena???

selagi buku jingga tak terlaksana....tak bleh buat apa2 uncle TT!

Tanpa Nama berkata...

Yang ini aku..aku nak..kah..kah..kah..saifudin..saifudin..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

macamana nak masukkan mani anda dalam jubur anda sendiri?

lipat punai anda kebelakang jubur anda sendiri dan pancut?

Teori aku laa!

satu lagi...
bulu tu bulu apa?
bulu kaki ngan bulu ketiak pun lebih kurang sama bentuk dengan bulu kelepir
doto pompuan itu ada chek ke?

Tanpa Nama berkata...

klu cctv tunjuk keta mamat ni kat puterajaya

maknanya....

sapa tutuh dia?

(Ini kesimpulan jika kita percaya pada CCtv)

kalau ada hanjing kat CCTV tu, maknanya hanjing tu yang tutuh

kalau ada gambar kasut katak, maknanya katak yang tutuh

kalau ada gambar tapak kaki lembu, maknanya lembu yang tutuh

Tanpa Nama berkata...

betul ke ada org kata

terima bukti 26 hb
jumpa dokter 28 hb

ini sudah terbalik kot

rhingus berkata...

Betul juga. pakar ekonomi tu semua akan jadi saksi Anwar lah. Ya dia berada di Desa Kondomi dari pukul 2 hingga 5 bincang pasal ekonomi rakyat bukan main bontot.

Saifudin kata begitu dia ada kat kondomi desa rakyat tu ke.

Orang mcm Anwar ni pun ada orang nak ikut..

Anwar anwar tak puas2..

MALAYSIA MENUJU NEGARA GOTHAM CITY ALA BATMAN berkata...

KENAPA DLM RAMAI2 AHLI POLITIK KT MALAYSIA NI, ANWAR IBRAHIM SEORG SAHAJA YG DI TUDUH YG PALING JAHAT PERANGAI, DGN TUDUHAN YG PALING KEJI, 'MELIWAT'?
ADAKAH SEMUA AHLI2 POLITIK DI MALAYSIA (UMNO DAN BN) NI SEMUANYA BAIK2 MCM MALAIKAT BELAKA? SEMUA AHLI2 POLITIK YG LAIN, BERSIH SEBERSIH BERSIHNYA... DALAM UMNO SEMUANYA TAK RASUAH? TAK MINUM ARAK? TAK MAIN POMPUAN? TAK MENIPU? TAK MENCURI DUIT RAKYAT? TAK RABA POMPUAN? TAK ROGOL AMAH? TAK BOM ORG PAKAI C4? TAK KENA TANGKAP KHALWAT? TAK SONTOT LIWAT BIBI DAN BINI? TAK TEMBAK ORG? TAK LARIKAN DUIT RAKYAT? TAK SALAH GUNA KUASA?
TAK MENGGELAPKAN WANG ORG RAMAI?
PASAL TAK ADA SORG PON YG DI BICARAKAN DI MAHKAMAH SETAKAT NI. YG ADA PON YG BAWAH2 AJER..

PEMIMPIN2 UMNO SKRG TAK SEORG PON DI KENAKAN HUKUMAN, WALAUPON MUNGKIN ADA YG DITUDUH, TP LEPAS TU, TIDAK BERSALAH...SEMUANYA BERSIH, TAK ADA DOSA LANGSUNG MCM MALAIKAT... MAKSUM...

TP ANWAR...SEJAK 1998, SELEPAS AJE DI PECAT, TERUS KENA TURUN NAIK MAHKAMAH, TURUN NAIK MAHKAMAH...MAKNANYA KALAU ANDA MENJADI PEMIMPIN2 UMNO, ANDA SELAMAT, TAPI JIKA ANDA MELAWAN UMNO, MAKA ANDA AKAN KENA MCM2...

BEGITULAH POLITIK MALAYSIA, PASTILAH SUATU HARI NANTI, RAKYAT TIDAK ADA LAGI TEMPAT BERGANTUNG MENCARI KEBENARAN. SEMASA ITU YG "BENAR' HANYALAH UMNO, TIDAK ADA SESIAPA YG BERANI MENCABAR UMNO ...YG SELAIN DR UMNO PASTI BERSALAH, SEBELOM DI BUKTIKAN BERSALAH...

DOSA ANWAR YG BESAR HANYALAH KERANA MENJADI PENCABAR YG KUAT KPD HEGEMONI KUASA UMNO DI MALAYSIA...ITU SAHAJA, FULL STOP.
SEMUA ORG MALAYSIA TAHU. UMNO SEDAYA UPAYA MENAMATKAN RIWAYAT ANWAR DLM POLITIK SUPAYA UMNO DPT TERUS BERNAFAS MENGAUT SEGALA KEKAYAAN BUMI MALAYSIA INI...

ITULAH HAKIKAT KEADILAN KPD RAKYAT MALAYSIA...

Tanpa Nama berkata...

To malaysia menuju negara gotham city...
lu rasa-rasalah anwar tu dulu bukan orang umno ke..cuba lu siasat siapa jadi chairman IOI Corp masa anwar jadi TPM..Datuk Ibrahim..siapa tu???Dia pun rembat semacam masa berkuasa dulu..

Tanpa Nama berkata...

Xkn lh org melayu xbleh pikir..
kalo dulu mse zaman madey tuduh anwar.. Anwar dh kne kurung, kne seksa.. tp keputusan ad sabit kslhn ke??? senyp je kn..
agakny ble najib tgk madey men tuduh2 xkne tu yg dia nk try gak tu...