Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 April 2011

MAT BOROI KANTOI LAGI




MAT BOROI KANTOI LAGI



kah kah kah
kah kah kah
kalau ikutkan
perut yang boroi ini
maka tidak dapat tidak
yang berlakon itu ialah
tan seri muhyiddin yassin kah kah kah

kah kah kah kerana itu dalam kes
mat boroi ini tan seri ini langsung
tak cakap sepatah pun kah kah kah

apakah ini dirancang oleh tim malikul sembab
kah kah kah



MAT BOROI





INI MAT BOROI CLOSE UP


nota:
pasal apa siam lao
ambildna pulak kah kah kah

nota:
nak tahu apa dia siam lao
sila tanya kawan kawan dari siam
kah kah kah

9 ulasan:

Anti TELAN berkata...

Hakikatnya TUHAN sedang menguji seluruh umat Islam di negara ini khasnya para Pemimpin2 Kerajaan yang mengaku diri mereka Islam.

Adakah mereka mahu percaya dan akur dengan perintah Tuhan dalam kes-kes zina/liwat.

ATAU...mereka lebih mahu percaya pada DNA, Saiful dan Datuk T Usahawan Video Celaka?

PAS Cawangan Bukit Sentosa 2 berkata...

pasal tu guna gambar hitam-putih , pasal tak nak tunjuk sipelakun ada rambut sikit (hampir botak)

Tanpa Nama berkata...

siam lao @siam laos cam mamak ngaku melayu

Tanpa Nama berkata...

syabas saudara tt,

kena counter macam inilah. rambut dalam klip video seks pendek tapi satu hari selepas sudah panjang kah kah kah.

sebenarnya semua ini diketahui oleh pemerintah tapi saja depa bawa cerita nak rosak anwar supaya depa menang pilihanraya.

kalau menang pilihanraya trio datuk akan diberi habuan projek lah. apa lah semua nak bagi tahu kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha..

Lepas ni depa kata Anwar pakai wig...ha ha ha.

cicit ngah layor berkata...

Aaii,cepat menor tumboh ghambot dgn janggut Anwar tu.Teman pon ndak jumper Anwar juger ler sbb kepaler teman dah botak gondoi.Kalau buat film tp koghang bajet,ini ler jadinyer.Kpd saper2 yg suker buat fitnah,tunggu ler balasanNyer.

ayah chu berkata...

... aduhai ..., aku tak tau apa jadi ngan atuk, opah, pak long, ayah dan mak aku kat dalam kubur nu sebab deme ni dulu penyokong kuat umno... semoga allah ampunkan mereka semua ... mcm ni rupanya perangai orang-orang yang deme sokong dulu ... semoga allah izinkan aku memohon keampunan untuk roh deme....

Aku berkata...

Kepada ALLAH kita berserah. Fitnah dah tahap melampau hingga menampakkan kebodohan Dato' T and the geng. Makin banyak video didedah makin banyak yang terbarai....Apa lagi kata ada 30 filem.....

Tanpa Nama berkata...

jadikan warna video tu baru lagi jelas rambut dan misai putihnya situkang ubat/urut kaki lima ni.