Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 April 2011

PEMECAH BERITA - TER NOW !!!



INI SESUMPAH BUKAN PELAKON




DARI FACE BOOK ZUNAR:

Esok Eskay, Rahim Thamby Chik dan Shuib Lazim akan bersumpah di Masjid Bandar Baru Sentul selepas sembahyang jumaat. Ha, ha, ha, ha, jadi sesumpah pulak. Undang2 tak mahu ikut

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..INI CUKUP HEBAT... kah kah kah...

kah kah kah.... SAMPAI SANGGUP PERGI SEMBAHYANG JUMAAAT.... kah kah kah

kah kah kah...SAMPAI SANGGUP PERGI SENTUL.... kah kah kah..

kah kah kah.. PASAL APA MASJID SENTUL... kah kah kah..

kah kah kah... KENAPA TIDAK MASJID NEGARA.... kah kah kah...

kah kah kah...KENAPA SENTUL?.... kah kah kah..

kah kah kah... MASJID NEGARA LAGI SHAFIE AFDAL... kah kah kah

kah kah kah...ADA APA APA DISENTUL?... kah kah kah

kah kah kah...ADA MISTERI DI SENTUL... KERANA DEKAT GOMBAK... kah kah kah..

kah kah kah...APA ADA DI GOMBAK?.... kah kah kah...


STUDIO SIAPA DI GOMBAK?


14 ulasan:

Ahmad Chin berkata...

celaka, gombak rumah aku dowh, ke kat tempat orang asal depa buat nie?? 3 budak hitam, main dalam kolam, ingat hilang hitam, tak hilang jugak hitam,

http://anakmudadiary.blogspot.com/2011/04/macam-mane-agama-dikapitaliskan.html

Malikalmaut berkata...

Bendahara Melaka Lama bercakap:-

Cuba Ko orang tanya kat Tiga Ekor Lotong ni....
Bila dia di Islamkan...?
Siapa yang meng Islamkan Tiga ekor Lotong ni...?
Macam man cara pulak dia masuk Islam...?
Jangan nak pandai-pandai mengaku Islam secara Keturunan sebab boleh mengucap Dua Kalimah Syahadah... Siapa saksi Ko semasa Ko DI Islamkan..? Mak Ko..Ayah Ko...?
Kalau sekadar Islam Keturunan saja ..Mangkok Tiga ekor Lotong ini tak usahkan Bersumpah...>
Qura'an pun dia orang Berani Pijak...
Ini Syaitan tiga ekor ni mana ada UGAMA...?
Ugama hanya pada sebutan kat mulut je...
Jadi kalau dah tiga ekor Lotong ni tak ada Ugama...cakap dia orang boleh pakai ke..?
Pikir lah sikit...?
Cuba Ko orang tanya kat Lotong's ni...Ko ada Ugama tak....?
Mesti melenting punya..Aku Grantee lah...

Abbs berkata...

hisyam.. beb.. ini 3 stoogers mau sesumpah cicak tokek dekat masjid sentul ka beb ? sentul? bukan papa gomo zamrizal duk dekat situ kew beb ? kahkahkah.. sebelah maybank tu kew beb ? kahkahkah.. kalau 3-3 penfitnah dan pembuat filem porno nie mampos.. bagi tau gua kek mane kubonye beb.. sebab gua nak kencing dan berakkan, letakkan bangkai vavi di atas kubonye beb.. bukan gua sorang beb.. ade lagi juta2 member gua nak kencing dan berak gak kat kubo penfitnah2 pasik nie beb.. kahkahkah..

cicit ngah layor berkata...

Aper pulak isi sumpahnyer demer ni.Disyorkan disini,yg sekor tu kener bersumpah mengaterkan yg dier tak peghonah membalon budak sekolah omor 15 tahun sampai beghanak.Wooii.....kalau sumpah komer tu bulih pakai....hakim,loyor,DPP dan juru bahaser tak ader keghojer ler komer ooii!!!!!Tutup mahkamah,tutup balai,tutup jel.Nampaknyer,itu ler ikhtior terakhir buat 3 ekor siamang ni selagi hayat dikandong badan.

cekli@abg chor berkata...

cICIT NGAH LAYOR....

TEMAN SETUJU BEBENOR DENGAN BUAH FIKIOR MIKE TU.....ATE BUDAK ZAMBERY TU APER PULAK CERITERNYER? DAI KATA DIA TAK TAU.....CER MIKE PEGI BONGKOR CERITERNYA.

asa nusa berkata...

berani tak mereka bersumpah...kalau aku bohong akan dipanah petir...

opisboi berkata...

kah..kah..kah..3 berok 3 pokok

cibai berkata...

esok si tambi tu bersumpah kes video ok gak cantek !!!! pastu soh tambi tu sumah tak geli2 ngan budak 16tahun .. ada bran ka??.. esok live wooo ..

sarjen pencen berkata...

abg hisyam sy pun nk kencingkan 3ekor bangang nie , si tamby shit nie mmg sial punyer orang , si shazrly weskey nie bissnes lingkup nk duit tu ikut si tamby shit , yang si shuib zalim nak nama sial punyer orang tunggu anak muda mengamuk bangkit memberontak

Ahmad Chin berkata...

sumpah sana, sumpah sini, sumpah sana sini, kalau dia sumpah saya mesti sumpah sekali, kalau dia tipu apa orang nak peduli, ini suma ekonomi, projek kau dapat berguni (sumpah versi maliq feat najwa)

sarjen pencen berkata...

shuib zalim , shazrly weskey & tamby shit betul-betul bukan islam mari ramai-ramai tegakkan keadilan islam !!!!!!!!!!!! 3 orang sial memang mintak kene terajang sungguh barbik punyer 3ekoor beruk

Lang berkata...

jangan lupe ajak semua pesuruhjaya sumpah... sumpah!!! depa tak bohong.. sikit2 tipu adalah...

dariana berkata...

MALU BESAR. Pihak Media 1Malaysia dan 3 Stokis video umPORNO ni tak habis-habis mahu merosakkan minda rakyat. TOLONGLAH, aga-agaklah kalau mahu melepas rasa dendam pun jangan memusnah masyakart lebih parah.

Pihak polis yang beragama Islam, janganlah juling mata dengan sokong / pertahan kemungkaran bersiri ni...semoga kerjabuat anda diberkati. Silap perhitungan pihak keselamatan akan mendahului ke ahlian neraka.

- jalan jpj, panji.

dariana berkata...

MALU BESAR. Pihak Media 1Malaysia dan 3 Stokis video umPORNO ni tak habis-habis mahu merosakkan minda rakyat. TOLONGLAH, aga-agaklah kalau mahu melepas rasa dendam pun jangan memusnah masyakart lebih parah.

Pihak polis yang beragama Islam, janganlah juling mata dengan sokong / pertahan kemungkaran bersiri ni...semoga kerjabuat anda diberkati. Silap perhitungan pihak keselamatan akan mendahului ke ahlian neraka.

- jalan jpj, panji.