Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 2 April 2011

SENYUM HARI SABTU



PERADUAN: TIGA BENGGALI BERSERBAN



nota:
peraduan terbuka kepada semua rakyat malaysia
jantan dan betina
janda dan dara
kecuali mat ezam

hadiahnya ialah bercuti seminggu
sambil membuat kajian tentang
potensi membuat duit di fukushima jepun

sila jawab soalan ini:

diantara tiga BENGGALI berserban ini
yang mana satu PENGGALI asli?

kah kah kah


nota:
penggali harta harta rakyat
kah kah kah



9 ulasan:

Non-Governmental Individual berkata...

yg tgh tu mcm muka mukhriz..

Tanpa Nama berkata...

susah betul soalan ni

janda tonggek berkata...

jarang jumpe bhai pendek... jambang kat bawah

orang lama berkata...

Yg ako nampak 'Bingai asli' tengah senyom sempoi layan horny kena raba dari belakang!..pakcik mongol jangan jealous, helfida sedia menanti boleh take over as a flom...hehe, kalao marah nanti kena si-pow kang berkecai!...hahah

cicit ngah layor berkata...

Duer org Benggali,satu org Penggali asli.Gali ler kamu kekayaan selagi pasangan kamu masih ader kuaser sebelom org lain tolong galikan tanah kubor untuk kamu nanti.Duer org yg pakai seghoban tu tak pakai tukang gali,pakai kayu api jer.kah kah kah. butros2 gali pon org lain tulong gali.

Tanpa Nama berkata...

Benggali tu senyum sebab Barang dia ( Pistol Air )Bi Mama Pegang/Ramas dalam sambil Acu Pukul Gendang..
Itulah kesukaan Bi..Mama..
Mat Mongol punya Kontot Besau Ibu Jari Je..
Kah..Kah...Kah

putar singgah berkata...

jwpannya....
banggali yg tak dak teloq......

kah kah kah....

Benjol Singh berkata...

kah...kah...kah
aku tak tahan menahan ketawa. Pandai buat lawak...kah..kah...kah

Tanpa Nama berkata...

Pengali asli tak mungkin Karpal sebab tak berserban, mungkin jua Tantawi sebab dia berserban besar kena tukar ke Tantawi Singh....ha..ha..ha